۲۲۱۱۹۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

۹ محصولی که قبل از ۲۰۱۶ معرفی می شوند

همیشه زمان زود می‌گذرد و تا چشم بر هم زدیم، سال نوی میلادی هم به نیمه رسیده است. اما شاید نیمه دوم هر سال میلادی، از نظر رونمایی و به بازار آمدن محصولات فناوری، حتی مهم‌تر از نیمه اول آن باشد.

وب‌سایت یک‌پزشک: همیشه زمان زود می‌گذرد و تا چشم بر هم زدیم، سال نوی میلادی هم به نیمه رسیده است. اما شاید نیمه دوم هر سال میلادی، از نظر رونمایی و به بازار آمدن محصولات فناوری، حتی مهم‌تر از نیمه اول آن باشد.

در این پست با هم ۹ محصول مهم فناوری را مرور می‌کنیم که تا قبل از پایان سال جاری میلادی، شاهدشان خواهیم بود.

- اپل آی‌فون‌ یا آی‌فون‌های جدید را در ماه سپتامبر رونمایی خواهد کرد

اوایل مهر از نظر معرفی سری جدید گوشی آی‌فون، همیشه برای علاقه‌مندان اپل، هیجان‌انگیز بوده است. گاهی بعضی از تغییرات در آی‌فون‌، جزئی بوده، گاهی برطرف کننده مشکلات آزاردهنده گوشی قبلی و گاهی هم اساسی و بنیادی.

گوشی جدید اپل که یا آی‌فون ۷ یا آی‌فون ۶s نام دارد، به احتمال فراوان ۲ چیز هیجان‌انگیز خواهد داشت: دوربینی بسیار بهتر و نیز فناوری لمس فشاری که با آن آی‌فون متوجه تفاوت فشار دست کاربر خواهد شد و بر اساس آن رفتار نرم‌افزارها متفاوت خواهد بود.

گرچه به احتمال زیادی آی‌فون جدید هم در دو اندازه مشابه آی‌فون ۶ و ۶ پلاس خواهد بود، اما شایعه‌های کم‌رنگی هم شنیده می‌شود مبنی بر اینکه شاید اپل، آی‌فونی در اندازه آی‌فون ۵s هم روانه بازار کند!

9 محصولی که قبل از 2016 معرفی می شوند

- آی‌پد بزرگ در ماه اکتبر

الان که فکرش را می‌کنیم، یک آی‌پد بزرگ ۱۲٫۹ اینچی، بسیار بزرگ و شاید غیرکاربردی می‌آید. اما قطعا اپل برنامه‌هایی خواهد داشت که این آی‌پد را دست‌کم برای تعدادی از کاربران بسیار وسوسه‌انگیز شد، شاید اپل این آی‌پد را با قلم و لمس فشاری محبوب هنرمندان کند. شاید این آی‌پد به ادارات و دفاتر شرکت‌ها راه یابد و شاید اصلا خود ما هم تسلیم اغواگری اپل شویم و یک آی‌پد بزرگ بخریم!

- iOS ۹

اما آی‌دیوایس‌هایی که به هماهنگی کامل سخت‌افزار و نرم‌افزار می‌نازند و مفتخرمند، احتمالا در همان زمان معرفی آی‌فون جدید، مجهز به نسل تازه iOS خواهند شد. در iOS جدید هم انبوهی از ویژگی‌های تازه را خواهیم دید، تعدادی از این ویژگی‌ها را همیشه اپل با زیرکی از برنامه‌ها و هک‌های جیل‌بریکرها وام می‌گیرد، تعدادی از آنها تا حدودی ما را یاد ویژگی‌ها خوب اندروید می‌اندازند، تعدادی از آنها هم ابتکاری هستند و متعلق به ذهن خود اپل هستند.

در iOS ۹ شاید سیری هوشمندتری ببینیم و در آی‌پد جدید هم شاید بتوانیم اپلیکیشن‌ها را در کنار هم و در آن واحد اجرا کنیم.

9 محصولی که قبل از 2016 معرفی می شوند

- سیستم عامل مک جدید

به‌روزرسانی عمده دیگر اپل، El Capitan و در پاییز شاهد آن خواهیم بود. با سیستم عامل جدید، سرعت عملکرد مک بالاتر خواهد رفت و جستجو در اسپات‌لایت بهتر خواهد شد. به زودی در همین ماه نسخه بتای این به‌روزرسانی را خواهیم دید.

9 محصولی که قبل از 2016 معرفی می شوند

- اپل تی وی و آی‌مک جدید

آی‌مک‌های ۲۱٫۵ اینچی جدید، باز هم وضوج صفحه نمایش بهتری خواهند داشت. از طریق بررسی کدهای نسخه جدید مک با نام رمز El Capitan، متوجه شده‌ایم که این وضوح در حد ۱۰۹۶ در ۱۳۰۴ خواهد بود.

9 محصولی که قبل از 2016 معرفی می شوند

- موتو ایکس جدید

اوه! من هم مثل شما دیگر از فهرست کردن محصولات اپل به عنوان محصولات هیجان‌انگیزی که در نیمه دوم سال میلادی رونمایی خواهند شد، خسته شده‌ام، پس می‌رویم سراغ محصولات دیگر که شاید برای ایرانی‌ها هیجان بیشتری داشته باشند!

سال پیش موتورولا، گوشی متو ایکس خود را در ماه سپتامبر رونمایی کرد. فعلا موتورولا در مورد پرچم‌دار جدید خود چیزی بروز نداده است. گوشی‌های متو ایکس معمولا خاطرخواهان خاص خود را دارند و در دست افراد معدودی دیده می‌شوند. به احتمال زیاد باز هم در سپتامبر شاهد یک موتو ایکس جدید با صفحه نمایش بزرگ‌تر و با وضوح بیشتر، دوربین بهتر و عمر باتری بیشتر خواهیم بود.

9 محصولی که قبل از 2016 معرفی می شوند

- گوشی نکسوس جدید

ماه اکتبر در ۲ سال گذشته، زمان معرفی گوشی‌های سری نکسوس گوگل بوده است. امسال هم شاید در همین زمان نکسوس روانه بازار شود.

امسال طبق شنیده‌ها، نسل ششم نکسوس در دو اندازه ۵٫۲ اینچ و ۵٫۷ اینچ روانه بازار خواهد شد.

9 محصولی که قبل از 2016 معرفی می شوند

- اندروید M

گوگل هنوز زمان عرضه اندروید M را اعلام نکرده است، اما تصور می‌شود که پاییز این نسخه جدید اندروید را خواهیم دید.

9 محصولی که قبل از 2016 معرفی می شوند

هدست واقعیت مجازی جدید HTC

به نظر می‌رسد که هدست واقعیت مجازی HTC، یکی از بهترین هدست‌های بازار خواهد شد. تا پیش از پایان سال میلادی این هدست که Vive نام دارد روانه بازار خواهد شد.


9 محصولی که قبل از 2016 معرفی می شوند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج