جاباما
۱۹۶۸۳۲
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

جزییات رتبه‌ بندی‌ نانوایی‌ ها

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از رتبه‌بندی نانوایی‌های کشور در سال جاری خبر داد و گفت: شاخص‌های رتبه‌بندی نانوایی‌های کشور در حال تدوین و ارسال به استان‌هاست که رضایت و نظر‌سنجی از مردم از معیارهای آن خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از رتبه‌بندی نانوایی‌های کشور در سال جاری خبر داد و گفت: شاخص‌های رتبه‌بندی نانوایی‌های کشور در حال تدوین و ارسال به استان‌هاست که رضایت و نظر‌سنجی از مردم از معیارهای آن خواهد بود.

علی قنبری - معاون وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: پس از رتبه‌بندی نانوایی‌ها جوایز و امتیازاتی مانند افزایش سهمیه آرد برای برترین‌های کشوری و استانی در نظر گرفته می‌شود.

وی با بیان این‌که شاخص‌ها و معیارهای مورد نیاز برای رتبه‌بندی در حال بررسی، تدوین و ارسال استان‌هاست، افزود: یکی از شاخص‌های مهم برای رتبه‌بندی نانوایی‌های کشور رضایتمندی مردم منطقه مورد نظر است که ارزیاب‌های این طرح طی نظرسنجی از مردم در مورد این معیار نتایج مورد نیاز خود را استخراج می‌کند.

مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: رعایت کردن مسائل بهداشتی، میزان کیفیت نان، میزان کیفیت خمیر مایع، عدم استفاده از مواد غیرمجاز و غیره از دیگر شاخص‌های رتبه‌بندی‌ نانوایی‌های کشور است که می‌تواند هر یک به نوبه خود امتیازی برای آن خبازی به حساب آید.

قنبری اظهار کرد: رتبه‌بندی نانوایی‌ها طرحی است که نیاز به بررسی و اطلاعات لازم دارد که باید برای ورود به آن نیروی انسانی، تحقیقات و زمان زیاد نیاز دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه درست انجام بشه کار خوبیه. چون در کشور ما طرحهای خوب با مقاومت روبرو میشن از طرفی دل رحمی بیجا و بیموقع مردم و اینکه مثلا به این نونوایی امتیاز بیخودی بدیم تا از نون خوردن نیفته و ... بعد میبینی اونی که از همه بدتره توی امارگیری از همه بهتر میشه.

      پاسخ ها

      • ناشناس

        رتبه بندي معلمان چه شد؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج