جاباما
۲۰۹۹۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جراحی پلاستیک غلط است

امروز هم قرار است دوباره سری به «جورج کلونی» بزنیم. به نوشته «اینترتیمنت ویکلی»، جورج کلونی عقیده دارد که همه باید با بالا رفتن سن و عواقب آن کنار بیایند.

جراحی پلاستیک غلط است





روزنامه هفت صبح: امروز هم قرار است دوباره سری به «جورج کلونی» بزنیم. به نوشته «اینترتیمنت ویکلی»، جورج کلونی عقیده دارد که همه باید با بالا رفتن سن و عواقب آن کنار بیایند. او گفته است که با جراحی پلاستیک مردها مخالف است: «فکر نمی کنم کار درستی باشد. صادقانه بگویم، من نتایج این کار را دیده ام و به طور خاص در مورد مردان اصلا جواب نمی دهد. در واقع فکر می کنم با این کار پیرتر به نظر می رسند. شما نمی توانید تلاش کنید تا جوان تر از آنچه هستید دیده شوید.»

او در پاسخ به این پرسش که آیا با بالا رفتن سن به فکر جراحی پلاستیک افتاده یا نه، می گوید: «هیچ ویژگی خوشایندی در این کار نمی بینم. البته من به این مسئله آگاهم که برای بازیگران زن در دنیای سینما مسئله افزایش سن بی نهایت دشوارتر است زیرا برداشت عموم از بازیگران ظاهری است و استودیوها دیگر به آنها کاری پیشنهاد نمی کنند اما من فکر می کنم که همه ما باید با مسئله بالا رفتن سن کنار بیاییم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج