۲۲۶۶۱۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

طنز؛ سازمان پس بینی وضع هوا

شاهين قدياني در روزنامه قانون نوشت:

همان‌طور که مستحضرید روز یکشنبه سیل آمد و سیل آمد، آن سیل مهیب آمد و همه چیز را با خود برد و سازمان هواشناسی هم یک روز قبل از آن پیش بینی وزش شدید باد و بارندگی پراکنده را کرد. رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران هم اعلام کرد سایت جهانی هواشناسی از ۱۰ روز پیش خبر از وقوع طوفان در تهران را داده بود. با توجه به موارد بالا گزینه‌­های زیر جهت بهبود پیش بینی وضع هوا و همچنین اقدامات

مقابله ای پیشنهاد می شود:

با توجه به اینکه سازمان هواشناسی در روز دوشنبه یعنی یک روز پس از وقوع طوفان در تهران، پیش بینی طوفان را کرد این سازمان نام خود را به پس بینی هوا تغییر داده و هر روز پیش بینی هوای پس فردا را به جای هوای فردا اعلام کند تا بلکه این خلأ پر شده و پیش بینی ها تنظیم شود.

با توجه به اینکه قبلا گفته شده بود پارازیت‌های شدید در تهران یکی از علل عدم تشخیص درست هواست از گروهی از افراد که شغل‌شان با رفع پارازیت در مقیاس کوچک‌تر مرتبط است درخواست کمک شود. در صورت انتخاب افراد درست علاوه بر پیش‌بینی هوای تهران ، هوای کشورهای ترک و عرب هم به درستی پیش بینی خواهد شد.

با توجه به اینکه یک روز قبل از سیل تهران، سیل در کردستان خرابی بسیار به بار آورده بود پیشنهاد می‌شود نگهبان سازمان هواشناسی در تهران هر روز صبح با تماس با هواشناسی کردستان وضعیت هوای آن منطقه را جویا شود. هواشناسی مشهد از تهران، کابل از مشهد و هواشناسی کردستان از استانبول ترکیه می‌تواند درخواست کمک مشابه کند.

یکی از کارمندان سازمان در خلال فرستادن جوک‌های جدید در وایبر و تلگرام، به شرط اخلال وارد نشدن در این روند سایت‌های جهانی هواشناسی را بررسی کرده و در صورت پیش‌بینی سیل در گروه‌های خود اطلاع رسانی کند.

یک درصد از درآمدهای حاصله از عوارض و جریمه‌های رانندگی هر جاده، صرف ایمن‌سازی آن جاده شود تا پس از وقوع سیل لااقل خودروهای سنگین به ته دره سقوط نکنند وگرنه از پراید که کلا انتظاری نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج