۱۹۵۸۷۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

هواشناسی: گرد و غبار در ۱۴ استان کشور

کارشناس سازمان هواشناسی کشور از بروز پدیده گرد و غبار در ۱۴ استان کشور خبر داد.

خبرگزاری میزان: کارشناس سازمان هواشناسی کشور از بروز پدیده گرد و غبار در ۱۴ استان کشور خبر داد و گفت: طبق پیش بینی های سازمان هواشناسی امروز دربرخی از مناطق جنوب غرب، غرب، شمال غرب، دامنه های زاگرس گرد و غبار رقیق و کاهش کیفیت هوا پیش بینی شده است.

فریبا گودرزی درباره وضعیت هوا در کشور طی سه روز آینده اظهار کرد: براساس پیش بینی های سازمان هواشناسی امروز در جنوب غرب، دامنه های مرکزی زاگرس، مرکز برخی از مناطق شرق و شمال شرق و به صورت پراکنده در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر وزش باد، رعد و برق پیش بینی شده است و این وضعیت برای روز آینده در مناطقی که اعلام شده تقویت می شود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که این سامانه روز یکشنبه در شمال شرق و شرق کشور فعال است، افزود: در واقع این سامانه به تدریج از کشور خارج می شود و استان های چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب استان لرستان، گیلان، یزد، خراسان رضوی و جنوبی امروز شاهد بارش بیشتر است.

کارشناس هواشناسی کشور با اشاره به این مطلب که امروز در برخی از مناطق جنوب غرب، غرب، شمال غرب، دامنه های زاگرس گرد و غبار رقیق و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود تصریح کرد: در استان‌های خوستان، ایلام، کرمانشاه، فارس، آذربایجان غربی، کردستان، همدان، مرکزی، قم، شمال اصفهان، البرز، قزوین، تهران، سمنان شاهد گرد و غبار خواهیم بود. در حقیقت امروز آسمان این استان ها غبارآلود پیش بینی شده است و به تدریج از اوایل وقت امشب در نیمه شمالی کشور این موارد کاسته می شود.

به گفته گودرزی فردا نیز در سواحل خلیج فارس، دریای عمان و در شرق کشور وزش باد و گردوغبار خواهیم داشت. این وضعیت روز یکشنبه برای جنوب شرق کشور نیز پیش بینی شده است.

وی افزود: پیش بینی ها نشان می دهد شنبه و یکشنبه آب های خلیج فارس مواج است.

گودرزی در خاتمه به وضعیت هوا در پایتخت اشاره کرد و گفت: امروز آسمان تهران کمی ابری و غبارآلود است و در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و احتمال بارش را داریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج