۲۰۰۱۸۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرکی: چاره‌ای جز پیروز شدن نداریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: استقلال خوزستان و سپاهان در شرایطی روبه‌روی یکدیگر قرار می ‌گیرند که چاره‌ای جز پیروز شدن ندارند.

ایسنا: حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان با تبریک ولادت حضریت علی (ع) و روز پدر اظهار کرد: متاسفانه در بازی فردا دو تیم در شرایطی روبه‌روی یکدیگر قرار می‌گیرند که چاره‌ای جز پیروز شدن ندارند که این وضعیت می‌تواند باعث شود بازی بیش از حد حساس شود و این حساسیت و استرس ممکن است در کیفیت فنی بازی تاثیر بگذارد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه هر دو تیم بازیکنان خوبی در ترکیب خود دارند امیدوارم در این بخش بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. کسب سه امتیاز بازی کار ساده‌ای نیست ولی ما نیاز داریم که بتوانیم در رقابت با رقبای‌مان به هر سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم تا بتوانیم هم برای قهرمانی و هم برای کسب سهمیه به تلاش‌مان ادامه دهیم. به هر حال امیدوارم که بازی فردا با احترامی که برای حریف قائل هستم به سود ما به پایان برسد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که به نظرتان روند نتیجه‌گیری تیم‌ شما به این موضوع برنمی‌گردد که شما نسبت به سایر رقبای‌تان فقط در یک جبهه می‌جنگید گفت: معتقدم فوتبال ما به این زودی‌ها نمی‌تواند حرفه‌ای شود آن هم به دلیل مشکلاتی است که در مسیر ممکن است به وجود بیاید. وقتی این شرایط حاکم نیست یعنی یک فوتبال آماتور داریم. ما چهار نماینده در لیگ قهرمانان آسیا داریم که هر کدام مشکلات و مسائل خودشان را دارند که ممکن است به آن‌ها لطمه وارد کند. مهم‌ترین آن هم بخش برنامه‌ریزی است که طی این چند ساله به این شکل بوده است و اگر تلاش شود که زمان برگزاری بازی‌های آسیایی تغییر کند، تیم‌های ما می‌توانند خودشان را آماده‌تر کنند. به هر حال آنچه به فوتبال ما در این بخش لطمه می‌زند، به فوتبال آماتور ما برمی‌گردد و ممکن است از این نظر در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های ما لطمه بخورند.

وی افزود: اولین سالی بود که سپاهان پس از چند سال در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشت و ما هم با توجه به زمانی که در اختیار داشتیم توانستیم بهتر از آن استفاده کنیم و امروز نسبت به سه هفته قبل در جایگاهی قرار داریم که این جایگاه را با توجه اینکه تیم‌مان را در اختیار داشتیم به دست آوردیم و توانستیم کارهایی که لازم است را انجام دهیم و در ادامه هم این شرایط را داریم که این روند را ادامه دهیم.

فرکی در پاسخ به سوال دیگری که به نظر می‌رسد تیم شما از شانس‌های قهرمانی است چه عواملی در این مسیر به شما کمک کرده‌اند عنوان کرد: باشگاه صددرصد تمام تلاشش را داشت که امروز توانستیم خودمان را به عنوان یک مدعی حفظ کنیم. البته در کنار باشگاه، عوامل دیگری هم فعال شدند و خواستند و عمل کردند که در راس آن بازیکنان هستند. تیم ما در چند بازی متاسفانه نتوانست از امتیازهایی که می‌توانست به دست آورد استفاده کند که اگر آن مشکلات را نداشتیم امروز شرایط‌مان متفاوت بود. به هر حال شکل ما هم آسیب‌هایی دیدیم که نتوانستیم خودمان را مدعی صددرصدی ببینیم اما بازیکنانم خواستند و ثابت کردند که سپاهان تیم بزرگی است. تیمی که خوب بازی می‌کند ممکن است برنده باشد و ممکن است عکس آن رخ دهد. ما شایسته این جایگاه هستیم و باید بگویم بخش‌هایی به ما کمک کردند تا تیم ما مجددا به شرایط خوب خودش برگردد و امیدوارم در سه بازی آینده که کارمان روی کاغذ ساده ولی در عمل سخت است حق مطلب ادا شود.

وی درباره غایبان تیمش در دیدار برابر استقلال خوزستان گفت: کریمی، هافبک ملی‌پوش‌مان را به دلیل سه کارته بودن نداریم اما سایر بازیکنانم را در اختیار دارم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره قضاوت داوران با توجه به حساسیت بازی‌ها خاطرنشان کرد: نمی‌دانم داور دیدار فردای ما با استقلال خوزستان چه کسی است. به هر حال در این سه هفته بازی‌ها همزمان هستند و فقط نباید بحث داوری را پیگیری کنیم. مطمئن هستم که مسئولان تلاش‌شان را می‌کنند تا بهترین چیدمان را داشته باشند و باید بگویم همیشه دو سه تیمی هستند که نسبت به داوری اعتراض‌هایی دارند و به نظر من اگر داوری اشتباه کرد، نباید اشتباهش را با آنچه در ذهن خودمان است یکی بدانیم و امیدوارم داوران نیز خوب عمل کنند اگر هم اتفاقی افتاد فقط اشتباه باشد. در این زمینه بخش‌های دیگری هم هستند که باید کمک کنند و شاید اتفاقاتی بیفتد که ممکن است در دنیا هم تبانی رخ دهد ولی من این اعتقاد را ندارم و امیدوارم هرچه هست اشتباه باشد و همچنین امیدوارم حق به حقدار برسد و به تیم‌ها لطمه‌ای وارد نشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج