۲۱۴۴۶
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

بازیگر قدیمی سینما از بازی خسته شد!

اظهارات جدید او که می‌گوید ظاهر شدن دوباره در جلوی دوربین برایش کار آسانی نیست، با واکنش اهالی صنعت سینما و دوستداران خود این بازیگر روبرو و همراه بوده است.

خبرگزاری فارس: آمیتاب باچان بازیگر قدیمی اما فعال سینمای هند که تازه وارد ۶۹ سالگی شده، در یک گفت‌وگو تصدیق کرد این روزها کار بازیگری و ایفای نقش آدم‌های متفاوت در جلوی دوربین برایش سخت و عجیب و غریب شده است.

اظهارات جدید او که می‌گوید ظاهر شدن دوباره در جلوی دوربین برایش کار آسانی نیست، با واکنش اهالی صنعت سینما و دوستداران خود این بازیگر روبرو و همراه بوده است.

باچان مدتی قبل برای چندمین بار تحت یک عمل جراحی سخت قرار گرفت و گفته می‌شود این جراحی باعث خستگی و آزردگی خاطر بسیار زیاد او شده است.

بازیگر قدیمی سینما از بازی خسته شد!

این عمل جراحی یکی از چندین عملی است که پس از جراحت مرگبار باچان سر صحنه فیلم‌برداری فیلم «باربر» (کولی) در سی سال قبل به وجود آمد.

در آن زمان، باچان را بلافاصله به بیمارستان رساندند و او چندین روز بیهوش بود. صدها هزار طرفدار در آن زمان در جلوی درب بیمارستان متحصن شدند و برای سلامتی او دعا کردند.

خبر حادثه مرگبار باچان تبدیل به تیتر اول رسانه‌ها شد و ایندیرا گاندی نخست‌وزیر وقت -که پسرش هم کلاسی و دوست باچان بود- برای عیادت از وی شخصا راهی بیمارستان شد.

باچان در گفت‌وگوی تازه خود از بدنش به عنوان یک «منطقه جنگی» یاد کرد که با انواع و اقسام دارو و درمان‌ها آشنا و همراه شده است.

بازیگر قدیمی سینما از بازی خسته شد!

این بازیگر سال قبل هم پیش از شروع بازی در «گتسبی بزرگ» ساخته باز لورمن گفته بود به شدت عصبی است و احساس ناامنی و ناراحتی می‌کند.

اظهارات جدید باچان باعث ارائه این تحلیل از سوی تحلیل‌گران سینمایی شده که وی قصد دارد کم‌کم فعالیت‌های هنری خود را محدود و به‌زودی بازنشسته شود.

ارائه این تحلیل طرفداران باچان را به واکنش‌های منفی واداشته و آن‌ها گفته‌اند این بازیگر نمی‌تواند به این زودی کار بازیگری را رها کند!

باچان فعالیت‌ بازیگری را از اواسط دهه هفتاد میلادی شروع کرد و با فیلم‌های «شعله» و «دیوار» تبدیل به یک چهره مطرح و درجه اول شد.

در دهه نود میلادی وی «مرد جوان خشمگین» سینمای هند لقب گرفت و برای یک دهه ستاره اول صنعت سینمای هند شد.

طی حدود ۴۰ سالی که از فعالیت‌های سینمایی باچان می‌گذرد هنوز بازیگر دیگری نتوانسته موفقیت ممتاز وی را (که به یک ابر ستاره مشهور شده) کسب و تکرار کند.

قرار است مدتی دیگر نسخه سه بعدی وسترن اکشن او «شعله» به روی پرده سینماهای هند برود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پروانه

      با سلام
      من این بازیگر را خیلی دوست دارم و فیلم هایی که ایشان بازی کرده باشند خیلی علاقه دارم.
      واقعا خسته نباشید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج