۲۰۶۱۵
۱ نظر
۵۷۵۱
۱ نظر
۵۷۵۱
پ

چه رابطه‌اي بين بسته‌بندي هدايا و مناسبت‌هاي مختلف وجود دارد؟

راهنمای بسته بندی هدایا برای هر مناسبتی

معمولا تمام بسته‌بندي‌هايي كه در فروشگاه‌هاي كادويي مي‌بينيم به نوعي زيبا هستند اما تا به حال دقت كرده‌ايد كه هر كدام از اين بسته‌بندي‌ها براي مناسبت و هداياي خاصي در نظر گرفته شده‌اند؟

راهنمای بسته بندی هدایا برای هر مناسبتی

راهنمای بسته بندی هدایا برای هر مناسبتی

برترین ها: معمولا تمام بسته‌بندي‌هايي كه در فروشگاه‌هاي كادويي مي‌بينيم به نوعي زيبا هستند اما تا به حال دقت كرده‌ايد كه هر كدام از اين بسته‌بندي‌ها براي مناسبت و هداياي خاصي در نظر گرفته شده‌اند؟ درست مثل لباس پوشيدن ما براي مناسبت‌هاي مختلف، شكل بسته‌بندي هدايا هم نشان مي‌دهد كه براي چه مناسبتي آماده شده‌اند. براي نگاه دقيق‌تر به اين موضوع به غرفه خانم معيني در مركز خريد تنديس رفتيم تا شما را با چند نمونه از كارهاي ايشان و پيشنهاداتش براي شكل ارائه هدايا در مناسبت‌هاي مختلف آشنا كنيم.


راهنمای بسته بندی هدایا برای هر مناسبتی

از تورهاي لمه در اين كارها استفاده شده است؛ رنگ‌هاي مختلف بهترين گزينه براي بسته‌بندي هدايا‌ست. خانم معيني اين تورها را براي بسته‌بندي هدايايي كه جنبه رسمي‌تر دارند مثل هديه سالگرد ازدواج يا عيدي به تازه عروسان و... پيشنهاد مي‌كند. مسلما بسته‌بندي به اين زيبايي با تور براي همه امكان‌پذير نيست اما كمي هزينه‌كردن براي انجام اين‌كار توسط افراد حرفه‌اي در مناسبت‌هاي مهم كه مي‌خواهيد هديه‌تان جلوه خاصي داشته باشد، ارزشش را دارد.


راهنمای بسته بندی هدایا برای هر مناسبتی

با يك نگاه به اين جعبه‌كادو‌ها و مقايسه آن با يك جعبه‌كادو ساده متوجه مي‌شويد كه اين پاپيون‌هاي كوچك و رنگي چه نقش مهمي در زيباكردن جعبه‌هاي كادويي دارند. مهم نيست اگر نمي‌توانيد پاپيون‌هايي به اين شكل بزنيد زيرا اين مدل پاپيون‌ها را به‌صورت آماده مي‌توانيد تهيه كنيد و تنها كاري كه بايد انجام دهيد، چسباندن آن‌ها روي جعبه كادو يا كاغذكادوهاي رنگي است.


راهنمای بسته بندی هدایا برای هر مناسبتی

با پرداخت پول به‌عنوان هديه شخص مقابل‌تان مي‌تواند آن چيزي كه لازم دارد و مورد پسندش است تهيه كند و دستش براي تصميم‌گيري شي مورد علاقه‌اش باز است اما نكته مهم در شكل هديه‌دادن پول است. هروقت كه خواستيد به كسي پول هديه دهيد يك پاكت زيبا مانند اين نمونه‌ها كه اشكال مختلف آن در همه فروشگاه‌هاي كادويي موجود است تهيه و نوترين و تميزترين اسكناس‌هاي‌تان را داخلش قرار دهيد. گذاشتن پول داخل همين پاكت‌هاي كوچك است كه آن را به يك هديه ارزشمند تبديل مي‌كند. در غير اين صورت ممكن است شخص مقابل‌تان اين طور فكر كند كه شما ارزشي برايش قائل نشده‌ايد و با پرداخت مبلغي پول خواسته‌ايد رفع تكليف كنيد و همين مسئله هم به‌جاي خوشحالي از دريافت آن باعث كدورت و ناراحتي‌اش مي‌شود.


راهنمای بسته بندی هدایا برای هر مناسبتی

به اين دسته گل‌هاي رنگي نگاه كنيد. واقعا زيبا هستند. اين دسته گل‌ها از كاغذهاي رنگي هستند كه خانم معيني شخصا آن‌ها را درست مي‌كند و نمونه‌اش را در هيچ جاي ديگري غير از مركز خريد تنديس نمي‌توانيد بينيد. يك بسته از اين گل‌ها را در كنار هديه اصلي قرار دهيد و به طرف مقابل‌تان نشان دهيد كه براي زيباتر‌كردن هديه‌اش چه ارزشي قائل هستيد.


راهنمای بسته بندی هدایا برای هر مناسبتی

قرار دادن هداياي تزئيني در كنار هداياي اصلي تاثير زيادي در زيباتر نشان دادن هديه دارد. جعبه‌هاي كادويي اين امكان را دارند تا هداياي كوچك ديگر را در خود جاي دهند اما براي بسته‌بندي‌هايي به اين شكل مي‌توانيد يك سبد ساده بگيريد و هداياي ديگر را داخل اين سبد‌ها قرار دهيد.


راهنمای بسته بندی هدایا برای هر مناسبتی

جعبه‌هاي كادويي كشويي يا چند طبقه به‌تازگي به دنياي جعبه‌هاي كادويي آمده و خيلي هم طرفدار پيدا كرده است. با خريد اين جعبه‌ها انگار چند جعبه كادو داريد و مي‌توانيد هر هديه‌اي را در يكي از طبقات قرار دهيد. براي مثال مي‌توانيد هديه اصلي مثل ساعت را قرار دهيد و در طبقه‌اي ديگر شمع‌هاي تزئيني كوچك يا شكلات بگذاريد.


راهنمای بسته بندی هدایا برای هر مناسبتی

معمولا هر چيزي كه در فروشگاه‌هاي كادويي مي‌بينيد، سرشار از رنگ‌ها و طرح‌هاي شاد و انرژي مثبت است. در كنار اين رنگ‌هاي شاد، وجود جعبه كادويي‌هاي مشكي ساده براي ما سوال‌برانگيز مي‌شود. در جواب خانم معيني گفتند كه اين جعبه‌هاي كادويي را مخصوص افرادي درست كرده كه مي‌خواهند شخصي را از عزا در بياورند و طبق رسومي كه داريم بعد از مراسم چهلم متوفي با خريد لباس‌هايي رنگي از خانواده‌اش مي‌خواهند كه به پوشيدن لباس‌هاي سياه عزاداري خاتمه دهند. رنگ مشكي اين جعبه‌ها اين حس را منتقل مي‌كند كه شما خودتان را در غم آن شخص شريك مي‌دانيد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • kheradmand

      سلام خیلی خیلی زیبا بود .ممنون.اگه میشه طرز تهیه پاپیون را هم یاد بدهید.سپاس گزارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج