۲۲۶۹۶۸
۴ نظر
۵۰۲۸
۴ نظر
۵۰۲۸
پ

پارچه‌های هندی، مانتوهای ایرانی

در فصل تابستان، مانتوهای اسپرت و راحت طرفداران بیشتری دارند اما به همان اندازه بازار ‌مهمانی‌ها و دورهمی‌های عصرانه گرمند و خانم‌ها احتیاج به مانتوهای رسمی‌تر دارند.

پارچه‌های هندی، مانتوهای ایرانی
مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین : با نگاه به طراحی‌های زیبای خانم اسكندری می‌فهمیم كه نباید خلاقیت طراحان جوان كشورمان را دست كم بگیریم . در فصل تابستان، مانتوهای اسپرت و راحت طرفداران بیشتری دارند اما به همان اندازه بازار ‌مهمانی‌ها و دورهمی‌های عصرانه گرمند و خانم‌ها احتیاج به مانتوهای رسمی‌تر دارند، تا در این تفریحات و خوشگذرانی‌های تابستانی از آنها استفاده كنند. به همین دلیل در این شماره، سراغ آرزو اسكندری رفتیم؛ طراحی كه سعی می‌كند از ساده‌ترین طرح‌ها، محصولی لوكس و خاص ارائه كند.

برای رفتن به یك ‌مهمانی، چه لباسی بهتر از این نمونه! این مانتو از پارچه تافته زری‌بافت تهیه و با حاشیه سنتی در لبه پایین آراسته‌تر شده است. برای اینكه مانتو شق‌ورق بایستد درون آن آستركشی شده است. این مانتو به دلیل فرم پارچه، رنگی كه برایش انتخاب شده و همچنین بلند بودنش، طراحی سنگین و فاخری دارد و كاملا مناسب خانم‌های جوانی است كه می‌خواهند در ‌مهمانی، لباسی زیبا و در عین حال پوشیده به تن كنند. این مانتو به خاطر رگه‌های عمودی كه دارد فرم رسمی به شخص می‌دهد و خانم‌ها را كشیده‌تر و لاغرتر نشان می‌دهد.

اولین انتخابی كه برای پوشش سر این ست به نظر هر كسی می‌رسد، شالی است كه با حاشیه مانتو هماهنگ باشد. اگر نگاه دقیق‌تری به قسمت كار شده مانتو بیندازید، رنگ بنفش را در حاشیه پایینی آن می‌بینید. پس انتخاب ما یك شال بنفش است كه به ما برای متفاوت شدن كمك می‌كند.

پارچه‌های هندی، مانتوهای ایرانی

این مانتوی كرم- طلایی را با شلوار تنگ كرم ست كنید؛ با این انتخاب سلیقه خودتان را نشان می‌دهید. برای كامل كردن این ست، احتیاج به یك كیف كرم كلاسیك دارید؛ ترجیحا كیفی كه بند بلندی داشته باشد تا بتوانید آن را روی دوش خود بیندازید.

به شما پیشنهاد می کنیم این ست را با كفش پاشنه بلند كرم ست كنید. كرم تیره یا روشن، هر دو انتخاب خوبی برای این ست محسوب می‌شوند ولی مهم‌ترین نكته، انتخاب كفش پاشنه بلند است چون رسمی بودن ست را حفظ می‌كند. با انتخاب كفشی كه مد امسال است خوش‌سلیقگی خودتان را نشان می‌دهید.

طراحی مثل فصل‌های سال است

اگر برای تابستان امسال، در كنار مانتوهای نخی كه برای استفاده روزانه مناسبند، دنبال مانتوی رسمی‌تر و مجلسی‌تر می‌گردید، مانتوهای این شماره را به شما پیشنهاد می‌كنیم كه در كارهای آرزو اسكندری دیده می‌شوند. همنشینی رنگ‌ها، زیبایی در عین سادگی و تركیب‌بندی اصولی در تمامی طراحی‌های آرزو اسكندری دیده می‌شود. او معتقد است طراحی مثل فصل‌های یك سال است، رنگ و بویش عوض می‌شود چون حال و هوای ذهنی طراح عوض می‌شود. او می‌گوید همیشه الهام‌گیری در طراحی لباس وجود دارد كه منشا خلق است. اصالت، ظرافت، زیبایی نقوش، بافت‌ها و حتی تركیب رنگ‌ها همیشه می‌تواند زمینه‌ساز ایده‌هایی تازه باشد.

كتابی با استانداردهای آموزشی

آرزو اسكندری، كارشناس ارشد طراحی پارچه لباس، به پشتوانه آموخته‌هایش در رشته‌های تخصصی و بعد از گذراندن دوره‌های مد و لباس به عرصه طراحی لباس قدم گذاشت. او باتوجه به سابقه تدریسی كه داشت، تصمیم گرفت این اطلاعات را در قالب یك كتاب به دست علاقه‌مندان طراحی لباس برساند. این كتاب كه در نمایشگاه كتاب امسال معرفی شد، طوری طراحی شده كه اگر كسی حتی تجربه‌ای در طراحی لباس نداشته باشد، می‌تواند با این كتاب شروع كند و قدم به قدم به جلو هدایت ‌شود. او می‌گوید: «این كتاب شما را با همه چیز آشنا می‌كند؛ از ابزار كار گرفته تا كشیدن طرح و درنهایت مخاطب می‌تواند دیپلم بین‌المللی هم بگیرد.»

پارچه‌های هندی، مانتوهای ایرانی

این مانتوی جوان‌پسند تا دل‌تان بخواهد سبك و راحت است؛ چون پارچه آن از نخ هندی تهیه شده و با یراق‌دوزی طلایی كامل شده است. این مانتو گلدار باتوجه به فصل سال طراحی شده كه مد امسال هم هست. نكته جالب توجه این است كه اگر پارچه‌های گلدار دارای گل‌های بزرگ باشند آدم را بزرگ نشان می‌دهند، كه برای افراد چاق مناسب نیست ولی اگر گل‌های پارچه ریز باشند آدم را كوچك‌تر و ظریف‌تر نشان می‌دهند. این مانتو را می‌توانید در تمام ساعات روز استفاده كنید و به خاطر یراق‌دوزی كه دارد، در مراسم‌های رسمی هم از آن استفاده كنید.

وجود گل‌های صورتی در این مانتو باعث می‌شود كه كاملا مطمئن شوید بهترین انتخاب رنگ شال برای این مانتو می‌تواند صورتی باشد؛ جز این رنگ پیشنهاد دیگری برای شیك شدن شما نداریم.
بهتر است یك كیف كلاسیك مشكی برای این مانتو درنظر بگیرید. اما اگر این مانتو را برای ‌مهمانی عصر درنظر گرفته‌اید، پیشنهاد ما یك كیف بزرگ‌ است.

طراحی یقه این مانتو، حلزونی است كه با مدل پانچوی جلوباز تركیب شده. خانم‌هایی كه مانتوهای آزاد را برای این فصل از سال انتخاب می‌كنند، می‌توانند روی این مدل حساب كنند. این مانتو برای افراد درشت اندام مناسب است و كاملا خطوط اندام را گم می‌كند. یادتان باشد چون خود مانتو یكدست خاکستری و تیره است حتما از روسری با رنگ شاد و روشن استفاده كنید.

این روسری كه جنسش از ابریشم است و عرض زیادی دارد، پپیشنهاد خوبی برای این مانتو است چون می‌توانید آن را دور گردن خود گره بزنید تا یقه كارشده به خوبی دیده شود.

پارچه‌های هندی، مانتوهای ایرانی

فراموش نكنید، هیچ طرحی مثل طرح مستطیلی این كیف سبزرنگ، نمی‌تواند به تكمیل شدن استایل شما كمك كند. اگر دوست دارید اسپرت باشید به یك كیف اسپرت‌تر فكر كنید.

درباره شلوار مشكی بسیار صحبت كرده‌ایم. شلوار مشكی در همه لحظه‌های سخت به داد شما می‌رسد و نواقص كمدتان را جبران می‌كند.

برای چنین مانتویی كفش پاشنه بلندی كه كمی هم نوك تیز باشد به شما پیشنهاد می‌كنیم. شك نكنید برای اینكه با این مانتوی زیبا بدرخشید، به این كفش نیاز دارید؛ یك كفش پاشنه‌بلند، با زیر قرمز و چاپ كوروكودیل انتخاب مناسبی برای این مانتوی شماست.

انتخاب روسری صورتی - كرم با نقش‌های رنگی علاوه بر هماهنگی با این ست وقتی كنار صورتی چرك قرار می‌گیرد تعادل و تناسب رنگی لازم را در پوشش ایجاد می‌كند. این رنگ صورتی- كرم روسری، رنگ جادویی این ست به حساب می‌آید وآن را به اوج هماهنگی رسانده است.

این كیف شیك پوست‌ماری كامل‌كننده ست شماست. وقتی اینچنین شیك لباس پوشیده‌اید بهتر است سراغ كیف‌های بزرگ نروید؛ در مقابل یك كیف با سایز كوچك انتخاب كنید. شما الان یك خانم باوقار هستید.

پارچه‌های هندی، مانتوهای ایرانی

خانم‌های جوانی كه از پوشیدن‌ مانتوهای تكراری خسته شده‌اند و دل‌شان یك مانتو با طراحی خاص می‌خواهد، این نمونه را از دست ندهند. مدل این مانتو طوری است كه باید از پارچه‌هایی كه ریزش دارند برای آن استفاده شود تا دراپه‌های زیبایی هنگام پوشیدن ایجاد شود. پارچه این مانتو كرپ است و طرح پانچو دارد. این مدل مانتو به دلیل رنگ و فرمی كه دارد خانم‌ها را چاق نشان داده و اضافه وزن اقرارآمیزی به بدن می‌دهد؛ پس برای اندام‌های كشیده‌تر مناسب‌تر است. یادتان باشد این مانتو غیررسمی است.

تركیب كرم و سفید، از آن دست ست‌هایی است كه در اولین نگاه به ذهن نمی‌رسد اما بی‌نهایت شیك است و وقار زیادی برای شما می‌آفریند. كفش پاشنه‌بلند نوك‌تیز كه مد امسال است با این ست انتخاب بسیار خوبی است و ست زیبایی برای شما می‌سازد؛ پس برای تكمیل شدن ظاهر كلاسیك‌تان كفش پاشنه بلند را فراموش نكنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایی خیلی خز بود ند نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      خوب بودن...

    • بدون نام

      ابریشم هندیی با آستر کشی .... اونوقت مناسب تابستان. لابد برای لاغر کردن درتابستان..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انتظار داری با این همه دلواپس با تی شرت بری بیرون؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج