۲۱۵۸۶۳
۵۰۳۵
۵۰۳۵
پ

ب ام و X۳، ایده آل و فول آپشن

X۳ را می‌توان پرفروش ترین و محبوب ترین شاسی بلند ب ام و در ایران خطاب کرد. خودرویی با ظاهر جمع و جور و جذلب که برای اولین بار در سال ۲۰۰۴ و با کد اتاق E۸۳ معرفی شد.

ب ام و X3، ایده آل و فول آپشن
مجله تخت گاز: X۳ را می‌توان پرفروش ترین و محبوب ترین شاسی بلند ب ام و در ایران خطاب کرد. خودرویی با ظاهر جمع و جور و جذلب که برای اولین بار در سال ۲۰۰۴ و با کد اتاق E۸۳ معرفی شد.

طراحی ظاهر X۳ متشکل از خطوط شکسته است و خبری از خطوط منحنی در طراحی آن نیست. طراحی چراغ‌های جلو و عقب هماهنگی مناسبی با یکدیگر دارند و مواردی مانند قسمت همرنگ بدنه روی سپر جلو و جای مناسب مه‌شکن‌ها، ظاهر خودرو را از سادگی دور کرده‌اند. البته مواردی هم‌چون قطعات سیاه پلاستیکی روی سپرها و دور گلگیرها چندان جالب نیست. البته کیفیت این قطعات کاملا مطلوب است.

ب ام و X3، ایده آل و فول آپشن

با قدم گذاشتن به داخل کابین، کمی ‌ناامید خواهید شد. طراحی کابین بسیار ساده است و درخور یک ب‌ام‌و اسپرت نیست. کیفیت متریال کابین نیز آنچنان که از یک ب‌ام‌و انتظار می‌رود بالا نیست. اما فضای کابین و صندلی‌ها کاملا مناسب است و تنظیم صندلی‌های جلو به صورت برقی انجام می‌شود.

تکان‌های زیاد داخل کابین با توجه به کمک فنرهای اسپرت اجتناب ناپذیر است و سرو صداهایی نیز از ردیف عقب شنیده می‌شود. اما فرمان‌پذیری و هندلینگ X۳ علی‌رغم ارتفاع زیاد از سطح زمین، هم‌چون یک ب‌ام‌و اسپرت خوب و دلچسب است. عملکرد جعبه‌دنده نیز دقیق است و در حالت دستی اگر فراموش کنید معکوس دهید، خود جعبه دنده به صورت اتوماتیک این کار را می‌کند. عملکرد موتو معمولی است. X۳ در دو مدل ۲۵i و ۳۰i در ایران حضور دارد .

ب ام و X3، ایده آل و فول آپشن

نمونه ۳۰i به عنوان قوی ترین نمونه از یک موتور ۶سیلندر خطی به حجم ۳لیتر و قدرت ۲۷۲ اسب بخار بهره می‌برد. این دو دیفرانسیل جمع و جور نیازهای رانندگی اسپرتی شهری را تا حدی پاسخ می‌دهد و واکنش پیشرانه به پدال گاز مناسب است. شیب‌های نسبی و تپه‌های معمولی را به خوبی بالا می‌رود، اما از آن نمی‌توان انتظار قابلیت آفرود داشت. چون این یک کراس اوور جمع و جور است که برای مسیرهای شهری طراحی شده است.

رقبای داخلی و خارجی

Benz GLK

Renault Koleos

Toyota Rav۴

پیشنهاد نهایی

ب ام و X۳ هنوز هم زیباست. قیمت آن در محدوده قیمت انواع هیوندای توسان،‌اسپرتیج و ‌میتسوبیشی ASX است، اما این کراس اوور آلمانی یک سر وگردن نسبت به این رقبای تازه کار بالاتر قرار می‌گیرد و ارزش خرید دارد. خصوصا این‌که از بازار خرید و فروش نسبتا مناسبی هم برخوردار است. البته هنگام خرید حواستان را به سلامت گیرباکس و نداشتن خطاهای گوناگون فنی کاملا جمع کنید.

ب ام و X3، ایده آل و فول آپشن

ب ام و X3، ایده آل و فول آپشن

ب ام و X3، ایده آل و فول آپشن
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج