۱۹۱۸۶۹
۱ نظر
۵۰۷۱
۱ نظر
۵۰۷۱
پ

۶ میز تحریر برای زیبایی اتاق کار

میز تحریر و کتابخانه در فضای اتاق کار ، میزهای تحریر خلاقانه می توانند جلوه ای متفاوت به دکوراسیون داخلی اتاق کار شما بخشند.

چیدانه: میز تحریر امروزه یکی از نیازهای اصلی هر خانه ای به شمار می رود. اگر یکی از اعضا خانواده شما دانشجو یا دانش آموز باشد، یا خود شما اهل مطالعه باشید حتما به یک میز تحریر احتیاج پیدا می کنید. میز های تحریر می توانند مدل های مختلفی داشته باشند و بسته به نوع دکوراسیون داخلی اتاق شما تغییر کنند. امروزه به دلیل کوچک بودن فضاهای داخلی خانه ها، طراحان سعی بر ادغام وسایل با یکدیگر دارند بنابراین میز هی تحریر نیز می توانند با کتاب خانه ها ادغام شوند و جلوه ای تازه به اتاق کار شما ببخشند.

البته از میز های تحریر به عنوان میز لپ تاپ نیز استفاده می شود. البته مدلهای میز تحریر نیز مانند سایر المانهای طراحی داخلی منزل بسته به جنسیت و سن افراد میتوند متفاوت باشد و مثلا میز تحریر پدر کارمند خانواده نسبت به میز تحریر نوجوان دانش آموز بایستی کمی بیشتر سبک اداری داشته باشد.

با رنگ جلوه ای تازه به میز های تحریر قدیمی خود ببخشید

6 میز تحریر برای زیبایی اتاق کار

شما می توانید میز های قدیمی خود را رنگ کنید و به آن ها جلوه ای نو ببخشید و از آن ها به عنوان میز های تحریر جدید استفاده کنید. به این منظور می توانید کشو های میز های تحریر خود را با رنگ های مختلف رنگ کنید و برای آن قفسه هایی خلاقانه طراحی کنید و از این میز تحریر رنگی در اتاق کودک خود استفاده کنید.

استفاده از میز های تحریر دیواری در اتاق کار

6 میز تحریر برای زیبایی اتاق کار

اگر از میز های تحریر فقط برای مطالعه و یا گذاشتن لپ تاپ استفاده می کنید می توانید از صفحات چوبی در پشت پنجره های اتاق کار خود استفاده کنید با این روش شما می توانید از یک منظره زیبا در حین کار یا مطالعه برخوردار باشید.

استفاده از صفحات چوبی به عنوان میز تحریر

6 میز تحریر برای زیبایی اتاق کار

از صفحات چوب طبیعی نیز می توانید به عنوان میز تحریر استفاده کنید. اگر دامنه فعالیت شما روی میز تحریر محدود به نوشتن خاطرات روزانه و یا چک کردن ایمیل هاتون از طریق لپ تاپ می شود، این تکه چوب های طبیعی می توانند جایگزین مناسبی برای میز های تحریر باطراحی های مهندسی باشند. همچنین این میز ها می توانند حس و حال صمیمی تری به فضای اتاق شما ببخشند.

استفاده از شلف ها به عنوان میز تحریر

6 میز تحریر برای زیبایی اتاق کار

اگر میخواهید برای همسر کارمند خود میز تحریر خلاقانه ای تهیه کنید، می توانید از شلف ها استفاده کنید. نصب شلف هایی با ابعاد مختلف و در ارتفاع های متفاوت می تواند در عین جلوه بخشیدن به دیوار اتاق، فضایی خلاقانه را برای همسر شما درست کند تا در آن با آرامش به کارهای خود بپردازد.

دیوار های زاویه دار فضایی مناسب برای قرارگیری میز تحریر

6 میز تحریر برای زیبایی اتاق کار

اگر در اتاق کارتان دیوار هایی با زاویه ی غیر از ۹۰ درجه دارید از فضای بین آن ها می توانید به عنوان محل قرارگیری میز تحریرتان استفاده کنید. می توانید صفحات MDF را مطابق بازاویه دیوار برش داده و به دیوار اتصال دهید. با اینکار از فضا های مرده نیز استفاده خواهید کرد.

تلفیق میز تحریر و کتابخانه در فضای اتاق کار

6 میز تحریر برای زیبایی اتاق کار

میز های تحریر می توانند با کتابخانه ها تلفیق شده و فضای یک پارچه تر و خلاقانه تری را در اختیار شما قرار بدهند. تلفیق شدن میز تحریر با کتابخانه می تواند عملکرد میز تحریر را بهبود ببخشد و به کاربردی تر شدن آن کمک کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      با عرض سلام و خسته نباشید
      مطالبتون در مورد میزهای تحریر عالی بودند.بسیار سپاسگذارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج