۱۹۲۸۵۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آزاد سازی کامل قیمت نان سنگک منتفی شد

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران گفت: تا پایان سال جاری در مجموع ۲۰ درصد نان‌های سنتی، صنعتی یا قانتزی،در کل کشور به صورت آزاد پخت شده ودر اختیار مردم قرار می‌گیرد و تصمیمی برای آزاد سازی کامل قیمت نان سنگک گرفته نشده است.

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران گفت: تا پایان سال جاری در مجموع ۲۰ درصد نان‌های سنتی، صنعتی یا قانتزی،در کل کشور به صورت آزاد پخت شده ودر اختیار مردم قرار می‌گیرد و تصمیمی برای آزاد سازی کامل قیمت نان سنگک گرفته نشده است.

علی قنبری گفت: در سال جاری تصمیمی برای آزاد سازی قیمت نان سنگک گرفته نشده است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، افزود: تا پایان سال جاری در مجموع ۲۰ درصد نان‌های سنتی، صنعتی یا قانتزی که در کل کشور پخت می‌شود، براساس مصوبه دولت با قیمت آزاد به فروش می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: این ۲۰ درصد، بر اساس مصرف آرد ۹ میلیون تنی خبازی‌های کشور محاسبه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران با اشاره به چگونگی تشخیص نانوایی‌های آزادپز از دولتی، ادامه داد: مردم برای تشخیص نانوایی‌های آزاد پز از دولتی می توانند به کیسه‌های آرد موجود در نانوایی ها که عبارات "آزاد پز" بر روی آنها قید شده یا به بنر نصب شده بر سردر واحد، مبنی بر " در این واحد نان با قیمت آزاد پخت می شود" توجه کنند.

وی تصریح کرد: در هر استان، یک کارگروه به ریاست استاندار و عضویت شرکت غله و خدمات بازرگانی و شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و نماینده وزارت صنعت، بر فعالیت واحد‌های نانوایی نظارت می شود تا آرد‌های دولتی از نانوایی های که نان را با آرد دولتی پخت می کنند، خارج نشود.

گفتنی است که محمدرضا نظرنژاد، رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی روز گذشته از آزادپز شدن تمامی نانوایی‌های سنگکی در سال‌جاری خبرداده بود که با اعلام مدیر عامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران این موضوع منتفی شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج