۲۰۷۸۷۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مورینیو: چلسی تیم کاملی است

سرمربی چلسی پس از جشن قهرمانی تیمش در لیگ برتر تأکید کرد تیم کاملی در اختیار دارد و به همین دلیل فاتح لیگ برتر شد.

خبرگزاری تسنیم: ژوزه مورینیو پس از پیروزی ۳ بر یک شاگردانش برابر ساندرلند و برگزاری جشن قهرمانی در ورزشگاه استمفوردبریج به شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی» گفت: به نظرم ما هر چیزی را که باید داریم. کسی هم هست که بخواهد بگوید چلسی فوق‌العاده بازی نمی‌کند؟ خیر. البته می‌توانند این حرف را بزنند ولی حقیقت ندارد. ما با هنر بازی می‌کنیم و در کنارش از روحیه، سازماندهی و تعصب بالایی برخورداریم. چلسی تیم کاملی است و به همین خاطر قهرمان شد. بازگشت مجدد به چلسی برای من ریسک بالایی به حساب می‌آمد ولی با تیمی جدید و نسلی نو از بازیکنان بار دیگر توانستیم قهرمان لیگ برتر شویم و این با حمایت هواداران محقق شد.

وی همچنین با حضور در کنفرانس خبری بعد از بازی با ساندرلند عنوان کرد: اینکه کارمان را با قهرمانی در فصل ۰۵-۲۰۰۴ شروع کردیم و با قهرمانی در فصل ۱۵-۲۰۱۴ به اینجا رسیدیم احساس فوق‌العاده‌ای است، چون من به هر دو دوره تعلق دارم ولی تیم ۲۰۰۴ دیگر وجود ندارد و از بازیکنان آن دوره حالا تنها جان تری و پتر چک باقی مانده‌اند و دیدیه دروگبا هم در این بازی خداحافظی کرد. جدایی اشلی کول، فرانک لمپارد، مایکل اسین و دروگبا برای من سخت بوده و هست اما حرفه من ایجاب می‌کند که به آینده بنگرم و تیمی که حالا می‌بینید از دو سال پیش ساختش را آغاز کرده‌ایم.

آقای خاص تصریح کرد: ماندن در چلسی تا سال ۲۰۲۵ و قهرمانی با این تیم در ۲۰۰۵، ۲۰۱۵ و ۲۰۲۵ رویایم بوده و هست. تیم‌های فصل ۰۵-۲۰۰۴ و ۰۶-۲۰۰۵ و تیم‌های پس از آن فوق‌العاده بودند و بازیکنان بزرگی داشتند. تیم تازه در ابتدای راه است، ما در جام اتحادیه انگلیس و لیگ برتر به قهرمانی رسیدیم و برای بهتر شدن باید عناوین قهرمانی دیگری را هم کسب کنیم. حالا باید در بازیکنان‌مان انگیزه لازم برای کسب موفقیت‌های بیشتر ایجاد کنیم.

سرمربی چلسی همچنین در تمجید از مهاجم ساحل‌عاجی خود که شب گذشته آخرین بازی‌اش را برای این تیم انجام داد و در دقیقه ۳۰ جای خود را به دیه‌گو کاستا داد، گفت: دلیل تعویض کردن دروگبا مشکلی بود که او از ناحیه زانو داشت. در شرایط عادی دیدیه نباید با این وضعیت بازی می‌کرد ولی چون این دیدار، بازی آخر او بود می‌خواست که در زمین باشد. جان تری تمایل داشت که بازوبند کاپیتانی را در این بازی به دیدیه بدهد و بازیکنان علاقمند بودند تا او را روی دستان خود به خارج زمین مشایعت کنند، چون دروگبا را خیلی دوست دارند. او بخشی از تیم پیشین چلسی بوده و بخشی از چلسی جدید است. دروگبا الگوی خوبی برای بازیکنان جوانی همچون ادن ازار، ویلیان و اسکار بود و آنها از او چیزهای زیادی آموختند. دیدیه در این فصل خیلی به چلسی کمک کرد.

مورینیو درباره دروازه‌بان ۳۳ ساله تیمش که شایعه جدایی او از این تیم مطرح است، اظهار داشت: چک اسطوره باشگاه چلسی است، با توجه به اینکه پیتر دروازه‌بان و ۳۳ ساله است، او اسطوره جوانی به شمار می‌رود. یکی از نقاط قوت چلسی در فصل جاری داشتن دو دروازه‌بان خوب بود.وقتی تیبو کورتوا مصدوم بود پیتر در بازی‌های ما به خوبی از دروازه‌ محافظت کرد. مطمئن نیستم که اگر چک نبود می‌توانستیم به قهرمانی برسیم. البته نباید احساسی آنالیز کنیم و عادلانه‌اش این است که کورتوا در این فصل فوق‌العاده برای چلسی کار کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج