۲۱۸۶۶۲
۵۰۴۹
۵۰۴۹
پ

پوست چروك خورده را چگونه آرایش كنید؟

پوست در هرسنی شرایطی خاص دارد و با تكنیك‌های متفاوت زیبا می‌شود. به‌طور حتم پوست یك خانم ۲۰ ساله بسیار متفاوت از پوست یك خانم ۵۰ ساله است و همین امر هم آرایش و مراقبتی را كه هر كدام احتیاج دارند، متفاوت می‌سازد.

پوست چروك خورده را چگونه آرایش كنید؟
مجله زندگی ایده آل: پوست در هرسنی شرایطی خاص دارد و با تكنیك‌های متفاوت زیبا می‌شود. به‌طور حتم پوست یك خانم ۲۰ ساله بسیار متفاوت از پوست یك خانم ۵۰ ساله است و همین امر هم آرایش و مراقبتی را كه هر كدام احتیاج دارند، متفاوت می‌سازد. الهه حسینی به شما می‌گوید كه در سن پیری پوست‌تان چه ویژگی‌هایی دارد و برای زیبا به نظر رسیدن چه كارهایی باید انجام دهید.

- نشانه‌های مسافرت‌های كنار دریا و عشق به برنزه شدن در نوجوانی و جوانی هم‌اكنون در صورت‌تان نمود پیدا می‌كند؛ به‌تدریج آثار مخرب آسیب‌های ناشی از آفتاب به صورت لكه‌های تیره و نقاط قرمز و التهاب گونه روی پوست‌تان مشاهده می‌شود.

پوست چروك خورده را چگونه آرایش كنید؟

- اول از همه باید بی‌آبی‌های پوست را با كرم مرطوب‌كننده جبران كنید؛ بهتر است كرمی را انتخاب كنید كه حاوی موادی چون اسید هیالورونیك باشد تا بتواند به خوبی طراوت را به پوست بازگرداند. بعد از خشك شدن كرم روی صورت و گردن را با پنكیك سبكی بپوشانید تا پوست كاملا یك رنگ شود.

- ممكن است دیگر ابروهای‌تان مانند روزهای سابق نباشد. می‌توانید با یك سایه ابروی قهوه‌ای نقاط خالی را پر كنید و به ابروها شكل دهید؛ به هیچ وجه سراغ رنگ‌های پررنگ نروید چون چهره‌ای مصنوعی پیدا می‌كنید.

- برای سایه چشم هم می‌توانید سراغ رنگ‌های ملایم بروید؛ مثلا اگر پوستی سفید دارید، سبز روشن انتخاب خوبی است تا تمام پلك را بپوشاند. به یك رنگ مكمل هم نیاز دارید؛ در اینجا رنگ آجری در كنار سبزروشن تركیب خوبی را خواهند ساخت؛ با آجری روی خط میانی ابرو و پلك را پررنگ كنید و بعد با یك سایه خاكی‌رنگ از میانه پلك تا گوشه خارجی چشم را كمی پررنگ كرده و در نهایت رنگ‌ها را یكنواخت كنید تا مرز میان آنها مشخص نباشد.

- اگر گذر روزگار مژه‌های‌تان را كم‌پشت و صاف كرده‌ است، می‌توانید با فر مژه كمی حالت گذشته آنها را احیا كنید. ریمل هم می‌تواند به كمك مژه‌ها بیاید البته نه خیلی زیاد، چرا كه ریمل زیاد سن شما را بیشتر نشان می‌دهد.

- برای گونه‌ها رنگ نارنجی یا هلویی كاملا مناسب است؛ البته نباید در رژگونه زدن افراط كنید چون صورت‌تان را مصنوعی می‌كند.

- بهتر است رژ و خط لب خود را یكرنگ انتخاب كنید چرا كه هم شیك‌تر است و هم سن‌تان را چندان بالا نمی‌برد؛ فقط یادتان باشد قبل از زدن رژ، لب‌های‌تان را به خوبی مرطوب كنید تا رژ بهتر روی آنها بنشیند.

پوست چروك خورده را چگونه آرایش كنید؟

چند توصیه

پیش از پناه بردن به لوازم آرایش برای پوشاندن چین و چروك، چند توصیه را بدانید و به كار ببرید:

- در این سنین شما باید یك برنامه كامل مراقبت پوستی برای تغذیه و مرطوب كردن پوست‌تان داشته باشید. یك تغذیه مناسب و استفاده از كرم‌ها، لوسیون‌ها و سرم‌های حاوی آنتی‌اكسیدان كه كلاژن‌ را تقویت می‌كند، می‌تواند بسیار مفید باشد.

- برای بهبود بخشیدن خشكی پوست از كرم‌های مرطوب‌كننده قوی حاوی اسید هیالورونیك یا پترولتوم استفاده كنید.

- در این سن ضدآفتاب را فراموش نكنید چون پوست‌ در سنین بالا حساس‌تر است.

- برای پاك كردن آرایش‌تان سعی كنید از پاك كننده‌ها استفاده كنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج