۱۹۵۷۸۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرکی: پرسپولیس در لیگ برتر بی‌انگیزه است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نتایج دو هفته گذشته ما را به قهرمانی امیدوار کرده است.

خبرگزاری تسنیم: حسین فرکی پس از برتری ۲ بر یک سپاهان مقابل پرسپولیس در کنفرانس خبری اظهار داشت: بازی سخت و دشواری برابر تیم خوب پرسپولیس برای خودمان پیش‌بینی می‌کردیم. پیروز شدن ما مثل هفته گذشته مقابل تراکتورسازی بود که این بار به عنوان تیم میهمان با توجه به تغییراتی که داشتیم به برتری رسیدیم. بین دو نیمه این امیدواری داشتیم که بنابر برنامه‌ریزی که کرده‌ایم می‌توانیم مانند هفته گذشته به برتری برسیم.

وی افزود: در نیمه دوم با انگیزه بودیم و توانستیم نتیجه نیمه اول را جبران کنیم و در نهایت دقایق پایانی با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسیدیم. بازی از کیفیت خوبی برخوردار بود و دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند اما سهم ما بیشتر بود و در نهایت خوشحالیم که این برد را کسب کردیم آن هم در یک بازی جاندار مقابل تیم قدر پرسپولیس که نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه این پیروزی را تقدیم هواداران و پرسنل زحمتکش کارخانه فولاد مبارکه می‌کنیم، تصریح کرد: پرسنل فولاد مبارکه همیشه ما را حمایت کرده و تنها نمی‌گذارند و خدا را شکر می‌کنم که در این دیدار به برتری رسیدیم. این پیروزی حق آنها است و امیدوارم شرایط خوب ما پس از مدت‌ها بدشانسی ادامه داشته باشد و بتوانیم به هدفی که مد نظر داریم، برسیم.

فرکی در خصوص شرایط متفاوت پرسپولیس در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس دو نمایش کاملا متفاوت دارد یکی بحث لیگ قهرمانان آسیا است که بسیار موفقیت بوده و ما هم از موفقیت این تیم خوشحال هستیم. انگیزه بازیکنان باعث شده عملکرد پرسپولیس در آسیا متفاوت باشد. بحث دوم به لیگ خودمان بر می‌گردد که چون پرسپولیس شانسی برای قهرمانی و کسب سهمیه ندارد انگیزه‌ای هم ندارد و این مسئله باعث شده عملکرد این تیم در لیگ رضایت‌بخش نباشد.

وی ادامه داد: برانکو تازه به پرسپولیس آمده و باید کار اصلی‌اش را از فصل بعد آغاز کند. پیش از بازی با توجه به آنالیزی که داشتیم می‌دانستیم پرسپولیس مثل تراکتورسازی چون در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی می‌کند خسته به نظر می‌رسد و در نیمه دوم می‌توانیم این تیم را در اختیار خودمان داشته باشیم. اتفاقا این مسئله رخ داد و همه دیدند که جز چند ضد حمله که پرسپولیس در آن تبحر دارد در نیمه دوم بازی کاملا یک‌طرفه بود البته از حق هم نباید بگذریم که پرسپولیس نتوانست از موقعیت‌هایش استفاده کند. در مجموع ما خودمان را به پرسپولیس تحمیل کردیم.

فرکی درباره عملکرد اکبریان، داور این بازی خاطرنشان کرد: داوری خوب بود و ما فقط روی یک مورد اعتراض جدی داشتیم که آن هم گل مهدی شریفی بود. البته این صحنه را کمک داور آفساید اعلام کرد ولی به نظرم اصلا آفساید نبود. من معمولا وقتی به داور یا کمک داور اعتراض می‌کنم که به اعتراضم اطمینان داشته باشم. باز هم تاکید می‌کنم صحنه گل شریفی هم به کمک داور مربوط بود نه داور.

وی در خصوص اخراج مجید بصیرت از روی نیمکت تاکید کرد: علت اخراج بصیرت اعتراض به صحنه گل شریفی بود که کمک داور آفساید گرفت.

به گزارش تسنیم فرکی درباره آخرین وضعیت وضعیت محمدرضا خلعتبری، گفت: شاید چون روز گذشته در این مورد توضیحاتم را ارائه دادم خیلی ضرورتی نداشته باشد که بخواهم دوباره صحبت کنم. کنار گذاشته شدن خلعتبری تصمیم خودم بود و مشکلی از این بابت وجود ندارد. در مجموع خلعتبری و بقیه بازیکنان مانند فرزند من هستند و من با آنها ارتباط تنگاتنگ و صمیمی دارم. اگرهم تصمیمی می‌گیرم به صلاح خودشان، تیم و خودم است.

سرمربی سپاهان افزود: خلعتبری بچه خوبی است که از نظر اخلاقی و فنی شرایط مناسبی دارد. واقعا او از نظر اخلاقی هیچ مشکلی نداشته و فقط الان کمی با باشگاه مشکل دارد. نمی‌خواهیم نه تمرکز او و نه تمرکز تیم به هم بخورد. خلعتبری با ما خواهد بود و به ما کمک خواهد کرد. باز هم می‌گویم مشکل خلعتبری حاد نبوده و اگر با این وضعیت مقابل پرسپولیس هم شکست می‌خوردیم مسئولیتش با خودم بود.

فرکی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم چون با پرسپولیس بازی داشتیم چنین برداشتی از مسئله خلعتبری شد که خیلی هم درست نبود. این تصمیم را من گرفتم و مسئله‌ای هم نیست. باید این پیروزی را به خلعتبری تبریک بگویم و اعلام کنم جای او در این بازی خالی بود. امیدوارم بتوانیم در کنار همدیگر کار را به نتیجه برسانیم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر شانس برای قهرمانی تیمش در لیگ برتر قائل است، اظهار داشت: نتایج دو هفته گذشته ما را امیدوار کرده اما هنوز اعتقاد دارم هیچ چیزی تا آخرین لحظه معلوم نیست. ما در ادامه با راه‌آهن، استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان بازی می‌کنیم که خطر سقوط را احساس می‌کنند و همچنین به مصاف سایپا می‌رویم. شانس ما مانند بقیه تیم‌های مدعی یکسان است. باید حواسمان به بازی‌های خودمان باشد و برنده شویم، اگر این اتفاق رخ دهد آن وقت مطمئن هستم که اتفاقات بازی‌های دیگر می‌تواند به نفع ما باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج