۲۱۵۲۴۵
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

اقدام بشردوستانه هتل سوئیسی +عکس

یک هتل در سوئیس برای هشدار به مشتریان خود در دور نریختن غذایشان روش جدیدی به کار گرفته است. او از تصاویر کودکان آفریقایی برای عدم اتلاف غذاها استفاده کرده است.

مجله مهر: یک هتل در سوئیس برای هشدار به مشتریان خود در دور نریختن غذایشان روش جدیدی به کار گرفته است. او از تصاویر کودکان آفریقایی برای عدم اتلاف غذاها استفاده کرده است.

هتلی در سوئیس با استفاده از نمایش تصاویر تکان‌دهنده کودکان آفریقایی سعی کرده از اتلاف مواد غذایی توسط مشتریانش خودداری کند. «بریگیته هلر»، مدیر هتل چهار ستاره «Monopol» در بخش لوسرن در مرکز سوئیس، می‌گوید که در هتل او مواد غذایی زیادی به هدر می‌رود و او نمی‌تواند نسبت به این اتفاق بی‌اعتنا باشد. نتیجه این احساس مسئولیت خانم هلر تبدیل به تابلویی شد با عکس کودکان قحطی‌زده آفریقایی به علاوه یک جمله که به زبان انگلیسی در پایین آن نوشته بود: «صبح بخیر مهمانان عزیز. به دلایل اخلاقی و معنوی ما در سوئیس غذاها را دور نمی‌ریزیم. لطفا غذایی را در بشقابتان بریزید که مطمئنید آن را میل می‌کنید. به خاطر درک و شعورتان سپاسگزاریم.»

اقدام بشردوستانه هتل سوئیسی +عکس

در ادامه این مطلب آمده است: «کودکان در آفریقا به خاطر سوءتغذیه می‌میرند و مردم در سوئیس غذاها را اسراف می‌کنند و دور می‌ریزند. این اتفاق در این کشور به لحاظ اخلاقی و معنوی قابل قبول نیست.» زیر عکس یکی از کودکان بینوا هم این مطلب حک شده است: «کمک، کمک... سپاسگزاریم برای ساختن جهانی بهتر. مدیریت هتل» و پایین تصویری که کودک و کرکس هر دو در قاب تصویر گرسنه هستند هم اینگونه نوشته است: «کرکس منتظر است که کودک هر چه زودتر بمیرد!»

اقدام بشردوستانه هتل سوئیسی +عکس

مدیریت متعهدانه این خانم نتایجی هم دربرداشته است. بر اثر مدیریت خانم هلر مشتریان چینی، باقی‌مانده غذای خود را بسته‌بندی می‌کنند و همراه خود می‌برند. هلر خود درباره این طرحش می‌گوید: «دیدن اینکه چه مقدار غذا روزانه اتلاف می‌شود، واقعا مرا آزار می‌دهد. ما باید مردم را آگاه کنیم و باید تصاویر کودکانی که در اثر گرسنگی در حال مرگ هستند را به آن‌ها نشان بدهیم.»

اقدام بشردوستانه هتل سوئیسی +عکس

خانم هلر در ادامه درباره واکنش‌های احتمالی مشتریانش می‌گوید: «من به هیچ وجه نگران این نیستم که با این کار توریست‌هایی که به هتلم می‌‎آیند، اذیت یا دلزده شوند. من دارم برای متفاوت بودن تلاش می‌کنم و هرچند نمی‌توانم جهان را تغییر بدهم؛ اما این یک شروع است.» هلر نه تنها از این اقدامش راضی است که آن را وظیفه خود می‌داند: «من تشخیص دادم که با برنامه‌ریزی می‌توانم خیلی چیزها را تغییر بدهم. من این را وظیفه انسانی خودم می‌دانستم که کاری برای بشریت انجام دهم و این دقیقا همان کاری است که باید انجام می‌دادم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • غلام

      با سلام
      اون وقت ما چنین کاری رو توی هتلها و رستورانهایمان میکنیم؟

    • جابر

      امیدوارم در کشور خودمون هم این فرهنگ نیک در هتل ها رعایت بشه.

    • بدون نام

      من که خیلی خوشم اومد!!! در ضمن با دیدن این فقرا آدم بیشتر قدر نعمتهای الهی رو میدونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج