جاباما
۲۰۷۳۷۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

قیمت نان سنگک در سمنان «آزاد» شد‌

مسئول بازرسی آرد و نان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از آزادسازی قیمت نان‌های «سنگک»، «ماشینی خشک» و «فانتزی» در این استان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم : به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، روح‌الله حامدی اظهار داشت: گفت: بنا به مصوبه دولت در آذر سال ۱۳۹۳ باید ۲۰ درصد از نانوایی‌های هر استان در کشور آزاد پز شوند و ۲۰ درصد سهمیه آرد هر استان به‌صورت نان آزاد پز ارائه شود.

وی افزود: برای اجرایی شدن این مصوبه دولت در استان سمنان و آزاد پز شدن ۲۰ درصد از نانوایی‌ها، نانوایی‌های سنگک، نان خشک ماشینی و واحدهای نان‌های فانتزی از اول خرداد آزاد پز اعلام شدند.

مسئول بازرسی آرد و نان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان عنوان کرد: ممکن است در برخی شهرستان‌ها مجموع نانوایی‌های سنگک، فانتزی و نان خشک ماشینی به ۲۰ درصد تعیین‌شده از سوی مصوبه دولت نرسد که در این صورت، کارگروه آرد و نان شهرستان‌های استان سمنان می‌توانند دیگر واحدهای نانوایی را تا تحقق ۲۰ درصد از کل نانوایی‌ها، آزاد پز اعلام کنند.

حامدی بابیان اینکه واحدهای نانوایی آزاد پز موظف به پیروی از قیمت مصوب نان نیستند، تصریح کرد: با آزاد پز شدن این واحدهای نانوایی، تعیین قیمت بر عهده خودواحدها و بر اساس کیفیت، متناسب با موقعیت جغرافیایی و میزان استقبال مردم از کیفیت نان است.

وی افزود: ممکن است دو واحد نانوایی آزاد پز در یک شهر، قیمت‌های متنوعی داشته باشند که این امر بسته به کیفیت و میزان استقبال مردم، دور از انتظار نیست.

مسئول بازرسی آرد و نان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: هم استانی‌ها برای اطلاع دقیق از تعداد واحدهای نانوایی که آزاد پز، موقعیت جغرافیایی و نوع نان آنها با سامانه ۱۲۴ در شهرستان خود تماس بگیرند.

حامدی عنوان کرد: این استان ۶۳۳ واحد نانوایی دارد که با اجرای طرح آزاد پز شدن نانوایی‌های سنگک، خشک ماشینی و انواع نان‌های فانتزی، ۱۱۳ واحد نانوایی این استان آزاد پز اعلام شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج