جاباما
۲۰۶۴۰۴
۵۰۵۱
۵۰۵۱
پ

اعجاز پیکر تراشی ۳ بعدی

دستگاه لیپوماتیک از پیشرفته ترین و مدرنترین دستگاه های لیپولیز در جهان می باشد که توسط FDA تایید شده است، لیپولیز لیپوماتیک روشی مطمئن، موثر، بی خطر و دقیق است که در تمامی نواحی بدن قابل استفاده است


خدمات ارائه شده در این مطب:
  • زیباترین و طبیعی ترین گونه گذاری
  • هایفو تراپی (Hifu) جدیدترین روش لیفتینگ صورت و گردن
  • لیفت صورت،ليفت وبالا كشيدن ابرو
  • بوتاکس، تزریق ژل و فیلر با بهترین برندها با مجوز رسمی
  • میکرودرم ابریژن پاکسازی و جوان سازی پوست
  • درمان پف، تیرگی و گودی زیر چشم کاملا تخصصی
  • پکیج تخصصی جهت از بین بردن جای جوش و اسکار زخم
  • سلول درمانی با استفاده از سلول های خونی خودتان برای درمان ریزش مو و رویش مجدد موهای از دست رفته
  • رفع تعریق شدید دست، پا و زیر بغل
  • درمان پیری دست و گردن با داروی کلاژن ساز آمریکایی
  • جوانسازی و شادابی پوست با دو تکنولوژی برتر LDM و Biorevital و مزوتراپی
  • رفع افتادگی پوست
  • رفع چین و چروک، لک و جای جوش

اعجاز پیکر تراشی 3 بعدی
لیفت صورت با نخ
انجام لیفت صورت با نخ یک روش بدون نیاز به جراحی، ایمن و غیر تهاجمی است که پوستی لطیف، طبیعی و زیبا را به ارمغان می‌آورد. در این روش از نخ‌های مخصوصی استفاده می‌کند که استریل بوده و قابلیت جذب در پوست را دارند.
اعجاز پیکر تراشی 3 بعدی
در حالی که لیفت با نخ بسیار سریع و سرپایی انجام می‌شود و دوره‌ی نقاهت بعد از عمل جراحی را ندارد و مهم‌ترین مزیت این روش بیهوش نکردن فرد است، همانطور که می‌دانید بیهوشی عوارض شدیدی ممکن است برای بدن به همراه داشته باشد پس برای زیبا پوست و صورت نیازمند روشی هستید، که نیاز به جراحی و بیهوشی نداشته باشد. در این روش مراقبت‌های بیمارستانی بعد از عمل نیز وجود نداردو علاوه بر از بین بردن چروک‌های روی پوست به کلاژن سازی در پوست صورت نیز کمک میکند. تقریبا در همه جا به خصوص اروپا و آمریکا لیفت با نخ متداول شده است. استفاده از نخ‌های قابل جذب آخرین و بهترین روش مطرح شده برای لیفت صورت و بدن است.
این روش که ابتدا در کره جنوبی رواج و توسعه و پیشرفت نموده است، هم اکنون در بسیاری از کشور‌های پیشرفته متقاضیان بیشماری دارد، البته علت اصلی این موج تقاضای روز افزون چیزی جز آسان بودن روش کار برای بیمار و نتایج بسیار درخشان این روش تحسین برانگیز نیست.
لیفتینگ صورت با نخ یک روش درمان چروک پوست بوده و ضد پیری است. با بالا رفتن سن به تدریج کلاژن‌های پوست از بین می‌رود و همین هم باعث ایجاد چروک روی پوست می‌گردد، لیفتینگ صورت با نخ کلاژن‌ها را بازسازی کرده و پوست زیبا و صاف را برایتان ارائه می‌دهد.
هایفو(HIFU) :
جدیدترین تکنولوژی لیفتینگ صورت و گردن (بدون جراحی)
فقط در یک جلسه (با نتایج ماندگار)
اعجاز پیکر تراشی 3 بعدی
مزایای هایفوتراپی
از مزایای این تکنولوژی این است که انجام کار طی یک جلسه خواهد بود و بدون درد و تزریق و جراحت بوده و بعد از انجام آن نیز کار خاصی لازم نیست و دوران نقاهتی نیز ندارد، هر چند بخش بزرگی از اثر درمانی را نیز بلافاصله بعد از انجام کار میتوان دید. هایفوتراپی در جوانی، پیشگیری بسیار قوی از شل‌شدگی و افتادگی پوست به دست م‌یدهد و در سنین بالاتر نیز روش درمانی بسیار قوی و کم عارضه‌ایست. نقاطی که می‌توان از هایفو برای درمان آنها استفاده کرد شامل این موارد هستند:
  1. چین و چروک کلی صورت
  2. چروک پشت لب
  3. خط خنده
  4. واضح کردن زاویه فک
  5. افتادگی‌های زیر فک و لپ
  6. بالابردن نسبی ابرو
  7. کاهش نسبی پف پشت پلک
انجام کار روی صورت بیمار حدود یک تا دو ساعت طول می‌کشد و می‌توان به صورت منطقه‌ای نیز درمان را انجام داد. درمان با هایفوتراپی اگر به درستی انجام پذیرد، حالات غیرطبیعی در چهره ایجاد نمی‌کند و قیمت آن نیز در مقایسه با روش‌های دیگر جوان‌سازی (سفت کردن و کشیدن پوست) مناسب به نظر می‌رسد.
موثرترین راه حل خداحافظی با خط های مزاحم
اعجاز پیکر تراشی 3 بعدی
بوتاکس چگونه عمل می کند؟
کار بوتاکس فلج کردن ماهیچه‌هاست. فلج کردن ماهیچه‌ها در نواحی پیشانی و دورچشم، منجر به بی حرکت شدن آنها و متعاقبا ازبین رفتن خطوط ایجاد شده یا پیشگیری از ایجاد خطوط در منطقه بدون چروک خواهد شد. به عبارت بهتر در درمان و جلوگیری از ایجاد چین‌هایی که وابسته به حالت چهره هستند بکار می‌رود. پس بوتاکس عمق یک چروک عمیق را پر نمی‌کند، بلکه چروک‌های سطحی یا تازه ایجاد شده، محو شده و انواع عمیقتر،کم عمق می‌شوند.
شروع اثر و ماندگاری بوتاکس:
شروع اثر یک درمان یا دوام آن و نتایج و از همه مهمتر عوارض آن می‌تواند کاملا از یک شخص به شخص دیگر تفاوت نماید.
شروع اثر بوتاکس به طور متوسط ۱-۳ روز پس از تزریق می‌باشد. در بیشتر موارد پس از یک هفته بوتاکس اثرات خود را نشان داده ولی معمولا تا هفته دوم پس از تزریق نیز هنوز شاهد تغییرات ولو اندک هستیم. لذا تا پایان هفته دوم بهتر است از قضاوت در مورد اثر آن خودداری کنیم. اثرات بوتاکس، ظرف۳هفته به حداکثر اثر می‌رسد.
هر ماهیچه‌ای که فلج یا بی‌حرکت می‌شود (به هر طریق) به‌تدریج دچار تحلیل وکاهش سایز می‌شود. پس وقتی مثلا عضلات تولید اخم را با بوتاکس فلج می‌کنیم،ضعیف شده و تا پایان اثر بوتاکس ضعیف باقی می‌مانند. اگر به آنها فرصت حرکت بدهیم دوباره به فعالیت سابقشان باز می‌گردند. پس لازم است قبل از اتمام کامل اثر بوتاکس، دوباره آن را تکرار نماییم.

اعجاز پیکر تراشی 3 بعدی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج