۱۹۶۵۲۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

لباس ستاره «بر باد رفته» حراج شد

لباس «اسکارلت اوهارا» شخصیت اصلی فیلم به یادماندنی «برباد رفته» در یک حراجی در ایالت کالیفرنیای آمریکا به حراج گذاشته شد.

خبرگزاری ایسنا: لباس مشکی و طوسی رنگی که «ویوین لی» بازیگر نقش «اسکارلت اوهارا» در فیلم کلاسیک «بر باد رفته» در سال ۱۹۳۹ به تن کرده بود، در یک حراجی در کالیفرنیا به مبلغ ۱۳۷ هزار دلار به فروش رفت.

این لباس زیبا که دارای تکه‌دوزی‌هایی به رنگ مشکی است یکی از ۱۵۰ قلم از اشیاء و یادگاری‌های فیلم «بر باد رفته» است که توسط حراجی «هریتیج» در بورلی هیلز به فروش گذاشته می‌شود که همه آنها بخشی از مجموعه خصوصی متعلق به «جیمز توبلین» مسئول پیشین بخش چهره پردازی کمپانی یونیورسال است.

لباس ستاره «بر باد رفته» حراج شد

بنابر اعلام مسئولان این حراجی، «توبلین» از دهه ۱۹۶۰ اقدام به جمع آوری لباس‌ها و دیگر اشیاء صحنه می‌کرده است و در مجموع دارای بیش از ۳۰۰ هزار یادگاری از فیلم های کلاسیک است، وی در جریان بازدید از یک کمپانی پوشاک، لباس «اسکارلت اوهارا» را در حالی که بر روی زمین افتاده بود به قیمت ۲۰ دلار خریداری کرده است.

به گزارش رویترز، از دیگر اجناس فروخته شده در این حراجی می‌توان به فروش کلاه حصیری «اسکارت» به قیمت ۵۲ هزار دلار اشاره کرد.

فیلم «بر باد رفته» درام شده در سال ۱۹۳۹ به کارگردانی «ویکتور فلمینگ» است که «کلارک گیبل» و «ویوین لی» ایفای دو نقش اصلی را بر عهده دارند و «لسلی هاوارد»، «الیویا دو هاویلند»، «هتی مک‌دانل» و «ان رادفورد» از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم که حدود ۲۳۸ دقیقه است، روایت عشق یک دختر جنوبی در خلال جنگ داخلی آمریکا را به تصویر می‌کشد.

«بر باد رفته» یکی از پرفروش‌ترین و پربیننده‌ترین فیلم‌های ساخت هالیوود می‌باشد که جوایز متعددی را از آن خود کرده است که از میان آن‌ها می‌توان به چهار جایزهٔ اسکار، بهترین فیلم، بهترین کارگردان برای «ویکتور فلمینگ»، بهترین هنرپیشه نقش اول زن برای «ویوین لی» و بهترین نقش مکمل زن برای «هتی مک‌دانل» اشاره کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج