۱۹۵۱۸
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

قاتل: لیلا را کشتم چون به عشق من نه گفت!

در را که باز کردم او را مقابل خود دیدم. قابلمه‌ای کوچک در دست داشت اما تا سرم را بلند کردم و سلام دادم مایع درون آن را به صورتم پاشید.انگار خواب می‌دیدم؛ آرش، جوانی‌ام و زندگی‌ام را با اسید سوزانده بود و باید تقاص پس بدهد. اما ۱۰ روز بعد از حادثه، لیلا بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرد.

فارس: حکم اعدام مرد جوانی که با پاشیدن اسید دختر مورد علاقه خود را به قتل رسانده بود، در دیوان عالی کشور، تأیید شد.

۱۱ مرداد سال ۸۹ اهالی شهرک «شهید مطهری» اسلامشهر با شنیدن فریادهای دختر ۲۳ ساله‌ای به نام لیلا سراسیمه از خانه‌های خود به بیرون آمدند.

آنها وقتی با بدن نیمه‌جان دختر جوانی به نام لیلا روبه‌رو شدند بلافاصله با مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ و پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند و دقایقی بعد «لیلا» با آمبولانس اورژانس به نزدیک‌ترین بیمارستان فرستاده شد.

مأموران پلیس در تحقیقات اولیه خود متوجه شدند که خواستگار سمج لیلا به نام آرش اقدام به اسیدپاشی کرده و متواری شده است. در ادامه مشخص شد آرش نیز هنگام اسیدپاشی آسیب دیده و در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است. ماموران به سرعت سراغ متهم رفتند و وی بازداشت و تحت محافظت پلیس قرار گرفت.

لیلا در این باره به مأموران گفت: آرش چند بار به خواستگاری‌ام آمده بود ولی من و خانواده‌ام به او جواب رد دادیم. با این حال، او دست‌بردار نبود و می‌گفت یا باید با من ازدواج کند یا قید این زندگی را می‌زند.

روز حادثه آرش تلفنی با من تماس گرفت و به بهانه آوردن نذری و شنیدن آخرین حرف‌هایم، خواست مقابل خانه‌مان بروم. من هم حرفش را گوش کردم. در را که باز کردم او را مقابل خود دیدم. قابلمه‌ای کوچک در دست داشت اما تا سرم را بلند کردم و سلام دادم مایع درون آن را به صورتم پاشید.

ناگهان سر و صورتم گر گرفت و چشمانم سیاهی رفت. انگار خواب می‌دیدم؛ آرش، جوانی‌ام و زندگی‌ام را با اسید سوزانده بود و باید تقاص پس بدهد. اما ۱۰ روز بعد از حادثه، لیلا بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرد و این در حالی بود که آرش هم دچار ۲۵ درصد سوختگی شده بود.

با اعتراف آرش به ارتکاب جرم، قرار مجرمیت وی از سوی دادسرای جنایی صادر و پرونده به شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد که اسفند ۱۳۸۹ جلسه محاکمه برگزار شد. در جلسه محاکمه ابتدا شفیعی، نماینده دادستان ضمن قرائت کیفرخواست بزه انتسابی به متهم را محرز دانست و خواستار اشد مجازات برای او شد.

نماینده دادستان همچنین خواستار مجازات مجید، پسرعموی آرش، به خاطر همکاری در اجرای نقشه شد.

در ادامه جلسه آرش در جایگاه قرار گرفت و گفت: «لیلا » را کشتم چون به عشق من «نه» گفت. نمی‌خواستم دست هیچ مرد دیگری به دختر مورد علاقه‌ام برسد و به منظور اجرای نقشه‌ام از پسرعمویم خواستم برایم اسید بیاورد. البته پسرعمویم خیال می‌کرد می‌خواهم با اسید، چاه دستشویی خانه‌مان را باز کنم.

مجید هم در دفاع از خود گفت: از تصمیم آرش برای اسیدپاشی بی‌خبر بودم و اگر می‌دانستم چه فکر شومی در سر دارد حتما جلوی او را می‌گرفتم و نمی‌گذاشتم کار به اینجا برسد.

با درخواست وکیل متهم برای بررسی سلامت روانی متهم، پرونده به پزشکی قانونی ارسال شد و متخصصان پس از بررسی‌های دقیق تایید کردند آرش به هنگام اسیدپاشی، دارای اراده و اختیار بوده است و مسئولیت کیفری،به عهده اوست.

سرانجام در تاریخ اول مردادماه امسال، متهمان برای آخرین‌بار در شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستادند و ضمن اعتراف به جرم، ابراز پشیمانی کردند.

قاضی همتیار نیز بعد از اعلام ختم جلسه، با مستشاران دادگاه وارد شور شد و سرانجام آرش را به قصاص و مجید را به ۱۰ سال حبس محکوم کرد.

پرونده برای اعلام‌نظر به دیوان عالی کشور ارجاع داده شد که در نهایت قضات شعبه ۳۲ دیوان، با بررسی پرونده و مشورت، حکم صادره را تأیید کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسستین

      دوباره اسسسسسسسسسسسید
      دوباره نابود شدن یه دختر
      دوباره بی وفایی بعضی از مردها
      دوباره یه تبلیغ دیگه برای مردها
      تو همین مجله خونده بودیم دختری جواب رد داده بود پسره لباس هویجی و نمایش بازی کردن جلوی محل کار دختره.......
      و خیلی حرکات رومانتیک آقایون برای عشقشونو خوندم ولی تو ایران کسی از اینکارا نمیکنه اگه هم کنه میگند چه ابله طرف همش کل کل مسخره کردن دخترا و پسرها خودمونم هر چند وقت یکبار اینجا شاهد هستیم
      تو این دوره زمونه دیگه عشقی خالص نیست

      پاسخ ها

      • ppeymanqq(peyman)

        خانم مسستین
        1.لطفا جمع نبندید2.این هیچ تبلیغی برا ما نیست3.شما تو پاراگراف دوم کل کل رو رد کردی اما خودت تویه خط 3 وبخصوص 4داری کل میندازی4.تمام بچه ها تویه صفحات طنز کل میندازن و این به نظر من هیچ مشکلی نداره آدم که نباید همیشه و همه جا جدی باشه
        من نمیدونم چرا هر وقت یه ابلهی یه کاری میکنه شما خانما همه مردها رو زیر سوال میبرید

      • mina

        پیمان جان حالا چرا اسمتو اونجوری نوشتی

    • نفیسه

      خدایاخودت یه عقلی بهشون بده

    • nasim

      من متوجه نمیشم یعنی یه انسان چقدر میتونه کودن باشه

    • somayeh

      اين آخره نااااااامرديه

    • peyman

      khod khah
      halam az in afrad be ham mikhore

    • ahura

      بابا این دیگه end بی وجدانیه که بخوای اینجوری زندگیه یه جوون رو نابود کنی.

    • اسكندر

      نهايت بي وجداني

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج