۲۱۴۱۰۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عنایتی: نباید ناامیدانه حرف بزنیم

کاپیتان فصل گذشته تیم فوتبال استقلال گفت: هر فردی که به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد باید مورد حمایت هواداران و پیشکسوتان این باشگاه قرار بگیرد.

خبرگزاری تسنیم: رضا عنایتی در مورد پیشنهاد رسمی استقلال برای جذب علیرضا منصوریان و اینکه برخی معتقدند این مربی در صورت آمدن به استقلال کار سختی دارد گفت: نمی‌دانیم چرا باید مدام از چالش‌ها و سختی‌ها حرف بزنیم و هیچ‌کس نمی‌خواهد مثبت حرف بزند. ما می‌خواهیم همه چیز را سخت جلوه دهیم و با ناامیدی حرف بزنیم. چرا یک نفر از احتمال موفقیت منصوریان حرف نمی‌زند، چرا به این فکر نمی‌کنیم که او می‌تواند نتایج خوبی بگیرد تا یک مربی جوان و خوب به فوتبال ایران معرفی شود؟

او ادامه داد: منصوریان نتایج خوبی در نفت گرفت و مربی‌ای است که اطلاعات خوبی دارد. او فاکتورهای موفقیت را دارد و الان هم می‌بینید که در خیلی از تیم‌های معروف دنیا، مربیان جوان مشغول به کار هستند و نتیجه هم گرفته‌اند. ما نباید ناامیدانه حرف بزنیم و دنبال خراب کردن جو استقلال باشیم. فعلا که سرمربی استقلال انتخاب نشده ولی هر فردی سرمربی استقلال شد، هواداران و پیشکسوتان باید او را حمایت کنند.

عنایتی در خصوص وضعیت خودش در باشگاه استقلال گفت: یک فصل دیگر قرارداد دارم ولی قبلا هم گفته‌ام که باید سرمربی انتخب شود تا ببینیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج