۲۰۳۵۵۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

موج جدید بارش باران در تهران

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: امروز از اواخر وقت شاهد بارش های پراکنده، افزایش ابر و رعدوبرق خواهیم بود.

خبرگزاری ایسنا: مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: امروز از اواخر وقت شاهد بارش های پراکنده، افزایش ابر و رعدوبرق خواهیم بود.

احد وظیفه افزود: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، طی امروز افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق در مناطق شمال غرب، غرب، سواحل شمالی، دامنه های جنوبی البرز، مرکز، شمال شرق و جنوب شرق کشور پیش بینی می شود که شدت این بارش ها در شمال غرب، غرب سواحل و برخی از مناطق شمال شرق خواهد بود.

وی افزود: طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه همچنان شاهد رگبارهایی به صورت پراکنده در برخی از نقاط نوار شمالی کشور خواهیم بود. همچنین در بعداز ظهر امروز و طی فردا، با افزایش سرعت وزش باد در کشور عراق، پدیده گرد و غبار بر روی برخی نقاط واقع در نوار غربی کشور دور از انتظار نمی باشد.

وی افزود: همچنین هوای شهر تهران امروز کمی ابری در بعد از ظهر افزایش ابر در پاره ای نقاط بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی شده است. بیشینه هوا در این روز ۲۷ درجه و کمینه آن ۱۶ درجه سانتیگراد می‌باشد.

وظیفه ادامه داد: در روز سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه نیز هوای شهر تهران کمی ابری در پاره ای نقاط همراه با وزش باد پیش بینی شده است. بیشینه دمای شهر تهران در این روز ۲۹ درجه سانتیگراد و کمینه آن ۱۷ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: هوای شهر تهران در روز چهارشنبه نیز کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و رشد ابر در ارتفاعات پیش بینی شده است. بیشترین دمای هوا در این روز ۳۰ درجه سانتیگراد و کمترین آن به ۱۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج