۲۲۶۳۰۲
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

جدیدترین مدهای تابستان ۹۴

اگر می‌خواهید طرح و مدل لباس‌هایی که این روزها برای بزرگ‌ترها مد شده را به تن فرزند خودتان هم بكنید، سری به فروشگاه‌های تامی هیلفیگر بزنید.

جدیدترین مدهای تابستان 94
مجله زندگی ایده آل :

TOMMY HILFIGER

مدپوشان نیم وجبی

جدیدترین مدهای تابستان 94

اگر می‌خواهید طرح و مدل لباس‌هایی که این روزها برای بزرگ‌ترها مد شده را به تن فرزند خودتان هم بكنید، سری به فروشگاه‌های تامی هیلفیگر بزنید. شلوارهای رنگی با پاچه‌های تاخورده، بلوزهای طرحدار با گل‌های ریز و درشت و كفش‌های پارچه‌ای را می‌توانید در مجموعه بچگانه این برند ببینید. قرار است نسل جدید در دنیای خوش‌پوشی و خوش‌تیپی با بزرگترها رقابت كنند.

SEAGULL

هر فرد یك گزینه

جدیدترین مدهای تابستان 94

در این روزها، هر خانمی به دنبال پیدا كردن ضدآفتابی مناسب است تا پوست خودش را از اشعه‌های مضر آفتاب محافظت كند. در گزینه‌های انتخابی خود نگاهی هم به محصولات متنوع سی گل بیندازید. این برند بهداشتی ایرانی ضدآفتاب‌های متنوعی با اس پی اف‌های متفاوت و مناسب برای انواع پوست خانم ها و آقایان دارد هر كسی می‌تواند با توجه به نیاز خود دست به انتخاب بزند. ضدافتاب با پوشش رنگی هم در این مجموعه وجود دارد؛ مناسب برای خانم‌هایی كه دوست دارند، روزانه از كرم پودر استفاده كنند.

ST. TROPEZ

برنزه شدن در حمام

جدیدترین مدهای تابستان 94

محصولات سنت روپه در میان كرم‌های برنزه كننده پوست شهرت زیادی دارد. این شركت انواع كرم‌، اسپری و پودر كه بدون نیاز به آفتاب پوست را برنزه می‌كنند، تولید و روانه بازار می‌كند اما جدیدترین محصول این شركت می‌تواند هیجان انگیزتر از بقیه باشد. این شركت برای تابستان امسال، شامپو بدنی طراحی و تولید كرده كه ضمن شست وشوی بدن، لایه‌ای رنگ روی بدن پخش می‌كند و باعث برنزه شدن شما می‌شود.

Bottega veneta

ملایم در كیف و كفش

جدیدترین مدهای تابستان 94

شركت بوتگا ونتا كه به تولید كیف و كفش‌های چرم مرغوب معروف است، مجموعه بهار وتابستان ۲۰۱۵ خود را عرضه كرده. در مجموعه جدیدش، این برند سراغ رنگ‌های ملایمی مثل استخوانی، صورتی، خاكستری و آبی آسمانی رفته تا حال و هوای تابستانی را به مشتریان خود هدیه بدهد. این انتخاب تابستانی در كیف‌ها و كفش‌های بوتگا دیده می‌شود. چرم حصیرباف كه امضای این برند است هم در این كارها به چشم می‌خورد.

Valentino

سفر ماجراجویانه با تیپ خاص

جدیدترین مدهای تابستان 94

هر ساله یك تور طبیعت‌گردی ماجراجویانه در آفریقا با حضور تیم‌های حرفه‌ا‌ی این حوزه برگزار می‌شود. در این سال‌ها، شركت طراحی لباس و مد ولنتینو هم از دست‌اندركاران برگزاری این تور بوده و یك ست ویژه این مسابقات طراحی و تولید كرده است. در مجموعه‌ا‌ی كه امسال طراحی و همزمان با شروع تور در فروشگاه‌های خود عرضه كرده، یك سرهمی، كاپشن، كفش راحتی و كوله پشتی با طرح ارتشی در كنار كیف، كفش و تی‌شرت مشكی به چشم می‌خورد.

Richard mille

نادال و ساعت جدیدش در فرانسه

جدیدترین مدهای تابستان 94

شركت ساعت‌سازی ریچارد میل، ساعت جدیدی برای رافائل نادال طراحی كرده تا او در مسابقات اپن فرانسه به دست داشته باشد. این ساعت جدید كه نام خود نادال بر آن است، به صورت مكانیكی طراحی شده و تا ۷۰ ساعت كار خواهد كرد. قاب این ساعت از جنس تیتانیوم و بند آن از جنس كربن است؛ آن هم كربن نارنجی كه روی زمین تنیس به خوبی به چشم می‌آید. این چندمین بار است كه شركت میل برای نادال ساعت طراحی می‌كند. گم شدن ساعت نادال در مسابقات اپن فرانسه سال قبل حواشی بسیاری ایجاد كرد.

Viktor &rolf

بمب انرژی رسید

جدیدترین مدهای تابستان 94

شركت ویكتور ‌اند رولف، نسخه جدیدی از عطر نارنجكی خودش را برای تابستان ۲۰۱۵ مردان پرانرژی روانه بازار كرد؛ عطری كه به دلیل الهام گرفتن شیشه آن از فرم نارنجك به این نام معروف است. نسخه جدید این عطر بمب، ادویه نام دارد كه در آن از رایحه‌ گریپ فورت، فلفل قرمز، دارچین، زعفران، تنباكو، مشك و وانیل استفاده شده است. این رایحه‌های قوی در كنار هم عطری را ساخته‌اند كه سرشار از انرژی است.

Dior

یادمانی برای كودكی

جدیدترین مدهای تابستان 94

شركت فرانسوی دیور مجموعه جواهرات جدیدی را رونمایی كرده كه به گفته طراح این مجموعه، الهام گرفته از تصاویری است كه او از كودكی خود به خاطر می‌آورد. این مجموعه فقط از گردنبند و دستبند تشكیل شده كه هر كدام یك زنجیر با آویزی در وسط آن هستند. آویزی كه در وسط این دستبند یا گردنبندها كارشده، دورویه است كه در یك سمت آن ستاره‌ا‌ی درخشان و در سمت دیگر آن، صفحه سنگی به چشم می‌خورد؛ سنگ‌های مختلفی مثل مروارید، صدف، لاجورد و. . . در این مجموعه استفاده شده است. قیمت این مجموعه از حدود هزار یورو شروع می‌شود.

PANDORA

امروزی از روزهای قدیم

جدیدترین مدهای تابستان 94

امروزه دیگر خانم‌ها به دستبندهای چرمی كه با مهره به اشكال مختلف طراحی شده، عادت كرده‌اند و بخشی از ست لباس آنها محسوب می‌شود اما كمتر كسی می‌داند خالق اولیه این آویزها، برند پاندورا بوده است. این برند جواهرسازی در تمام مجموعه‌های خود همیشه مهره‌های ‌ریزی دارد كه در بندهای فلزی كنار هم قرار می‌گیرند و دستبندهای متفاوتی را می‌سازند. پاندورا در طراحی این زیورآلات از تركیب طلا و جواهرات استفاده می‌كند. جدیدترین مهره‌های پاندورا قلب‌های سوراخ شده كوچكی هستند كه یك نگین برلیان روی آن كار شده است.


Sason design

شادی با رنگ

جدیدترین مدهای تابستان 94

رنگ‌های شاد به راحتی این توانایی را دارند كه تابستانی خنك برای شما فراهم كنند. استفاده از رنگ‌های شاد در تن‌پوش‌های تابستانی به شما كمك می‌كند تا حس خنكی و سبكی بیشتری را تجربه كنید. همین نكته باعث شده تا طراحان ساسون در مجموعه تابستان امسال خودشان سراغ طرح‌های شاد و رنگ‌های تابستانی بروند و مانتوهای رنگارنگی تولید كنند كه حتی تماشای آنها حس شادی و سرخوشی در هر كسی ایجاد می‌كند.

Gucci

تابستان شاد با عینك شاد

جدیدترین مدهای تابستان 94

اگر هنوز برای تابستان امسال خودتان به عینك فكر نكرده‌اید، پیش از انتخاب نگاهی هم به عینك‌های جدید گوچی كه برای بهار و تابستان ۲۰۱۵ طراحی و تولید شده بیندازید. در این مجموعه زنانه و مردانه از فریم‌ و قاب كائوچویی سبكی استفاده شده كه كار برد این عینك را به‌خصوص در روزهای گرم تابستان خوشایندتر می‌كند. در نمونه‌های مردانه این عینك از فرم خلبانی الهام گرفته شده و فریم مشكی آن با شیشه خاكستری و مشكی تركیب شده‌؛ البته فریم سفیدی هم دارد كه شیشه یاسی روی آن كار شده است. نمونه‌های زنانه این عینك، به طرح ویفر شبیه هستند كه فریم و شیشه یاسی، صورتی، قهوه‌ا‌ی و مشكی دارند.

Bonia

اختصاصی آقایان

جدیدترین مدهای تابستان 94

شركت بونیا در مجموعه بهار و تابستان خودش، دو سری كیف مخصوص آقایان طراحی و تولید كرده؛ كیف‌های چرمی كه مناسب آقایان شاغل است. مجموعه اول، لگرو نام دارد و طراحی مدرن آن باعث می‌شود مناسب آقایانی باشد كه بیشتر به ست‌های نیمه‌رسمی علاقه دارند. این كیف در دو رنگ مشكی و قهوه‌ا‌ی و در دو مدل پستچی و مسافرتی (كوچك و بزرگ) طراحی شده و سبك بودن كیف، ویژگی منحصر به فرد آن است. مدل باخ هم در دو رنگ مشكی و قهوه‌ا‌ی تولید شده اما طراحی كلاسیك‌تری دارد كه برای آقایان با ست رسمی مناسب‌تر است. این كیف فضاهای حساب شده‌ا‌ی برای قرار دادن وسایل شخصی مثل كیف پول، موبایل، تبلت و. . . دارد.

Faran

با گل‌ها در تابست

جدیدترین مدهای تابستان 94

استفاده از كیف‌های چرمی در روزهای گرم تابستان، به زیبایی و شیكی زمستان نیست. این كیف‌ها با ست‌های زمستانی هماهنگی بیشتری دارند؛ مگر اینكه سراغ طراحی‌های فران بروید. گروه فران كه تولیدكننده كیف‌های دست‌دوز چرمی هستند، نمونه‌هایی را برای تابستان امسال به شما پیشنهاد می‌دهند كه با پارچه‌های گلدار تركیب شده و به همین دلیل حس و حالی تابستانی‌تر دارند. ابتكار این برند ایرانی در تركیب پارچه و گل، كیف‌های خلاقانه‌ای به وجود آورده كه هر خانم خوش‌سلیقه و رنگ‌دوستی را وسوسه می‌كند.

Gerad

رنگ سال به انتخاب ایرانی

جدیدترین مدهای تابستان 94

شركت ایرانی گراد كه تولیدكننده لباس‌های مردانه است، هر سال رنگی را به عنوان رنگ سال گراد انتخاب و مجموعه‌ای را براساس رنگ سال انتخابی خودش ارائه می‌كند. رنگ سال گراد، برای امسال (۱۳۹۴) طیفی از خاكستری است كه در ست‌های كت و شلوار این شركت می‌توان دید. این تولیدكننده ایرانی، در سال ۹۴ بیست و چهارمین سال تولدش را جشن می‌گیرد و به همین دلیل بیست و چهارمین شعبه خودش را در شهرك قدس افتتاح خواهد كرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Parand

      خدایی دلتون خوشه ها....جدی فکر میکنید اگه پول کافی باشه، خودمون بلد نیستیم بریم سراغ بهترین برندها؟؟؟

      همش یه طرف ، اون پیشنهاد آخر هم یه طرف تو این گرما....!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج