جاباما
۱۹۵۸۶۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عربشاهی: صادقیان رفیق‌ بازی را کنار بگذارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس به انتقاد از مربی جدید این تیم پرداخت و همچنین گفت که صادقیان باید از حاشیه‌ها دوری کند.

خبرگزاری تسنیم: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس به انتقاد از مربی جدید این تیم پرداخت و همچنین گفت که صادقیان باید از حاشیه‌ها دوری کند.

ضیا عربشاهی در مورد شکست پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: برانکو به پرسپولیس آمده که تیم را نجات بدهد و همه دیدند که مقابل سپاهان چطور این کار را انجام داد! برانکو همیشه با احتیاط و تدافعی بازی می‌کند و این موضوع را هم زمانی که در تیم ملی بود به حسین فرکی می‌گفتم.

وی ادامه داد: حسین پاپی در دقیقه ۶۰ بازی برای سپاهان به بازی آمد و همراه حاج‌صفی به سمت چپ این تیم رفت اما برانکو هیچ کاری انجام نداد تا سمت چپ سپاهان را از کار بیندازد، بعد می‌گویند فلان بازیکن مقصر بوده است. چرا برانکو هادی نوروزی یا بابک حاتمی را به سمت راست نفرستاد تا پرسپولیس هر دو گل را از آن سمت نخورد؟

پیشکسوت تیم پرسپولیس تصریح کرد: مربیان کروات دغل‌باز هستند، کدام مربی کروات در ایران موفق بوده است؟ اگر یک مربی خارجی باکیفیت به پرسپولیس می‌آمد مشکلی وجود نداشت.

عربشاهی در خصوص اشتباهات فردی بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت: بیشتر گل‌ها در فوتبال روی اشتباهات فردی زده می‌شود اما در بازی پرسپولیس و سپاهان بیشتر از اشتباهات فردی اشتباهات فنی در بازی وجود داشت.

وی درباره حواشی ادامه‌دار پیام صادقیان و مسئله سیگار کشیدن این بازیکن که توسط یک خواننده زیر زمینی مطرح شد، گفت: بارها با پیام صادقیان صحبت کرده‌ام و او به من قول داد که دیگر حاشیه نداشته باشد. صادقیان بازیکن با کیفیتی است اما رفیق بازی نمی‌گذارد پیشرفت کند. خود صادقیان باید رفیق خودش باشد نه یک خواننده زیر زمینی.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: من با پدر صادقیان بازی کرده‌ام و معتقد هستم پدر صادقیان یک سر و گردن بالاتر از خود پیام بود. پیام باید بیشتر قدر خودش را بداند. وقتی صادقیان با خواننده زیر زمینی دوست می‌شود شب تا صبح بیدار است و بازیکنی که شب تا صبح بیدار باشد دچار مشکل می‌شود. به نظر من بهترین دوست صادقیان خودش است، او باید دور خیلی از کارها را خط بکشد و سرش به فوتبالش باشد.

عربشاهی ادامه داد: آقای صادقیان! می‌خواهند تو را خراب و فوتبالت را تمام کنند، خودت را را این حاشیه‌ها دور کن و به فوتبالت برس! تو حیف هستی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج