۲۰۳۵۰۱
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

خوش پوشی به سبک شکوفه‌های گیلاس

پیشنهادهایی برای خوش‌تیپ‌تر شدن در بهار

با فرارسیدن بهار هر خانمی به صرافت می‌افتد كه خودش را برای ورود به این فصل زیبا و پرجنب و جوش آماده كند. ما پیش از شما چرخی در بازار بهاری پوشاك زده‌ایم تا شما خرید راحت‌تری داشته باشید.

پیشنهادهایی برای خوش‌تیپ‌تر شدن در بهار
مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین: با فرارسیدن بهار هر خانمی به صرافت می‌افتد كه خودش را برای ورود به این فصل زیبا و پرجنب و جوش آماده كند. ما پیش از شما چرخی در بازار بهاری پوشاك زده‌ایم تا شما خرید راحت‌تری داشته باشید و برای كنار هم چیدن ستی شكیل و زیبا مجبور به درنوردیدن خیابان‌های شلوغ شهر نشوید.

چشم‌ها را خیره كنید

شاید تا امروز به گردنبند صورتی فكر نكرده بودید اما این گردنبند دقیقا همان اتفاقی است كه شما را به تركیب رنگ‌های متفاوت تشویق می‌كند. این مدل گردنبند حتی می‌‌تواند نقش یك یقه زیبا را برای‌تان بازی كند، البته در صورتی كه لباس شما كاملا ساده باشد. مركز خرید تندیس را برای پیدا كردن این گردنبند فراموش نکنید.

پیشنهادهایی برای خوش‌تیپ‌تر شدن در بهار

حدود قیمت: ۵۰هزار تومان

ظاهرتان را تغییر دهید

پیشنهادهایی برای خوش‌تیپ‌تر شدن در بهار

شك نكنید با چنین تركیبی باید دنبال زیورآلات به رنگ‌ صورتی باشید. این انگشتر، مطمئنا می‌تواند ظاهرتان را بیش از پیش تغییر دهد. اگر طرفدار زیورآلات بزرگ هستید، این انگشتر خواسته شما را برآورده می‌كند. این مدل انگشترها در مركز خرید تندیس به چشم‌می‌خورند.

حدود قیمت: ۴۰هزار تومان

خوش‌رنگ بدرخشید

پیشنهادهایی برای خوش‌تیپ‌تر شدن در بهار

پیراهن انتخابی شما برای یك ‌مهمانی دوستانه زنانه می‌تواند یك مدل صورتی ساده و در عین حال شیك باشد. از آنجا كه قرار است روی پیراهن‌تان چیزی نپوشید، بهتر است سراغ مدلی بروید كه طراحی متفاوتی داشته باشد. می‌توانید مدل این پیراهن شیك را در فروشگاه مانگو ببینید.

حدود قیمت: ۲۵۰هزار تومان

بلندتر شوید

پیشنهادهایی برای خوش‌تیپ‌تر شدن در بهار

پوشیدن مانتوی مشكی به شما كمك می‌كند تا ظاهری كاملا رسمی داشته باشید. انتخاب رنگ مشكی برای این مانتوی بهاره، ترفندی ساده است برای تاكید بیشتر به‌رنگ صورتی لباس شما. انتخاب این مانتو شما را كشیده‌تر نشان می‌دهد. این مدل مانتوی بهاره را می‌توانید در مركز خرید اندیشه پیداكنید.

حدود قیمت: ۱۵۰هزار تومان

جذاب باشید

پیشنهادهایی برای خوش‌تیپ‌تر شدن در بهار

بدون شك وقتی رنگ صورتی را به عنوان رنگ غالب ظاهرتان انتخاب می‌كنید، كفشی كه انتخاب می‌كنید نباید خارج از طیف رنگی صورتی باشد. رنگ صورتی به‌خصوص وقتی آن را با مانتوی مشكی می‌پوشید هارمونی‌ای كه با پیراهن شما برقرار می‌كند، باعث می‌شود، بیشتر به چشم بیاید. این كفش زیبا را می‌توانید از مركز خرید الهیه تهیه كنید.

حدود قیمت: ۲۵۰هزار تومان

سلیقه‌تان را به تصویر بكشید

پیشنهادهایی برای خوش‌تیپ‌تر شدن در بهار

نوار صورتی كه روی این كیف راه‌راه بسته شده، یك ترفند ساده است كه با به كار گرفتن آن نه‌تنها هماهنگی بیشتری در ظاهرتان ایجاد می‌كنید بلكه ذوق و سلیقه‌تان را هم بیشتر به تصویر می‌كشید. دسترسی به این كیف كار سختی نیست. یك سر به مركز خرید الهیه بزنید، حتما آن را پیدا می‌كنید.

حدود قیمت: ۱۲۰هزار تومان

انتخاب متفاوت


پیشنهادهایی برای خوش‌تیپ‌تر شدن در بهار

اگر می‌خواهید بر خاص بودن خود تاكید كنید، با این ست یك گوشواره مشكی بیندازید تا خوش‌پوشی ظاهرتان مشخص باشد. با انتخاب این اكسسوری، هم اعتماد به نفس پیدا می‌كنید و هم شیك می‌شوید. اگر دنبال این گوشواره‌ها هستید، وقت خود را تلف نكنید و به مركز خرید تندیس‌بروید.

حدود قیمت: ۳۰هزار تومان

خاص باشید

پیشنهادهایی برای خوش‌تیپ‌تر شدن در بهار

خانم‌ها عجله كنید! این كفش نارنجی‌رنگ برای شما بسیار برازنده است. این كفش را می‌توانید با یك شلوار مشكی بپوشید تا مدل كفش كاملا مشخص باشد. هماهنگی عجیبی كه با كیف نارنجی دارد به خاص شدن شما، كمك زیادی می‌كند. این مدل كفش در مركز خرید الهیه وجود دارد.

حدود قیمت: ۲۰۰هزار تومان

همان همیشگی

پیشنهادهایی برای خوش‌تیپ‌تر شدن در بهار

در مورد انتخاب شلوار اگر سراغ مدل‌های راسته می‌روید، خط اتو را فراموش نكنید چون همین خط اتوی به ظاهر ساده ظاهر شما را رسمی و در عین حال باوقارتر نشان می‌دهد. می‌توانید سراغ مدل‌های به اصطلاح، دمپا گشاد هم بروید اما یادتان باشد این شلوارها برای افراد قد بلند به مراتب انتخاب مناسب‌تری هستند. این مدل شلوار را از اغلب فروشگاه‌های زنانه می‌توانید تهیه‌كنید.

حدود قیمت: ۹۰هزار تومان

آزاد بپوشید!

پیشنهادهایی برای خوش‌تیپ‌تر شدن در بهار

مدل پیشنهادی ما یك بلوز ساده نارنجی است اما خاكستری تیره و نواری كه در برش جلویش كار شده، آن را از نمونه‌های مشابهش متمایز كرده است. رنگ نارنجی شما را چاق‌تر از آنچه هستید نشان می‌دهد؛ بنابراین در مورد این رنگ بدون كوچك‌ترین وسواسی سراغ مدل‌های گشاد و آزاد مثل نمونه پیشنهادی ما بروید. این بلوز را می‌توانید در فروشگاه مانگو پیداكنید.

حدود قیمت: ۸۰هزار تومان

راحت باشید

پیشنهادهایی برای خوش‌تیپ‌تر شدن در بهار

این ژاكت گشاد كه روی سرشانه می‌افتد، تن‌پوش نرم و لطیفی برای بهار است. رنگ این بلوز آرامش خوبی به شما القا می‌كند و برای یك ‌‌مهمانی عصر بسیار مناسب است که می‌توانید آن را با یك شلوار مشكی هماهنگ كنید. این ژاكت‌ها در فروشگاه زارا زیاد به چشم می‌خورند.

حدود قیمت: ۷۰هزار تومان

برای خانم‌های مشكل‌پسند

پیشنهادهایی برای خوش‌تیپ‌تر شدن در بهار

رنگ نارنجی این كیف با كفش این ست، ارتباط برقرار می‌كند و برای شما خانم‌های مشكل‌پسند، انتخاب بسیار مناسبی است. نوار طلایی روی این كیف به خاص بودن كیف كمك می‌كند و باعث می‌شود شما در ‌مهمانی بدرخشید. این مدل كیف را در مركز خرید آسیا پیدامی‌كنید.

حدود قیمت: ۸۰هزار تومان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرد ها همینجوریش خوشتیپن ؟

    • ها ها ها

      ...اصلا هم تبلیغ واسه فروش نبود....!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج