۱۹۹۷۹۵
۵ نظر
۵۲۰۱
۵ نظر
۵۲۰۱
پ

همه حاشیه های پیام صادقیان در پرسپولیس

هفتم تیرماه ۱۳۹۲ خبری خوشحال کننده برای هواداران پرسپولیس مخابره شد؛ پیام صادقیان هافبک خلاق ذوب‌آهن به پرسپولیس پیوست. جذب او در کنار عالیشاه و میلاد غریبی نشان می داد پرسپولیس آینده نگری را آغاز کرده است.

روزنامه قانون: هفتم تیرماه ۱۳۹۲ خبری خوشحال کننده برای هواداران پرسپولیس مخابره شد؛ پیام صادقیان هافبک خلاق ذوب‌آهن به پرسپولیس پیوست. جذب او در کنار عالیشاه و میلاد غریبی نشان می داد پرسپولیس آینده نگری را آغاز کرده است.

پیام روزهای خوبی را آغاز کرده بود و به روایت آمار یکی از بهترین بازیکنان لیگ سیزدهم بود که موفق شد هشت پاس گل را در کارنامه ثبت کرده و سه گل به ثمر برساند. صادقیان در لیگ سیزدهم در دو هفته نخست به عنوان بازیکن جانشین جای غلامرضا رضایی و هادی نوروزی را در میدان گرفت و در دیدار برابر تراکتورسازی یک پاس طلایی و سه‌ امتیازی برای مهدی سیدصالحی ارسال کرد تا علی دایی را مجاب کند او را در ترکیب اصلی قرار دهد، ستاره‌ نا آرام سرخپوشان تا پایان فصل تنها یک‌بار طعم بازیکن جانشین را چشید و در چهار دیدار نیز به علتی جز دلایل فنی حضور نیافت که حاصل آن دو شکست، یک تساوی و تنها یک پیروزی بود.

همه حاشیه های پیام صادقیان در پرسپولیس

پرسپولیس در حضور صادقیان ۱۵ پیروزی، هفت تساوی و تنها سه شکست کسب کرد. او در ۹ مسابقه تعویض شد که در هفته پنجم پرسپولیس پنج دقیقه پس از خروج او به گل پیروزی بخش امید عالیشاه رسید، در هفته دوازدهم سیدصالحی پس از خروج صادقیان در دقیقه ۹۰ گل تساوی‌بخش برابر صبا را به ثمر رساند و در هفته‌های دهم و بیست و چهارم نیز با وجود تعویض صادقیان پرسپولیس بدون زدن گل برابر سپاهان و گسترش فولاد تبریز شکست را پذیرفت. آمار او بی نظیر بود، صادقیان در ۲۱ امتیاز از ۵۵ امتیاز کسب شده توسط پرسپولیس نقش مستقیم داشت و همه این عوامل سبب شد نامش در کنار آندو تیموریان به عنوان بهترین های لیگ سیزدهم قرار بگیرد.

کتک‌کاری!

حاشیه‌ها همیشه با پیام بوده است. سال گذشته وقتی دربازی پرسپولیس وملوان باآرنج به صورت بازیکن حریف کوبید، خوش شانس بود که این صحنه ازچشم داوردور ماند. البته این خوش شانسی فقط چند روز دوام داشت، عادل فردوسی‌پور در۹۰ با پخش تصاویری از آرنج زدن صادقیان، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را مجبور به واکنش کرد؛ محرومیت یک جلسه‌ای! آرنجی که به اولین محرومیت انضباطی صادقیان درپرسپولیس انجامید، نه اولین حرکت خشونت آمیز اوبود و نه آخرینش.

دو هفته بعد صادقیان با وجود گذراندن محرومیت یک جلسه‌ای، درهمان دقیقه ۸ شهرآورد تکلی خشن روی پای سیاوش اکبرپور زد و در ادامه هم با لگد به شکم بازیکن استقلال کوبید. صادقیان این‌بار هم قسر در رفت، شاید به این دلیل که آن شهرآورد آخرین قضاوت سعید مظفری‌زاده بود. صادقیان به خاطر آن لگد کارت قرمز نگرفت ولی تا مرز درگیری فیزیکی با خلعتبری هم رفت. ۲۰ روزبعد در بازی با فجرسپاسی دوباره صادقیان حاشیه‌ساز شد. او این‌بار با آرنج خود بازیکن فجرسپاسی رانقش بر زمین کرد، اما بازهم رفتار غیرورزشی ستاره شماره ۱۱ پرسپولیس ازچشم داور پنهان ماند.

همه حاشیه های پیام صادقیان در پرسپولیس

قلیان گیت!

همه چیز از یک نود شروع شد. ۱۶ دی ماه ۱۳۹۲ عادل فردوسی پور طی تماسی با منصوریان - سرمربی وقت تیم ملی امید - از راحتی بیش از حد بازیکنان در اردوی کیش گفت و اینکه بساط قلیان به راه بوده است و حتی فاکتور قلیان ها را هم که به مبلغ یک میلیون تومان بود، در اختیار دارد. منصوریان به شدت تکذیب و اعلام کرد مدیریت بازیکنان را بلد است.

سه روز بعد بنا به دستور علیپور، پیام صادقیان و محسن مسلمان به همراه پزشک و آنالیزور تیم از حضور در تیم‌های رده‌های سنی مختلف محروم شدند. دایی سرمربی وقت پرسپولیس در حمایت از بازیکنان تیمش گفت که برای فوتبال متاسف است که یک برنامه به آن ها خط می دهد. او همچنین خطاب به عادل گفت: «به شما چه ربطی دارد بازیکن قلیان کشیده است؟ مگر شما داروغه ای؟» رویانیان مدیرعامل وقت سرخپوشان هم گفت که قلیان کشیدن جرم نیست.

داستان اصلی از غدیر اهواز شروع شد. پرسپولیس در چارچوب رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان رفت. همان بازی که پرسپولیس یک گل زد و ۲ گل خورد. «قلیونی، قلیونی» این شعاری بود که تماشاگران با هر بار پا به توپ شدن مسلمان و صادقیان سر می‌دادند. شعارهایی که عملا روحیه این دو را به هم ریخت. پیام بعد از بازی درحالی‌که به شدت عصبانی بود، گفت: هرکس عکس، فیلم یا هر سندی از او در حال قلیان کشی دارد، منتشر کند اتفاقی که در نهایت نیفتاد. بازی بعدی دربی بود. پرسپولیس با کلی ستاره از جمله خلعت و پیام و مسلمان آمده بود که طلسم تساوی های صفر صفر را بشکند ولی بازهم شعار «قلیونی، قلیونی» و این بار تماشاگران استقلال!

پیام از شرایط ایده آل فاصله گرفت و کم‌کم نامش در ورزشگاه ها با قلیان گره خورد. حالا دیگر آن پیامی که با بیرون پا توپ را انداخته بود داخل محوطه انزلی و خلعت زیباترین گل ممکن را به ثمر رسانده بود در میانه های بازی تعویض می شد.

شعارها تا آخر فصل ادامه پیدا کرد. هوادارن گسترش‌فولاد، داماش، صبا، استقلال خوزستان و ذوب‌آهن دست بردار این جوان نبودند و گناه این بازیکن را بارها فریاد زدند.

جام‌جهانی

بدبیاری‌ها انگار تمامی نداشت. قبل ازاینکه ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی برزیل مشخص شود، کارلوس کی‌روش روی نام او قلم قرمز کشید.

«بر باعث و بانی اش لعنت»! این را درست چند دقیقه بعد از خبر کنار گذاشته شدنش از اردوی اتریش در صفحه ایسنتاگرامش منتشر کرد، سپس به مسافرت رفت و سعی کرد همه چیز را فراموش کند.

همه حاشیه های پیام صادقیان در پرسپولیس

لیگ چهاردهم

«چه کسی بهتر از دایی؟ کجا بهتر از پرسپولیس؟» این را همان روزهایی گفت که شایعات مربوط به جدایی اش از پرسپولیس قوت گرفته بود و گفته می شد استیلی با تمدید قراردادش موافق نیست. هرچند استیلی بعدها گفت اگر چنین حرفی را زده باشد باید به عقل فنی اش شک کرد. لیگ چهاردهم شروع شد و پرسپولیس در بازی اول به مصاف نفت رفت. گل دقیقه ۱۱ شماره ۱۱ پرسپولیس که از سوی هواداران نیماریان نامیده شده بود نوید روزهای بهتری می داد. هفته دوم و ورزشگاه غدیر اهواز تبدیل شد به باتلاق او.

پرسپولیس در یک بازی پربرخورد به مصاف فولاد رفت. در دقیقه ۸۵ درحالی‌که پرسپولیس با دو گل از فولاد عقب بود رضا نوروزی یک حرکت عرضی را آغاز کرد و یک پاس تو در داد ولی توپ زیر دستان بازیکن فولاد گیر کرد و اکبریان داور بازی هند نگرفت. پیام از نزدیکی های خط طولی میدان به سمت داور دوید و به‌شدت اعتراض کرد. در نهایت هم در برابر کارت‌قرمز داور ضربه ای به او وارد کرد و سه ماه محروم شد.

هافبک جوان تبریزی از بازی کارگربنه به بازی ها برگشت، یک پنالتی گرفت و گل زد. ۴۰ دقیقه در برابر سایپا به میدان رفت و در بازی با پیکان در دقیقه ۶۶ با دست ندادن به درخشان حاشیه جدیدی ساخت. وقتی تابلوی تعویض در دقیقه ۶۵ بازی با گسترش فولاد بالا رفت و قرار شد جای حقیقی را بگیرد هافبک مشهدی پرسپولیس از سمت دیگر میدان به بیرون رفت و با لگد به تابلوهای تبلیغاتی سبب واکنش هوادارن پرسپولیس شد، هواداران عاصی که فریاد می زدند: «بازیکن بی‌اخلاق، نمی خوایم نمی خوایم».

پیام درحالی‌که در دوران محرومیتش وعده درخشش در برابر استقلال را می داد قبل از دربی مصدوم شد و درحالی‌که باید در میدان عصای دست این تیم می شد در کنار خواننده محبوبش مسابقه را تماشا کرد و پس از بازی با انتشار ویدیویی برای حریف کری خواند.

این پایان راه نبود؛ صادقیان در بازی پرسپولیس مقابل النصر در ورزشگاه آزادی هم جنجال آفرید. وقتی در دقیقه ۶۵ بازی و بعد از خطای بازیکن النصر روی هادی نوروزی و فعل و انفعال بین این دو، ناگهان درگیری سخت و عجیبی در گرفت.

النصری ها که دسته جمعی به سمت امید عالیشاه هجوم بردند، عقیده داشتند او با مشت به یکی از بازیکنان این تیم حمله کرده! سوشا و سایر بازیکنان پرسپولیس سعی در آرام کردن بازیکنان داشتند که ناگهان یک بازیکن ذخیره، از پشت دروازه مسافتی تقریبا ۶۰ متری را دوید تا دوستانش را در دعوا تنها نگذارد!

پیام بعد از بازی هم در رُل متعصب فرو رفت و گفت به خاطر تعصبش به پیراهن سرخ به بازیکن النصر حمله کرده است.

او دوباره به صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام رفت و شعارهایی که بیشتر رنگ و بوی نژادپرستی داشت برای هوادارانش منتشر کرد. «والا زبونم مو درآورد انقد گفتم سیگار نکش» این را خواننده زیرزمینی مورد علاقه پیام گفت. در همان روزهایی که از «نابغه» ذوب آهن «فاجعه» ای بیش نمانده بود، تتلو هم به او تاخت.

«می خواهم برگردم، کمکم کنید» این آخرین پیام بازیکنی بود که می‌توانست با نبوغش، طراوت را دوباره به فوتبال خشک ایران برگرداند. پیام بازگشت اما این‌بار با حاشیه‌ای جدید! او در بازی مقابل سایپا به تذکرات کریم باقری که گفته بود روی نیمکت بنشیند توجهی نکرد تا به یکباره شب همان بازی از پرسپولیس اخراج شد.

پایان

دو روز پیش وقتی علی کریمی به عنوان محبوب‌ترین بازیکن سه دهه اخیر انتخاب شد در صفحه اینستاگرامش نوشت: خوشحالم که یک عمر دویدم تا لبخند روی لبان شما بنشیند. این احتمالا همان چیزی است که پیام از آن غافل بود. صادقیان برای بازگشت به کمک نیاز نداشت. او فراموش کرده بود وظیفه دارد شادی را برای مردم سرزمینش به ارمغان بیاورد. یک شادی با طعم غرور!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      کریمی تو زمان خودش کم هواداران رو اذیت نکرد !!!
      دو سال محرومیت رو یادتونه!! ، انگار یادتون رفته وقتی رفت امارات چه مصاحبه ای کرد!!

    • عباس

      به نظرمن همه چی آدم دست خودشه پیام بازیکن خوبی بودولی قدرخودشوندونست

    • عرشیا

      پیام چه تاریخی اخراج شد ؟

    • یاسر

      بنظرم باید پیام از اول شروع کنه میتونه دوباره

    • مهدی

      پیام رفت تا۶ ماه دگه ولی خیلی دوست داشتم دوباره بیاد پرسپولیس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج