۲۲۵۸۷۷
۵۰۳۲
۵۰۳۲
پ

حیرت‌آور ترین تکنولوژی های آینده

همیشه سوژه های جذاب و فوق العاده از دنیای تکنولوژی را برای شما کاربران عزیز شکار کرده و در این بخش به نمایش می گذارد امیدواریم این بخش فعال زوم تک توجه شما عزیزان رو بسمت خودش جلب کنه.

وب‌سایت زوم تک: همیشه سوژه های جذاب و فوق العاده از دنیای تکنولوژی را برای شما کاربران عزیز شکار کرده و در این بخش به نمایش می گذارد امیدواریم این بخش فعال زوم تک توجه شما عزیزان رو بسمت خودش جلب کنه.

موتور سیکلت های تک چرخ آینده

حیرت‌آور ترین تکنولوژی های آینده

این پروژه در سال ۲۰۱۳ به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی ارائه شد ، این موتور سیکلت از نیروی الکتریکی برای حرکت خود استفاده می نماید و از سوخت های فسیلی استفاده نمی کند. این موتور الکتریکی قادر است ۲۰ مایل را با یک شارژ طی کند. قیمت این موتور یک چرخ ۴۵۰۰ دلار است که در سال ۲۰۱۳ بصورت رسمی ارائه شد.

گجت سامسونگ Samsung Gear VR

این گجت فوق العاده حرفه ای گوشی هوشمند شما را به یک ابزار فوق العاده حرفه ای تبدیل میکند. برای اینکه با این ابزار فوق العاده حرفه ای آشنایی داشته باشید پیشنهاد میکنم به تصاویر زیر توجه کنید. این گجت فوق العاده سامسونگ هدست واقعیت مجازی نام گرفته است ، این گجت فوق العاده هوشمند با همکاری شرکت Oculus طراحی و ساخته شده و قادر است تصاویر را در ۳۶۰ درجه نشان دهد. که این قابلیت عظیم برای بازی‌های ویدیویی یا کنسرت‌ها و تورهای مجازی بسیار مفید خواهد بود.

حیرت‌آور ترین تکنولوژی های آینده

ویدئویی از این گجت فوق العاده رو هم به تماشا بنشینید :



ربات زیپ کش برای شما

این ربات فوق العاده حرفه ای قادر هست براحتی بدون خون و خون ریزی زیپ شما رو بکشه جالبه نه ؟ این ربات فوق العاده هوشمند بصورت کاملا حرفه ای طراحی شده که میتونه نیاز شما برای کشیدن زیپ پالتو تون رو براحتی برطرف کنه ، نظرتون چی هست؟ برای آشنایی با این ربات فوق العاده تصاویر زیر رو ببینید.

حیرت‌آور ترین تکنولوژی های آینده

حیرت‌آور ترین تکنولوژی های آینده

گیم پد و یک اتاق کوچک زیبا

این گیم پد بسیار فوق العاده در حقیقت یک اتاق شخصی قابل کنترل است ، شما می توانید همه چیز آن را تنظیم کنید ، یک اتاق خواب آرامش بخش برای شما ، قابلیت کنترل صدا ، دما و آب و هوا ، کنترل تصویری و … است. در این گیم پد فوق العاده شما می توانید پر آرامش ترین فضا را در دنیا برای خودتان بسازید جالبه نه؟ این تکنولوژی فوق العاده جالب و پیشرفته توسط مک لارن طراحی و ساخته شده است . توسعه این گیم پد از سال ۲۰۰۵ آغاز شده است.

حیرت‌آور ترین تکنولوژی های آینده

پیشنهاد میکنم ویدئویی از این گجت فوق العاده رو هم ببینید.



منتظر گجت های جالبتری هم در آینده باشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج