۲۰۵۶۶۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

«قلک نان» برای آنهایی که پول نان ندارند!

به نظر می رسد با افزایش قیمت نان برخی نانوایان شهر تهران با درخواست «نان نسیه» از سوی مشتریان خود روبرو هستند. به همین دلیل خیرین تهرانی طرح «قلک نان» را راه اندازی کرده اند.

مجله مهر: به نظر می رسد با افزایش قیمت نان برخی نانوایان شهر تهران با درخواست «نان نسیه» از سوی مشتریان خود روبرو هستند. به همین دلیل خیرین تهرانی طرح «قلک نان» را راه اندازی کرده اند.

به نظر می رسد با افزایش قیمت نان برخی نانوایان شهر تهران با درخواست «نان نسیه» از سوی مشتریان خود روبرو هستند.

یک نانوای تهرانی مجبور شده است که تابلویی با عنوان «نون که نسیه نمیشه؛ لطفا نبرید» را جلوی مغاره نانوایی خود نصب کند. این تصویر تلخ مربوط به یک نانوایی حوالی آستانه امامزاده حسن (ع) واقع در جنوب شهر تهران است.

چندی پیش نیز شهردار تهران در نشست مديران شهرداري كه در محل سالن همايش‌هاي برج ميلاد تهران برگزار شد، گفت: به صورت روزمره شاهد هستيم ليست نانوايي‌هايي كه مي‌نويسند «نان نسيه داده نمي‌شود» افزايش پيدا مي‌كند.

اجرای طرح قلک نان برای نیازمندان تهرانی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: «در ​طرح خیرخواهانه «قلک نان» به همت شهرداری منطقه ۷ و خیرین تهرانی در حال اجراست؛ از یک سو به شناسایی نیازمندان منطقه و از سوی دیگر به شناسایی نانوایان معتمد محله می‌پردازیم تا بعد از تهیه بانک اطلاعاتی، نیازمندان منطقه بتوانند نان رایگان دریافت کنند.»

«محمود منیعی»، ادامه داد: «ما به صورت مستمر و البته ناشناس با نانواهای مورد اعتماد شهروندان منطقه در ارتباط خواهیم بود تا کمک‌های نقدی خیران منطقه را در اختیارشان قرار دهیم. همچنین در این جلسات نانواها با نیازمندان منطقه آشنا می‌شوند تا مقدار نان مورد نیاز روزانه‌شان را به رایگان در اختیارشان قرار دهند.»

طرح قلک نان در حالی برای اولین بار در پایتخت به همت مسئولان شهری به اجرا در می‌آید.

گفتنی است پس از افزایش نرخ نان در سال گذشته در نانوایی های عادی نان سنگک با وزن چانه ۶۵۰ گرم به قیمت ۸۰۰ تومان، نان بربری با وزن چانه ۶۰۰ گرم به قیمت ۷۰۰ تومان، تافتون با چانه ۲۶۰ گرمی ، ۴۰۰ تومان و لواش با چانه ۱۶۵ گرمی به قیمت ۲۲۰ تومان عرضه می شود.

همچنین با اجرای طرح نان آزاد پزی در برخی نانوایی های سنگکی قیمت نان سنگگ ساده این نانوایی‌ها، ۱۳۰۰ تومان، کنجددار ۱۵۰۰ تومان و پرکنجد ۲۰۰۰ تومان شده است. مسئولین می گویند تفاوت نان عرضه شده در این نانوایی ها مربوط به کیفیت نان است. این نانوایان، آرد مرغوب را با سبوس و بدون نول‌گیری از کارخانجات دریافت می‌کنند تا در نهایت آرد مرغوب تبدیل به نان مرغوب شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهرام

      كاري كردين مردم نون خالي هم نتونن بخورن

    • فرشید

      برا یه کشور با چندین هزار سال تمدن .... جای تاسف داره چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است . این حرف منطقی و قابل اجراست . بخدا مردم خودمون بیشتر از مردم یمن سوریه عراق فلسطین و ... محتاج هستن . کمک به یک انسان بد نیست اما برا وقتیه که خودت یا مردم محتاج نباشن .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج