۲۰۴۸۳
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

نمی توانم شبکه های ماهواره را کنترل کنم

طالب زاده:باشبکه های ماهواره مشکل دارم

من با شبکه های ماهواره ای همکاری ندارم ولی نمی توانم آنها را کنترل کنم بارها از آنان خواسته ام که این کار را انجام ندهند و کلیپی از من پخش نکنند.

طالب زاده:باشبکه های ماهواره مشکل دارم

تماشا: حمید طالب زاده، خواننده نام آشنای موسیقی پاپ که با قطعه «همه چی آرومه» توانست مخاطبان بی شماری را در دنیای موسیقی جذب کند همچنان روزهای پایانی سال را در انتظار اخذ مجوز برای آلبوم جدید خود می گذراند. او در گفت و گو با شبکه ایران اظهارات جالبی داشت که با هم می خوانیم.

طالب زاده:باشبکه های ماهواره مشکل دارم

واقعا جای تاسف دارد؛ هنوز هیچ خبری از دریافت مجوز نیست و جواب درستی هم در این باره دریافت نکرده ام. من با شبکه های ماهواره ای همکاری ندارم ولی نمی توانم آنها را کنترل کنم بارها از آنان خواسته ام که این کار را انجام ندهند و کلیپی از من پخش نکنند. آلبوم جدیدم با نام «همه چی آرومه» آماده انتشار است. در این آلبوم علاوه بر تراک هایی که منتشر شده حدود ۸ تراک جدید دیگر نیز وجود دارد که اگر مجوز بدهند در طول یک ماه منتشر خواهم کرد. چون تعهد داده ام و مجوزی هم ندارم فعلا نمی توانم نه آهنگ جدیدی روی اینترنت انتشار دهم و نه ویدئوکلیپی.

اگر بگذارند اوضاع موسیقی خوب می شود. منتهی ما هنرمندان به جای اینکه انرژی و فکرمان را روی این مقوله بگذاریم که شعر خوب، آهنگ خوب و تنظیم خوب ارائه دهیم به خاطر استرس و تمرکزی که در دریافت مجوز یا لغو آن بر ما وارد می شود تمام انرژی مان را از دست می دهیم

همه جای دنیا با یک هنرمند مثل یک پادشاه یا یک انسان بزرگ برخورد می کنند و این کار سبب می شود تا هنرمندان هیچ دغدغه خاطری نداشته باشند و تمام فکر و ذکرشان ارائه کار خوب و پیشرفت کاری باشد.

من ۱۵ برنامه نوروزی که تورهای مختلف در خارج از ایران بود را به خاطر تعهد به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دست داده ام اما متاسفانه داخل ایران هم مجوز اجرا ندارم.

سال جدید را به همه ایرانیان تبریک می گویم و ان شاءالله در سال جدید هرچی صلاح است برای ما ایرانیان پیش بیاید و دیگر اینکه واگذار همه ما به خدا، دیگر هرکس خودش می داند در طول سال چه کاری کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mahsa

      حمید جان تاسف میخورم و برای تو آرزوی موفقیت میکنم....

    • shila

      حیف کاش میشد نری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج