جاباما
۲۰۷۸۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

احتمال برنده نشدن متقاضی استقلال

مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه بررسی‌ها برای مشخص شدن نتیجه مزایده سرخابی‌ها همچنان ادامه دارد، گفت: باشگاه پرسپولیس حتما برنده دارد، اما در مورد باشگاه استقلال نمی‌توان با قطعیت صحبت کرد.

خبرگزاری ایسنا: سید جعفر سبحانی در خصوص مشخص شدن نتیجه مزایده چهارم سرخابی ها گفت: نتیجه نهایی این مزایده تا ظهر امروز مشخص شده و در ساعت ۱۴ به رسانه‌ها اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه بررسی‌ها برای تایید اهلیت متقاضیان همچنان ادامه دارد، افزود: در مورد باشگاه پرسپولیس می‌توان گفت که این باشگاه به احتمال زیاد برنده دارد ولی در مورد استقلال نمی توان با قطعیت صحبت کرد. لذا در مورد باشگاه پرسپولیس احتمال بیشتری وجود دارد که امروز برنده مزایده اعلام شود ولی باشگاه استقلال ممکن است برنده نداشته باشد، لذا باید تا ظهر امروز و اعلام نتیجه نهایی صبر کرد.

در جریان مزایده چهارم سرخابی ها که روز سه شنبه گذشته برگزار شد شرکت‌های استیل آذین، بهنام پیشرو و نیوان ابتکار برای پرسپولیس و شرکت سرمایه‌گذاری سمند برای استقلال پیشنهادات خرید خود را ارائه دادند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج