۱۹۲۸۴۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

۴ عادت براي بهره وري بيشتر كدامند؟

براي حفظ روند پيشرفت خود بايد هميشه بهترين روش ها را به كار برد.

ام بی ای نیوز - مرضیه فروتن: براي حفظ روند پيشرفت خود بايد هميشه بهترين روش ها را به كار برد. اين اقدام شامل توسعه يك سري مهارت هاي مديريتي فعال درونتان مي شود. آيا مي خواهيد بدون ضربه زدن به خود، كار مفيد انجام دهيد؟

4 عادت براي بهره وري بيشتر كدامند؟

با پيروي از نكات زير ضمن ايجاد تعادل ميان كار و زندگي، به نتايج خوبي نيز دست خواهيد يافت:

۱. تقسيم بندي كنيد و موفق شويد.

اين استراتژي سه مرحله را در بر مي گيرد. با توجه به فوريت امور، اولويت هايتان را در ابتداي هفته مشخص كنيد. در مرحله بعدي يك گام به جلو برداريد و اوقاتي را به انجام هر يك از امور اختصاص دهيد. به اين ترتيب كارهايتان را سازماندهي كرده ايد. در بهترين و مناسب ترين زمان به مقابله با چالش برانگيز ترين اولويت خود بپردازيد. اگر در ساعات اوليه روز بهترين عملكرد را داريد، مشكل ترين كار را در آن زمان انجام دهيد. با مشكلات سخت و آسان خود به ترتيب اولويت رو به رو شويد.

۲. از وضعيت بدن خود آگاه شويد.

حتما مي دانيد كه چه زماني را بايد به صرف ناهار اختصاص دهيد؟ خوردن يك وعده غذاي سالم و بهداشتي را هر چند ساعت يك بار در برنامه خود جاي دهيد. از همه مهم تر، برنامه روزانه ثابتي را در نظر بگيريد. در ادامه اطلاع از نوع وعده غذايي خود از قبل مي تواند نقش موثري در صرفه جويي در وقت با ارزشتان را ايفا كند. با تداوم اين روند شما ميزان انرژي خود را مورد آزمايش قرار مي دهيد.

۳. به طور مرتب ورزش كنيد.

علم ثابت كرده است كه بدن قوي و ذهن انعطاف پذير ميزان بهره وري افراد را افزايش مي دهد. پس ورزش را دست كم نگيريد. زماني را به ورزش، كاهش استرس و كسب مجدد انرژي اختصاص دهيد. به اين ترتيب هميشه در اوج قله آمادگي بدني و روحي خواهيد ايستاد. آيا فرصت انجام يك سري حركات ورزشي تمام عيار را نداريد؟ ۳۰ دقيقه ورزش در طول روز دنيا را پيش چشمانتان متفاوت مي كند.

۴. فرصتي را به استراحت و تجديد قوا اختصاص دهيد.

با ملاقات يك دوست، مطالعه يك كتاب مفيد يا انجام مديتيشن، زماني را به استراحت و تمديد قوا اختصاص دهيد. به اين ترتيب آمادگي انجام يك كار سخت و دست و پنجه نرم كردن با مشكلات را به دست خواهيد آورد. علم نشان داده است كه استراحت كوتاه به حل مشكلات و ارائه يك سري ايده هاي جديد كمك مي كند. اين يك راه حل برد-برد است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج