جاباما
۲۲۶۳۰۵
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

تصاویری لو رفته از اسپورتیج جدید

چند روز پیش یکی از وبسایت‌های مطرح و فعال دنیای خوردو، تصاویری تحت عنوان "تصاویر لو رفته و جاسوسی از نسل جدید کیا اسپورتیج" منتشر کرد.

وب‌سایت خودرو بانک: چند روز پیش یکی از وبسایت‌های مطرح و فعال دنیای خوردو، تصاویری تحت عنوان "تصاویر لو رفته و جاسوسی از نسل جدید کیا اسپورتیج" منتشر کرد و این در حالی است که مدل واقعی آن قرار است به طور رسمی در نمایشگاه بین المللی اتومبیل فرانفورت معرفی شود، ولی ما چندان مطمئن نیستیم که این تصاویر متعلق به نسل جدید کیا اسپورتیج باشد، چون هیچگونه نامی بر روی بدنه آن حک نشده و بر روی پلاک آن هم کلمه‌ای به نام "۳D SQUIR" نوشته شده است.

تصاویری لو رفته از اسپورتیج جدید

ولی با توجه به تصاویری جاسوسی مستتر که چندین مرتبه در وبسایت‌های خودرویی مختلف منتشر شده‌اند، خواهید دید که این تصاویر بدون پوشش شباهت بسیاری نزدیکی به آن‌ها از لحاظ فرم بدنه دارند و می‌توان این تصویر را به عنوان نسل جدید کیا اسپورتیج، البته به صورت موقت و پیش فرض به شمار آورد.

تصاویری لو رفته از اسپورتیج جدید

اگر این خودرو را نسل جدید کیا اسپورتیج بخوانیم، در قسمت جلویی خودرو مشاهده خواهید کرد که از چراغ‌های جدید تمام LED با اندازه‌ای تقریبا کوچک و کشیده استفاده شده که درون آن دو چراغ اصلی روشنایی خودرو گنجانده شده است، ولی با توجه به اندازه‌ای که بدنه خودرو دارد، چندان هماهنگی دلنشینی با طراحی کلی برقرار نکرده است. جلوپنجره خودرو هم همچون نسل قبل است که نواری کرومی به دور خود دارد، ولی مجموعه سپر با ورودی و مه شکن‌های روی آن از نو طراحی شده‌اند.

تصاویری لو رفته از اسپورتیج جدید

در طراحی عقبی خورو هم راستش را بخواهید برای بار اول به یاد طراحی شاسی بلندهای آئودی افتادیم که فرم بدنه و چراغ‌های اصلی عقبی آن موجب این شباهت نزدیک به محصولات آئودی شده‌اند، ولی از نظر ورود به یک نسل جدید، طراحی عقبی خودرو کاملا جدید شده است که از بالا تا پایین آن، یک اسپویلر ثابت سقفی، چراغ‌های تمام LED با چراغ‌های نواری شکل میان آن که شکلی یکپارچ به آن‌ها داده، سپر جدید و خروجی اگزوز و دیفیوزری جدید در زیر سپر آن طراحی شده است. چراغ‌های سفید رنگ دنده عقب این خورو هم بیرون از قاب اصلی چراغ و بر روی سپر عقب نصب شده است.

تصاویری لو رفته از اسپورتیج جدید

تصاویری لو رفته از اسپورتیج جدید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارش

      بی ریخت شده که

    • احسان

      Kamaei

    • معمار

      كاش محصولات خودرو سازهاي وطني هم همينقدر بي ريخت و بي كيفيت بود!!!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج