۱۹۱۱۹۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

منصوریان:روی حرف کفاشیان حساب نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران تأکید کرد، تیمش برای دستیابی به قهرمانی در لیگ برتر هفت فینال پیش رو دارد.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم نفت تهران و نفت مسجدسلیمان با تبریک سال نو اظهار داشت: ما با تیم برادرمان بازی داریم. به لحاظ فنی هر دو تیم نفت مسجدسلیمان و تهران شرایط خوبی دارند. مسجدسلیمانی‌ها به دنبال این هستند که جایگاه خوبی در جدول پیدا کنند و از سقوط دور شوند و ما هم به دنبال این هستیم که جایگاه مناسب‌مان در جدول را حفظ کنیم.

وی افزود: اکنون شش تیم در بالای جدول حضور دارند و شش تیم هم برای بقا می‌جنگند. در حال حاضر به این شکل نیست که چون ما بالای جدول حضور داریم و نفت پایین جدول است، حتماً ما برنده خواهیم بود اما سعی می‌کنیم که در بازی روال خوبی را طی کنیم و برنده بازی باشیم. به طور حتم این بازی تماشاگر نخواهد داشت اما باید کیفیت بالایی را در زمین نشان دهیم تا بتوانیم به سه امتیاز برسیم، چون نمی‌خواهیم که از کورس قهرمانی عقب بیفتیم. باید بگویم که در بالای جدول به فکر بازی‌های تیم خود هستیم و به نتایج باقی تیم‌ها کاری نداریم. ما هفت فینال حذفی را پشت سر خواهیم گذاشت تا به قهرمانی برسیم و اولین فینال حذفی ما دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان است.

سرمربی تیم نفت تهران خاطرنشان کرد: نگاه ما مستقیم و رو به جلوست و مطمئناً می‌توانیم حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم.

وی درباره اینکه آیا به برنامه فشرده لیگ اعتراضی دارد یا خیر گفت: چندین جلسه با تیم فنی باشگاه داشتیم تا بتوانیم برنامه‌ریزی خوبی را تا پایان لیگ داشته باشیم. ما به برنامه‌ریزی لیگ احترام می‌گذاریم. برنامه لیگ از ۱۰ ماه گذشته اعلام شده و این ما هستیم که باید خودمان را با این برنامه وقف دهیم و ببینیم چه شرایطی پیش رو داریم. به جای اینکه بخواهیم وقت‌مان را برای اعتراض به برنامه لیگ بگذاریم، وقت‌مان را بر تمرینات و نحوه ریکاوری خوب می‌گذاریم، چون برنامه‌ریزی لیگ تا شب ۲ خرداد که فینال جام حذفی را برگزار می‌کنیم صورت گرفته است.

منصوریان افزود: ما طوری برنامه‌ریزی کردیم که در بازی‌ها از بازیکنان جوان خود به مرور استفاده کرده و بتوانیم به آنها شخصیت بدهیم. ما می ‌خواهیم نشان دهیم که با جابه‌جایی چند بازیکن و اضافه شدن جوان‌ها ساختار تیم نفت تغییری نمی‌کند و به دنبال ایجاد کردن چنین شرایطی در تیم هستیم. هدف ما در حال حاضر نتیجه گرفتن در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان است و سپس باید یک ریکاوری خوب داشته باشیم که تا به مصاف الشباب برویم. عملاً دو روز فرصت داریم تا ریکاوری کنیم، چرا که روز ۱۶ فروردین باید به عربستان سفر کنیم و فقط می‌توانیم ۳۵ دقیقه تمرین تاکتیکی انجام دهیم و اینگونه به مصاف الشباب برویم. مطمئناً برنامه‌ریزی لیگ و فشرده بودن بازی‌ها روی ما هم تأثیرگذار خواهد بود اما سعی کرده‌ایم برنامه‌ریزی‌مان را به درستی انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه‌ریزی به تیم نفت، فولاد، تراکتورسازی و پرسپولیس فشار می‌آورد و کار بسیار سختی خواهیم داشت اما در این بین تیمی که ریکاوری کند و جابه‌جایی خوبی بین بازیکنانش داشته باشد مطمئناً موفق خواهد شد.

سرمربی تیم نفت تهران درباره اینکه چه نظری در خصوص دیدارهای دوستانه تیم ملی مقابل شیلی و سوئد و عملکرد وحید امیری بازیکن نفت در این دو بازی دارد، اظهار داشت: بهتر است من به مسئله تیم ملی ورود نکنم، چرا که یک بار در برنامه ۹۰ صحبت کردم و مدافع آینده فوتبال ایران شدم. فقط به مسئله وحید امیری می پردازم که افتخار باشگاه نفت است. او نشان داد ما بازیکنانی داریم که می‌توانند در رده‌های مختلف به تیم ملی کمک کنند. پورعلی گنجی از تیم نفت لژیونر شد و علاوه بر او دو بازیکن دیگر نیز در تیم ملی داشتیم که تأثیر مستقیم آنها را در این دو بازی دوستانه دیدید. امیری در بازی شیلی و سوئد توانست عملکرد خوبی داشته باشد و تأثیرگذار باشد. امیری گل زیبایی به شیلی زد، آنهم به یکی از بهترین دروازه‌بان‌های دنیا که ستاره‌های رئال نتوانستند به او گل بزنند. این نوید را به کی روش می‌دهم که تیم نفت بازیکنان خوبی دارد.

وی درباره خداحافظی نکونام از تیم ملی و اینکه علی کفاشیان گفته با او صحبت می‌کند که تصمیمش را عوض کند، گفت: من روی حرف کفاشیان حساب نمی‌کنم و برای من کاپیتان تیم ملی مهم است. در تمام این مدت ارتباط بسیار نزدیکی با نکونام داشته‌ام و حتی پیش از این سفر نیز زمانی که او در اسپانیا بود با هم تماس داشتیم. نکونام بازیکن مورد علاقه من است و خیلی دوست داشتم به استقلال بیاید و سال ۸۳ و ۸۴ به دنبال او رفتم تا این بازیکن را آبی‌پوش کنم اما او اولویت خود را رفتن به اوساسونا قرار داده بود و گفت اگر رفتنش محقق نشود به استقلال می‌آید.

وی افزود: من به چند دلیل به نکونام علاقه‌مند هستم. اولین دلیلش استقلالی بودن اوست. همچنین به این دلیل که نکونام کاپیتان تیم ملی و رهبری مقتدر در زمین بوده بسیار به او علاقه‌مند هستم. نکونام در صعود تیم ملی به جام جهانی نقشی مستقیم داشت و در سه بازی پایانی مقدماتی جام جهانی توانست تیم را در خارج از زمین هدایت کند. باید به او برای شکستن رکورد تعداد بازی‌های تیم ملی هم تبریک بگویم. به نظرم نکونام می‌توانست حتی چند بازی دیگر برای تیم ملی انجام دهد. به هرحال این تصمیمی است که خودش گرفته و باید به آن احترام گذاشت.

وی با تمجید از نکونام گفت: این بازیکن سال ۲۰۰۱ بسیار خوب کارش را در تیم ملی آغاز کرد و درسال ۲۰۱۵ بسیار خوب کارش را پایان داد. دو گل خوب در دو بازی مهم به ثمر رساند که در فاصله پنج شش روز این اتفاق رخ داد و اکنون نیز من از فدراسیون فوتبال می‌خواهم حالا که جواد نکونام خداحافظی کرده نگذاریم که او از دست برود. البته نکونام بسیار با برنامه است و می‌دانم در آینده یکی از بهترین مربیان آینده کشورمان خواهد بود. مطمئناً اگر کی‌روش در تیم ملی بماند جواد یکی از دستیاران او خواهد بود. از همین جا نیز بابت سال‌ها تلاش و زحمت کشیدن نکونام برای تیم ملی به او خسته نباشید می‌گویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج