۲۰۵۱۹۶
۱ نظر
۵۱۲۱
۱ نظر
۵۱۲۱
پ

الان چی مُده؟

طبق اعلام سازمان جهانی رنگ، رنگ سال ۲۰۱۵ نوعی زرشكی است كه ما در فرهنگ خودمان آن را با نام عنابی می‌شناسیم؛ رنگی از خانواده زرشكی كه با قهوه‌ای تركیب شده‌است.

الان چی مُده؟
مجله زندگی ایده آل:

حس خنكی نعناع

الان چی مُده؟

در دایره رنگ‌های بهار و تابستان امسال سبز هم حضور دارد، اما مانند نسخه پیچیده‌شده برای همه رنگ‌ها، سبزی ملایم و روشن است. رنگ‌سبزی كه امسال در مجموعه طراحان دیده می‌شود، سبز نعنایی است كه تندی آن گرفته شده و تبدیل به رنگی خنك، ملایم و نشاط‌آور شده است. اگر در بهار و تابستان امسال قرار است در یك مراسم نامزدی، عروسی یا ‌مهمانی مجلل شركت كنید حتما به این رنگ برای لباس خود فكر كنید. این رنگ سبز، در ذات رنگی فاخر و مناسب برای موقعیت‌های رسمی است.

هیجانی به رنگ آبی

الان چی مُده؟

رنگ سال ۲۰۱۵، عنابی معرفی شده است اما در دنیای مد و لباس، باید این عنوان را به خانواده آبی داد. در لیست اعلام شده از سوی سازمان جهانی رنگ (پن تن) برای رنگ‌های مد بهار و تابستان امسال، چند رنگ از خانواده آبی وجود دارد. مسئولیت ایجاد هیجان در لباس‌های امسال برعهده آبی است كه با نام «آبی غواصی » شناخته می‌شود. به‌گفته كارشناسان رنگ، این رنگ، آبی اقیانوس‌ها در منطقه استوایی است و به همین دلیل هیجان خاصی به شما می‌بخشد. طراحان لباس این رنگ را بیش از همه برای یك پیراهن به تنهایی و بدون تركیب با رنگ دیگری به كار برده‌اند.

به شادی یك نارنگی

الان چی مُده؟

اگر در میان رنگ‌های پیشنهادی برای بهار و تابستان امسال دنبال رنگی می‌گردید كه شادی و سرزندگی را به ست لباس شما بیاورد ما این نارنجی را به شما پیشنهاد می‌كنیم؛ نارنجی انرژی بخشی كه از رنگ نارنگی الهام گرفته شده و به همین دلیل، ملایم‌تر از نارنجی كلاسیك است و در میان طراحان و كارشناسان رنگ با همین نام نارنگی شناخته می‌شود. به پیشنهاد طراحان لباس، نارنجی ملایم را با صورتی یخی و عسلی بادامی كه در گروه رنگ‌های امسال هستند، ست كنید.

خاص‌ترین پیشنهاد

الان چی مُده؟

به انتخاب ما، خاص‌ترین رنگ بهار و تابستان امسال، رنگ كرم است؛ رنگی كه با نام «بادام عسلی» شناخته می‌شود. بادام عسلی رنگ شیك بادام را در كنار گرمای رنگ عسلی دارد؛ رنگی كه چندان بی‌شباهت به پوست بدن نیست و به همین دلیل روی تن می‌نشیند. دست‌تان برای ست كردن این رنگ به دلیل نزدیكی آن به رنگ پوست باز است اما پیشنهاد طراحان را جدی بگیرید و این رنگ را در كنار رنگ‌های ملایم به كار ببرید تا خاص بودن آن حفظ شود.

در جست‌و‌جوی رنگ سال

آرامـش بی سابقه

خبرها به شما می‌گویند رنگ سال تازه‌نفس، عنابی است اما این، همه خبر نیست. در تمام سال‌هایی كه از تولد دنیای مد و پررنگ شدن نقش طراحان در زندگی ما می‌گذرد، یك رنگ نتوانسته حاكم مطلق باشد و در كنار او وزیرانی هستند كه چه‌بسا قدرت بیشتری دارند. به همین دلیل سازمان جهانی رنگ، علاوه بر رنگ سال، در هر فصل، رنگ دنیای مد را هم معرفی می‌كند. اگر می‌خواهید بدانید بهار و تابستان امسال با چه رنگ‌هایی می‌توانید به‌روز بودن خودتان را نشان دهید، به مجموعه رنگ‌های ملایم این گزارش سلام كنید.

الان چی مُده؟

رنگ سال را فراموش نكنید

طبق اعلام سازمان جهانی رنگ، رنگ سال ۲۰۱۵ نوعی زرشكی است كه ما در فرهنگ خودمان آن را با نام عنابی می‌شناسیم؛ رنگی از خانواده زرشكی كه با قهوه‌ای تركیب شده‌است. عنابی هر چند رنگ سال است اما در مجموعه بهار و تابستان چندان دیده نمی‌شود و می‌توان پیش‌بینی كرد كه باتوجه به تیره بودن این رنگ، در نیمه دوم سال و در پاییز و زمستان حضور پررنگ‌تری در دنیای مد داشته باشد؛ البته فراموش نكنید كه این رنگ قدرت همنشینی خوبی با رنگ‌های تابستان امسال دارد و بهترین همراه برای آن، خاكستری است.

آسمان‌ها به زمین می‌آیند

الان چی مُده؟

بهترین عنوان برای آبی روشنی كه در گروه رنگ‌های تابستان امسال معرفی شده، آبی آسمانی است؛ رنگی خنك و ملایم كه آسمان یك صبح صاف و آفتابی را به خاطر می‌آورد. استفاده از رنگ‌های ملایم روشن برای لباس‌های تابستانی یك انتخاب تضمین‌شده است تا گرمای هوا كمتر شما را آزار دهد. طیف رنگ‌های آبی، امسال حضور پررنگی در رنگ‌های تابستانه دارد. تركیب آبی آسمانی با دیگر آبی‌ها، پیشنهاد ویژه طراحان به كسانی است كه می‌خواهند بهار امسال مدپوش باشند.

نسخه تازه برای صورتی تابستانی

الان چی مُده؟

شروع فصل گرم سال یعنی رونق دوباره رنگ صورتی. هر سال در بهار و تابستان رنگ صورتی بازار گرمی پیدا می‌كند. امسال برخلاف صورتی تند و تیزی كه سال گذشته رونق یافته بود، صورتی یخی در رنگ‌های تابستان ۲۰۱۵ دیده می‌شود. صورتی یخی، رنگی ملایم و خنك است كه روشن بودن آن هماهنگی خوبی با حال و هوای تابستانی دارد. صورتی خنك و ملایم امسال را می‌توانید در كنار رنگ‌های ملایم دیگری مثل خاكستری در كارهای طراحان به وفور ببینید.

آرام و با اعتماد به‌نفس

الان چی مُده؟

كارشناسان سازمان جهانی رنگ به شما پیشنهاد می‌كنند اگر می‌خواهید در بهار و تابستان اعتماد به‌نفس داشته باشید، سراغ رنگ آبی كلاسیك بروید. آبی میانه -نه كم‌رنگ و نه تیره‌ای- كه رنگی با قدرت انعطاف‌پذیری بالا شناخته می‌شود یعنی امكان همراه شدن و هماهنگی با دایره گسترده‌ای از رنگ‌ها را دارد. این همان رنگی است كه شلوار جین‌های كلاسیك دارند و به همین دلیل بدون تردید با تمام رنگ‌ها قابل ست شدن هستند. آبی كلاسیك تیره‌ترین رنگ تابستان امسال است كه در مجموعه‌های طراحان مختلف با بقیه رنگ‌های تابستان ۲۰۱۵ تركیب شده.

طعمی برای آفتاب

الان چی مُده؟

وقتی تمام رنگ‌های تند تابستان سال گذشته جای خودشان را به رنگ‌های ملایمی برای سال پیش‌رو داده‌اند، خردلی هم به جای زرد می‌نشیند. رنگی كه تلالویی از آفتاب را در خود دارد و به همین دلیل انتخاب خوبی برای روزهای تابستان است. گرمای لطیفی كه این رنگ دارد، جان می‌دهد برای یك ست لباس در عصر بهاری و تابستانی. طراحان به شما توصیه می‌كنند كه جسورانه رنگ خردلی را در كنار هر رنگ دیگری به كار ببرید و از این تركیب نترسید. همین تركیب‌های جسورانه اما ملایم و روشن را می‌توانید در كارهای طراحان برای بهار و تابستان امسال ببینید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لورا

      چه جالب! با اینکه زیاد به مد توجه نمیکنم و هر چه دلم میخواد میپوشم, ولی امروز هر چه لباس و کفش و کیف خریدم صورتی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج