۱۹۱۰۶۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کفاشیان: شاید دوباره با کی‌روش تفاهم کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال دقایقی پیش ضمن اعلام اینکه احتمال توافق دوباره با کارلوس کی روش وجود دارد گفت: تصمیم نهایی درباره کارلوس کی روش در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گرفته خواهد شد.

وب سایت نود: رئیس فدراسیون فوتبال دقایقی پیش ضمن اعلام اینکه احتمال توافق دوباره با کارلوس کی روش وجود دارد گفت: تصمیم نهایی درباره کارلوس کی روش در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گرفته خواهد شد.

علی کفاشیان با اعلام این مطلب افزود: ما با آقای کی روش قرارداد چهارساله ای منعقد کردیم و طبق این قرارداد از کار ایشان رضایت داشتیم. روز گذشته ایشان طی ایمیلی که ارسال کرده به خاطر مشکلاتی که دارد خواهان ترک ایران شد.

وی افزود: ما قرارداد چهارساله را حدود پنج ماه پیش با ایشان منعقد کردیم اما به زور هم نمی توانیم ایشان را نگه داریم و در همان ایمیل ذکر کردیم که علاقه مند هستیم که ایشان به کارشان در تیم ملی ادامه بدهد و از کار ایشان رضایت داریم و هیئت رئیسه مایل است ایشان در تیم ملی بماند. با این وجود اگر ایشان اصرار بر رفتن داشته باشد ما هفته آینده جلسه هیئت رئیسه را تشکیل می دهیم و در این رابطه تصمیم گیری می کنیم. ما از ایشان خواستیم همراه با تیم ملی به ایران بازگردد و به کارش ادامه بدهد.

کفاشیان در پاسخ به اینکه آیا به گزینه های جانشینی کی‌روش فکر کرده یا خیر گفت: ما هنوز تکلیفمان با آقای کی روش مشخص نشده و در واقع ایشان خواسته برود و ما خواستیم که بماند با این وجود شاید ایشان آمد و یک سری شروط جدید مطرح کرد و ما دوباره تفاهم کردیم. هر زمان که ایشان تصمیم قطعی خود را گرفت و نخواست بماند و در جلسه هفته آینده هیئت رئیسه این مساله تصویب شد از آن زمان سراغ یک مربی جایگزین برای راهبری تیم ملی خواهیم رفت با توجه به اینکه زمان هم تا مسابقات مقدماتی جام جهانی تا خرداد ماه کم داریم .

کفاشیان درباره برنامه این فدراسیون برای بازی خداحافظی جواد نکونام گفت: نه من فکر نمی کنم این بازی خداحافظی نکونام بود و جواد نکونام هیچ هماهنگی با ما نکرده بود و فکر می کنم خداحافظی ایشان احساسی بود. قطعا ایشان برخواهد گشت و من مطمئنم اگر ایشان در بازی های بعدی آمادگی داشته باشد و سرمربی تیم ملی تمایل داشته باشد قطعا ایشان دوباره در بازی ها شرکت خواهد کرد. ایشان هماهنگی نکرده بود و ما از خداحافظی او خبر نداشتیم، اگر ایشان روی برنامه اش برای خداحافظی پافشاری کند با وی مذاکره خواهیم کرد و قطعا برنامه ویژه ای برای خداحافظی وی ترتیب خواهیم داد.

رئیس فدراسیون فوتبال که با خبر ورزشی سیما تلفنی صحبت می کرد درباره سرنوشت کادرفنی تیم ملی امید بعد از شکست برابر عربستان گفت: ترکیب کادرفنی فعلی تیم ملی امید ترکیب بسیاری خوبی از افراد با تجربه در رده های باشگاهی و ملی است. ما باید به این کادر اعتماد کنیم، هنوز بیش از سه ، چهار ماه از آمدن این ها نگذشته است ، خوشبختانه تیم ما به مرحله بالاتر خواهد رفت و ۹ ماه فرصت دارند برای آماده سازی بازی های آسیایی قطر. ما اعتماد کامل به این کادر با مدیریت آقای کاشانی داریم و به کارشان ادامه خواهند داد و ما حاصل کارشان را در قطر خواهیم دید. اگر کارلوس کی روش هم امروز به اینجا رسیده بعد از چهار سال و نیم سرمربی گری تیم ملی توانسته به این جایگاه برسد و ما این اعتماد را باید به کادرفنی تیم امید نیز داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج