۲۱۹۶۶
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

۶۶ میلیون برای بازی با ضعیف ترین تیم دنیا!

مدیران فدراسیون موریتانی شروطی را برای سفر به تهران گذاشتند که این شروط با عصبانیت طرف ایرانی رو به رو شد. آنها از فدراسیون خواستند با تامین هزینه های سفر به تهران و پرداخت ۲۰ هزار دلار زمینه انجام این بازی را فراهم کنند.

66 میلیون برای بازی با ضعیف ترین تیم دنیا!

تماشا: لغو ناگهانی دیدار دوستانه تیم ملی با امارات سبب شد فدراسیون به دنبال حریف تدارکاتی دیگری برای تیم ملی باشد. میان گزینه های پیش روی فدراسیون، نام یک تیم گمنام آفریقایی هم قرار گرفت. اما کسی گمان نمی برد تیم ملی موریتانی از میان گزینه های موجود به عنوان حریف تیم ملی انتخاب شود.

جالب اینکه مدیران فدراسیون موریتانی شروطی را برای سفر به تهران گذاشتند که این شروط با عصبانیت طرف ایرانی رو به رو شد. رجانیوز روز گذشته خبر داد که آنها از فدراسیون خواستند با تامین هزینه های سفر به تهران و پرداخت 20 هزار دلار زمینه انجام این بازی را فراهم کنند. مدیران فدراسیون با شنیدن شروط فدراسیون موریتانی تصمیم گرفتند قید انجام این بازی تدارکاتی پرهزینه را بزنند؛ اما پیدانشدن حریف تدارکاتی برای بازی با تیم ملی باعث شد پس از کش و قوس های فراوان طرف مقابل مقداری در رقم پیشنهادی خود برای سفر به تهران تخفیف دهد تا انجام این بازی قطعی شود.

براساس گزارش روز گذشته روزنامه دولتی ایران، فدراسیون متعهد شده هزینه بلیت رفت و برگشت تهران - دبی برای کاروان 28 نفره حریف تیم ملی را فراهم کند. از طرفی خرج اقامت این تیم در هتل المپیک هم برعهده فدراسیون خواهد بود. ضمن اینکه قرار است مدیران فدراسیون قبل یا بعد از بازی به هر نفر از بازیکنان و اعضای کاروان موریتانی 1000 دلار پول توجیبی بدهند! بر این اساس فدراسیون فوتبال ایران باید برای انجام این بازی تدارکاتی رقمی حدود 66 میلیون تومان هزینه کند تای ان تیم افریقایی برابر تیم ملی فوتبال ایران در آزادی به میدان بیاید. البته پرداخت نفری 1000 دلار به اعضای این تیم غیرمنطقی به نظر می رسد زیار در این صورت مبلغ پرداختی به آنها حداقل 30000 دلار خواهد شد که از رقم درخواستی شان هم بالاتر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمدتکخال

      از ماست که بر ماست

    • alireza

      که چه ؟ واقعا متاسفم براشون

    • فاران

      بیچاره کی روش !!!
      چه زجری داره می کشه !!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج