۲۱۳۴۶
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

خدمات اینترنت نامحدود همراه اول حذف شد

همراه اول به تازگی بسته‌های اینترنت نامحدود خود را بدون تغییر قیمت، به سرویس‌هایی با محدویت حجمی تبدیل کرده و به این ترتیب سرویس اینترنت با دانلود نامحدود از لیست خدمات این اپراتور حذف شد.

خبرگزاری فارس: همراه اول به تازگی بسته‌های اینترنت نامحدود خود را بدون تغییر قیمت، به سرویس‌هایی با محدویت حجمی تبدیل کرده و به این ترتیب سرویس اینترنت با دانلود نامحدود از لیست خدمات این اپراتور حذف شد.

به تازگی همراه اول تغییراتی در بسته‌های سرویس اینترنت خود اعمال کرده است.

بر اساس این تغییرات جدید، بسته‌های رویایی اینترنت همراه اول که امکان دانلود نامحدود را در بازه‌های زمانی مختلف برای کاربران فراهم می‌کرد، حذف شده است.

به این ترتیب بسته‌های جدیدی با میزان دانلود محدود، جایگزین بسته‌های بسته‌های نامحدود شده‌اند؛ ضمن اینکه به بسته‌های جدید اینترنت سرویس‌ نما و چند عدد MMS رایگان اضافه شده است.

بر اساس این گزارش، این تغییرات به شرح زیر است.

در گذشته بسته یک روزه اینترنت رویایی همراه اول با دانلود نامحدود به قیمت هزار تومان عرضه می‌شد، که در تغییر جدید بدون تغییر قیمت، حجم دانلود به ۱۵۰ مگابایت تغییر کرده و ۱۰ عدد MMS رایگان نیز به آن اضافه شده است.

همچنین سابقا بسته یک هفته ای اینترنت رویایی همراه اول با دانلود نامحدود، به قیمت ۵ هزار تومان عرضه می‌شد، که هم اکنون بدون تغییر قیمت، حجم دانلود به ۸۰۰ مگابایت تغییر کرده و ۲۰ عدد MMS رایگان نیز به آن اضافه شده است.

علاوه بر این بسته یک ماه‌‌ اینترنت رویایی همراه اول با دانلود نامحدود، به قیمت ۱۰ هزار تومان عرضه می‌شد، که هم اکنون بدون تغییر قیمت، حجم دانلود به ۲ هزار و ۵۰۰ مگابایت تغییر کرده و ۵۰ عدد MMS رایگان نیز به آن اضافه شده است.

همچنین بسته اینترنت یک ماه‌ شبانه همراه نیز با دانلود نامحدود، در گذشته به قیمت ۳ هزار تومان عرضه می‌شد، که هم اکنون بدون تغییر قیمت، حجم دانلود به ۲ هزار و ۵۰۰ مگابایت تغییر کرده و MMS رایگان نیز شامل این بسته نمی‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دختـر بـد

      ایشششش این همراه اولم خودشو کشت تازه داشتیم لڊت میبردیم

    • حسین

      یعنی چه من مودم بیسیم گرفتم پس چرا هی این مودم ها رو تبلیغ میکنه با برداشتن این طرح دیگه به چه دردمون میخوره. مسخرش رو در اوردن هی وزیر ارتباطات میگه قیمت طعرفه رو پایین میاره بعد اینا برعکسش رو انجام میدن.

    • مریم

      چراپس اینترنت نامحدود وبرداشتین لطفا زود یه فکری براش کنین ماهمراه اولی ها بهش احتیاج داریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج