جاباما
۱۹۶۷۱۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

ورود سامانه بارشی از شمال غرب

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه فردا آسمان در بیشتر نقاط کشور صاف و آفتابی است از ورود یک سامانه بارشی در روز چهارشنبه از شمال غرب کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه فردا آسمان در بیشتر نقاط کشور صاف و آفتابی است از ورود یک سامانه بارشی در روز چهارشنبه از شمال غرب کشور خبر داد.

احد وظیفه افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی امشب در برخی مناطق شمال شرق و شرق ابرناکی، رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود که به تدریج از ناپایداری در این مناطق کاسته خواهد شد.

به گفته وی، در برخی نقاط جنوب شرق کشور وزش باد و گرد و خاک رخ می دهد. همچنین به سبب وزش باد غربی در نوار جنوب کشور، خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان طی امشب و روز دوشنبه مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: فردا در غالب مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی خواهد بود و سه شنبه در شمال غرب کشور افزایش ابرو در بعد از ظهر رگبار پراکنده گاهی با وزش باد نسبتا شدید رخ خواهد داد.

وظیفه تصریح کرد: فردا در سواحل دریای خزر نیز افزایش دما در برخی مناطق سواحل غربی خزر و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود. همچنین در این روز در غرب و جنوب غرب کشور باد و گرد و خاک دور از انتظار نیست.

وی افزود: از بعد از ظهر روز چهارشنبه با ورود یک سامانه بارشی به کشور در برخی مناطق شمال غرب و سپس به تدریج طی روز پنج شنبه در غرب و جنوب غرب کشور افزایش ابر، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی یادآور شد: فردا آسمان تهران کمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود. بیشینه و کمینه دمای پایتخت با یک درجه افزایش نسبت به امروز به ۲۴ و ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج