۱۹۵۱۲۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

افزایش نسبی دما در تهران

کارشناس مرکز پیش بینی سازمان هواشناسی کشور از ورود یک سامانه بارشی و تاثیر در جنوب غرب، غرب و بتدریج شمال غرب، دامنه های زاگرس مرکزی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: کارشناس مرکز پیش بینی سازمان هواشناسی کشور از ورود یک سامانه بارشی و تاثیر در جنوب غرب، غرب و بتدریج شمال غرب، دامنه های زاگرس مرکزی خبر داد.

امیر حسین نقشینه با اشاره به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز گفت: در برخی مناطق شمال غرب کشور و سواحل غربی دریای خزر ابرناکی و بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می شود و در برخی نقاط جنوب، شرق وجنوب شرق کشور نیز افزایش ابر و بارش پراکنده گاهی بارعد و برق رخ خواهد داد. همچنین امروز در شرق، جنوب شرق وجنوب کشور وزش باد و در برخی نقاط باد و گردوخاک رخ خواهد داد.

وی با بیان این که در روز چهارشنبه در غالب مناطق کشور جو آرام خواهد بود، افزود: از روز پنج شنبه با ورود یک سامانه بارشی به کشور در جنوب غرب، غرب و بتدریج شمال غرب، دامنه های زاگرس مرکزی وتا اواخر وقت در مرکز وشمال شرق کشور افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد وبرق پیش‌بینی می شود که این وضعیت در روز جمعه نیز در دامنه های زاگرس مرکزی، مرکز و شمال شرق کشور رخ خواهد داد.

کارشناس مرکز پیش بینی سازمان هواشناسی کشور با اشاره به مواج بودن خلیج فارس طی دو روز آینده ، گفت: روز پنج شنبه در جنوب غرب کشور بادوگرد وخاک وکاهش دید افقی پیش بینی می شود.

نقشینه درباره وضعیت جوی استان تهران افزود: آسمان پایتخت برای امروز کمی تا قسمتی ابری و برای فردا رشد ابر و ۵ شنبه شب رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. همچنین در تهران روند افزایش نسبی دما در سه روز آینده به ترتیب با بیشینه ۱۷، ۱۹ و ۲۳ و کمینه ۹،۱۰ و ۱۳ را خواهیم داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج