جاباما
۱۹۸۸۲۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نان سنگک ۲ هزار تومانی، تحویل در محل!

در حالی که گله‌مندی مردم نسبت به گران شدن نان موجب شده است با وجود مجوز ۲۰ درصدی برای آزادپز شدن، تنها ۹ درصد نانوایی‌های کشور به آزادپز شدن تن بدهند،ا برخی واحدهای آزادپز با متنوع کردن خدمات خود تلاش کرده‌اند مشتریان تازه‌ای جلب کنند.

خبرگزاری آنا: در حالی که گله‌مندی مردم نسبت به گران شدن نان موجب شده است با وجود مجوز ۲۰ درصدی برای آزادپز شدن، تنها ۹ درصد نانوایی‌های کشور به آزادپز شدن تن بدهند،ا برخی واحدهای آزادپز با متنوع کردن خدمات خود تلاش کرده‌اند مشتریان تازه‌ای جلب کنند.

به تازگی یکی از نانوایی‌های آزادپز واقع در منطقه قیطریه ارسال نان سفارشی به در منزل مشتریان را به عنوان خدمتی جدید معرفی کرده‌ است.

این واحد نانوایی با این اقدام شغل جدیدی برای کارکنان خود ایجاد کرده، اما نرخ نان را هم بیش از اعداد مصوب تعیین کرده‌ است.

خبرنگار ما در تماس با این واحد نانوائی متوجه شد نان تهیه شده در این نانوایی بزرگتر و پر کنجدتر از نان‌های معمول است، از این رو نرخ هر نان سنگک در این واحد ۲ هزار تومان است.

به گفته فرد پاسخگو در این واحد، هزینه پیک هم بر اساس مسافت در همان منطقه بین ۳ تا ۵ هزار تومان است که این عدد برای هر تعداد نان ثابت است.

آنچه به نظر می‌آید این است که آزاد پز شدن برخی نانوایی‌ها بهانه‌ای برای بالابردن خودسرانه نرخ‌ها به نام ارائه خدمات ویژه شده، در حالی که آنها هزینه خدمات ارائه‌شده خود را نیز جداگانه با مشتری حساب می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج