۲۲۴۳۸۰
۵ نظر
۵۰۹۴
۵ نظر
۵۰۹۴
پ

دنیای سلفی بازها

«مدونا»، خواننده و بازیگر سلفی باز

دنیای سلفی بازها، نمی‌تواند از لوئیس ورونیکا چی گونه، مشهور به مدونا، چشم پوشی کند. او یکی از سلفی بازترین هنرپیشه‌ها و خوانندگان آمریکا می‌باشد که عکس‌های سلفی او، در مراسم و مهمانی‌های مختلف هنری و تبلیغاتی، در فضای مجازی به سرعت انتشار می‌یابد.

«مدونا»، خواننده و بازیگر سلفی باز
برترین ها: مدونا، خواننده، بازیگر و کارآفرین بین المللی می‌باشد که با بازی در فیلم Vision Quest در سال ۱۹۸۵ میلادی، وارد عرصه هنر و رسانه‌ها شد و تا امروز، ده‌ها فیلم سینمایی و آلبوم موسیقی را کار کرده است. مدونا بر خلاف بسیاری از سلبریتی های جهان، از نام و برند خود، به صورت حرفه ای درامد زایی دارد به گونه ای که، مدل‌های کسب و کار وی در دنیای تبلیغات و فشن، به عنوان الگوهای موفق در استراتژی‌های کسب و کار، تدریس می‌شود.

«مدونا»، خواننده و بازیگر سلفی باز
(درس‌هایی از کسب و کار مدونا در دنیای فشن)

درباره استراتژی‌های موفق خانم مدونا در دو دهه اخیر، مقالات اکادمیک بسیاری هم نوشته شده است که در ادامه یکی از آن ها معرفی می‌شود.

«مدونا»، خواننده و بازیگر سلفی باز
(بازاریابی به سبک مدونا - چرا مدونا در ۲۰ سال گذشته، موفقیت مداومی در کسب و کار داشته است؟)

خانم Madonna، در دو دهه اخیر، بیش از 520 میلیون دلار درامد داشته است که توانسته، از این مبلغ به عنوان روشی برای کارآفرینی در عرصه فشن استفاده کند و به یک چهره تمام عیار دنیای تبلیغات و مد، تبدیل شود. فیلم‌ها و ترانه‌ها و بعضاً، اجراهای کنسرت جنجالی مدونا در یک دهه اخیر، سبب شده تا وی، برای دنیای مد بازان و اهالی موسیقی، نام شناخته شده و نوستالژیک باشد. البته قرار دادن نام وی در کنار نام فردی مانند لیدی گاگا یا کیم کارداشیان، تصور درستی نیست، چرا که مدونا در مقایسه با این دو نفر، یک چهره کارآفرین و فعال هنری حرفه ای می‌باشد.

«مدونا»، خواننده و بازیگر سلفی باز
(مدونا در ۷ قاب)

مدونا در دنیای سلفی بازی و شبکه‌های اجتماعی، فعالیت زیادی دارد و در سال‌های اخیر، سلفی‌های زیادی از وی در میهمانی‌ها و جشنواره های بین المللی و حتی مکان‌های خصوصی و تفریحی، منتشر شده است. علاقه خاص مدونا به انتشار محتوا در شبکه‌های اجتماعی به ویژه در توییتر و اینستاگرام، سبب شده است تا این سلبریتی معروف، همواره با استقبال میلیونی مخاطبانش در فضای مجازی برای لایک کردن و فالووهای متعددش، همراه شود. ده‌ها سلفی که مدونا در سال‌های اخیر انداخته و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته، متنوع و جالب توجه می‌باشد و به برخی از آن ها در این گزارش اشاره می‌کنیم.

وی هم اکنون، 845 هزار فالوور در توییتر و بیش از 4 میلیون مخاطب در اینستاگرام دارد که در نشانی instagram.com/Madonna در دسترس می‌باشد. وی، تا کنون 1420 عکس و محتوا از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است که در مقایسه با دیگر هنرپیشه‌های هالیوودی، رقم بالایی می‌باشد. مدونا علاقه زیادی به انتشار تصاویر سلفی نیمه برهنه دارد، موضوعی که با مخالفت اینستاگرام مواجه شده است و طی قانون جدیدش، چنین اجازه را به کاربران خود، حتی سلبریتی ها نمی‌دهد. این موضوع، بارها توسط خانم مدونا مورد نکوهش قرار گرفته است. البته وی در سال 2013، نامه ای‌ از اینستاگرام دریافت کرد که در صورت انتشار چنین سلفی‌هایی در صفحه خود، حساب کاربریش برای همیشه بسته خواهد شد.

«مدونا»، خواننده و بازیگر سلفی باز
(گزارش نشریه گاردین درباره تهدید اینستاگرام جهت مسدود کردن اکانت مدونا)

البته مدونا، این قانون را بارها با انتشار تصاویر مختلف از خود نقض کرده است که در جدیدترین مورد، تصویر غیر واضحی از یکی از گردن بندهای خود در این شبکه منتشر کرد.

«مدونا»، خواننده و بازیگر سلفی باز
(تصویر گردن بندی که مدونا از آن، به عنوان روشی برای مخالفت باقوانین سلفی بازی اینستاگرام منتشر کرد)

در سال 2014، مرکز تحقیقات سرطان انگلستان، از افراد خواست تا با انتشار سلفی‌های بدون آرایش خود در شبکه‌های اجتماعی، به این مرکز کمک کنند که 800 هزار مخاطب پیدا کرد و قریب به 2 میلیون پوند به این موسسه کمک مالی گردید. هشتگ #nomakeup selfies سبب شد تا موجی از سلفی های بدون آرایش، در وب منتشر شود که یکی از آن‌ها متعلق به سلفی بدون آرایش مدونا بود.


«مدونا»، خواننده و بازیگر سلفی باز
(گزارش نشریه ایندیپندنت درباره سلفی بدون آرایش مدونا)

مدونا، به سرپرستی کودکان علاقه زیادی دارد و با توجه به طلاق‌های متعدد یک دهه اخیرش، سرپرستی کودکان آفریقایی را دوست دارد. وی، جدیداً سرپرستی دو پسر بچه 9 ساله آفریقایی را به نام‌های Mercy James and David Banda بر عهده گرفته است که جدیدترین تصویرش در اینستاگرام نیز، مربوط به عکس وی با این دو پسر بچه می‌باشد. در این تصویر، مرسی و دیوید، مشغول ماساژ دادن کف پای خانم مدونا هستند. این تصویر، بیش از 61 هزار آر مورد لایک طرفداران مدونا قرار گرفت و 2500 کامنت زیر آن منتشر شد. هشتگ #motherlove. که عشق مادر دارد، به عنوان هشتگ این پست مشهور مدونا، استفاده گردید.

«مدونا»، خواننده و بازیگر سلفی باز
(تصویر جدیدیترین پست مدونا در اینستاگرام که او را به همراه دو فرزند خوانده‌اش نشان می‌دهد)

در ادامه برخی از سلفی‌های خانم مدونا اشاره می‌کنیم.

«مدونا»، خواننده و بازیگر سلفی باز
(جدیدترین سلفی مدونا با یک جواهر داخل بینی)

«مدونا»، خواننده و بازیگر سلفی باز
(سلفی جدید مدونا - شات از نزدیک)

«مدونا»، خواننده و بازیگر سلفی باز
(مدونا و تیلور سوییفت، هنرپیشه هالییوود در مراسم Grammyn Awards)

«مدونا»، خواننده و بازیگر سلفی باز
(های لایت جدید مدونا در سلفی نه چندان قدیمی)

«مدونا»، خواننده و بازیگر سلفی باز
(سلفی مدونا پیش از شرکت در برنامه TV show 'Saturday Night Live'.)

«مدونا»، خواننده و بازیگر سلفی باز
(سلفی مدونا در مراسم Grammyn Awards)

«مدونا»، خواننده و بازیگر سلفی باز
(سلفی مدونا با Knaye West خواننده و ترانه ساری آمریکایی)

«مدونا»، خواننده و بازیگر سلفی باز
(سلفی مدونا در دهه ۱۹۸۰ میلادی)

«مدونا»، خواننده و بازیگر سلفی باز
(سلفی برای اینستاگرام در دست شویی خانه که ۵۷ هزار لایک گرفت)


گفتنی است، مَدونا لوییس ورونیکا چی‌کونه (به انگلیسی: Madonna Louise Ciccone Ritchie)، خواننده، ترانه‌سرا، بازیگر و کارآفرین بین‌المللی مشهور آمریکایی است. او در تاریخ ۱۶ اوت سال ۱۹۵۸، برابر با ۲۵ مرداد ۱۳۳۷) در ایالت میشیگان زاده شد و فعلاً مقیم شهر لندن است. اغلب از او به عنوان "ملکه پاپ" یاد می‌شود که تاثیراتی بر دیگر هنرمندان سراسر جهان داشته است و آیکون فرهنگی، پاپ و مد می‌باشد. مدونا برندهٔ ۷ جایزهٔ گرمی و ۲ جایزهٔ گولدن گلوب است که یکی برای بازی در فیلم اویتا است.

بر اساس اطلاعات «فدراسیون بین المللی صنایع فنوگرافیک» تاکنون ۳۰۰ میلیون آلبوم مدونا در سراسر جهان به فروش رفته است و انجمن صنایع ضبط آمریکا آثار او را پرفروش‌ترین در میان «هنرمندان راک زن» در قرن بیستم اعلام کرده است. رکوردهای جهانی گینس او را به عنوان موفق‌ترین زن هنرمند معرفی کرده است. مدونا اولین آلبوم خود به نام «مدونا» را در سال ۱۹۸۳ ارائه داد. او در ۲۰ سالگی با ۳۵ دلار پول از میشیگان به نیویورک رفت. در سال ۲۰۱۰ ثروت وی بیش از یک میلیارد دلار تخمین زده شده.

بر اساس گزارش مجله اقتصادی فوربس (Forbes.com)، مدونا در صدر فهرست پر در آمدترین چهره‌های سرشناس دنیای هنر و سرگرمی در سال ۲۰۱۲ قرار گرفت. در این سال مدونا حدود ۱۲۵ میلیون دلار درآمد داشته است که بخش عمده ای از آن برای تور جهانی ام‌دی‌ان‌ای (به انگلیسی:MDNA) و فروش لباس و عطر با مارک مدونا بوده است. به گفته مجله فوربز سال ۲۰۱۲ مدونا بیشترین درآمد را از سال ۱۹۹۹ به این سو داشته است در رده دوم این فهرست استیون اسپیلبرگ، کارگردان آمریکایی قرار دارد که بیش از ۱۰۰ میلیون دلار درآمد داشته است. پرتال اینترنتی خانم مدونا در نشانی madonna.com قرار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • morteza

      خیلی خانم خوبیه

    • محسن

      خعلی با حال بود

    • مهتاب

      ملکههههههههههههه
      عشقمی

    • بدون نام

      حالا که دارید متن مربوط به عکس اشتباهی چاپ میکنید متن انگلیسی عکس رو بردارید خیلی ضایع ست

    • بدون نام

      خنثی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج