۲۱۵۹۴۴
۱ نظر
۵۰۸۲
۱ نظر
۵۰۸۲
پ

بنز ML۳۵۰، شاسی بلند زیبا

تا پیش از این، اگر با بودجه حدودا یک میلیارد تومان قصد خرید یک شاسی‌بلند لوکس در ایران را داشتید، می‌توانستید از میان پورشه کاین S، ب‌ام‌و X۶ هشت سیلندر و یا لکسوس LX۵۷۰ انتخاب کنید.

بنز ML350، شاسی بلند زیبا
مجله تخت گاز: تا پیش از این، اگر با بودجه حدودا یک میلیارد تومان قصد خرید یک شاسی‌بلند لوکس در ایران را داشتید، می‌توانستید از میان پورشه کاین S، ب‌ام‌و X6 هشت سیلندر و یا لکسوس LX570 انتخاب کنید. حالا چندیست که یک شاسی بلند گران‌قیمت دیگر مزین به ستاره سه‌پر مرسدس‌بنز، به این جمع اضافه شده است. ML کلاس جدید با کد اتاق W166، یکی از پر طرفدارترین و جذاب‌ترین شاسی‌بلندهای جدید مرسدس‌بنز به‌شمار می‌رود که از سال ۲۰۱۲ به بازار آمده است.

به گفته مرسدس بنز، از ابتدای تولید قرار بوده ML کلاس جدید یکی از مهم‌ترین شاسی‌بلندهای زمان خود باشد. ML تنها در نمونه ۶ سیلندر وارد کشور می‌شود و از این نظر کار سختی را در مقابل پورشه و ب‌ام‌و ۸ سیلندر پیش رو دارد. و بیش تر با کاین و X6 ۶ سیلندر قابل مقایسه است.

بنز ML350، شاسی بلند زیبا

طراحی ظاهری ML کاملا مطابق با سنت‌ها و المان‌های مرسدس‌بنز صورت گرفته است. طراحی چراغ‌های جلو از سبک جدید مرسدس‌بنز پیروی می‌کند. در کل در ظاهر ML کلاس، هم جلوه لوکس یک بنز مجلل هم‌چون بنز S کلاس، هم حس اسپرت و ماهیت خارج جاده‌ای نمایان است.

فضای کابین ML دقیقا همان چیزی است که از یک بنز گران‌قیمت انتظار دارید. کیفیت چوب و چرم استفاده شده داخل کابین در بهترین سطح ممکن قرار دارد. صندلی‌های بزرگ و راحت جلو بسیار راحت و دربرگیرنده هستند و روی صندلی‌های ردیف عقب، مشکلی از نظر کمبود فضا احساس نمی‌شود. دید اطراف از داخل کابین کاملا مناسب است و از نقش آینه‌های خوش فرم این خودرو در این زمینه نمی‌توان گذشت. از نظر ایمنی، ML کلاس در رتبه بالایی قرار دارد.

این خودرو توانسته بالاترین نمره ایمنی را از موسسه IIHS ایالات متحده دریافت کند و اولین خودرویی است که توانسته ملزومات جدید تست‌های IIHS را که از سال ۲۰۱۳ اضافه شده‌اند، رعایت کند. هم‌چنین وجود سامانه‌هایی نظیر تشخیص نقطه کور، کنترل حرکت بین خطوط و کنترل هوشیاری راننده، باعث شده است تا هنگام رانندگی با این خودرو میزان خطا به کمترین حد خود برسد. سواری ML به لطف وجود کمک فنرهای ایرماتیکی بسیار نرم و راحت است و علی‌رغم ارتفاع زیاد از سطح زمین، از هندلینگ قابل تحسینی برخوردار است.

بنز ML350، شاسی بلند زیبا

ML۳۵۰ از یک پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری برخوردار است که می‌تواند ۳۰۶ اسب‌بخار قدرت تولید کند. در این مدل از جعبه دنده ۷ سرعته هوشمند مرسدس‌بنز استفاده شده که از عملکرد فوق‌العاده‌ای برخوردار است و تنظیمات آن توسط اهرم پشت فرمان انجام می‌شود. هم‌چنین پیشرانه ML از سری پیشرانه‌های مرسدس‌بنز مجهز به سامانه BLUETEC است و از این نظر در هر ۱۰۰ کیلومتر بین ۷ تا ۸ لیتر بنزین مصرف می‌کند و آلایندگی بسیار پایینی دارد.ML۳۵۰ یکی از گران‌ترین و کمیاب‌ترین شاسی‌بلندهای حال حاضر ایران به شمار می‌رود. البته فراموش نکنید با هزینه‌ای که برای خرید این خودرو می‌کنید، می‌توانید پورشه کاین و یا ب‌ام‌و X۶ هشت سیلندر با قدرتی بیشتر خریداری کنید.

رقبای داخلی و خارجی

BMW X۶

Porsche Cayenne

Lexus RX۳۵۰

پیشنهاد نهایی

ML۳۵۰ جدید گزینه‌ای منحصربه‌فرد برای شاسی بلندسواران تمایزطلب به‌شمار می‌رود. اما زیبایی های آن تا جایی جذابیت دارند که تجربه رانندگی با X۶ هشت سیلندر را (حداقل در شهر) تجربه نکرده باشید!

بنز ML350، شاسی بلند زیبا

بنز ML350، شاسی بلند زیبا

بنز ML350، شاسی بلند زیبا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لطفا راجع به بنز ML350 نيو 2015 مطلب بگذاريد كه بسيار زيباتر و بهتر از مدل 2014 ميباشد .
      لطفا مطالبتان بروز تر باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج