۲۲۷۰۵۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

طنز؛ یک روز خوب با کشکک زانو!

سعید هوشیار در روزنامه قانون نوشت:

-این سلفی گرفتن هم این روزها برای خودش ژانری است قابل بررسی! در خبرها داشتیم که عده‌ای از دانشجویان پزشکی برای شادی روح آن عزیز از دست رفته و همچنین تسلی دل بازماندگان با تعدادی جسد در حال تشریح عکس سلفی گرفتند و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند! تصور کنید فردی در حال چرخ زدن در فیس بوک است و با دست جدا شده و چشم از حدقه درآمده عزیزش مواجه می‌شود که یک دانشجو آن را شیر کرده و نوشته؛ من و قرنیه هوشنگ همین الان یکهویی! یا اینکه در جایی دیگر پایی را از بدن جدا کرده و با آن یکی دیگر از همکلاسی‌ها را اذیت می‌کند.

دوستان عزیز سلفی باز کم کم به درجه‌ای از پیشرفت رسیده‌اند که باید انتظار هر شکلی از عکس سلفی را داشته باشیم، مثلا فردی عکس بگیرد و بنویسد؛ من و دل‌پیچه همین الان یکهویی! یا اینکه یک روز خوب با فلافل! خلاصه اینکه معلوم نیست اگر با همین فرمان ادامه بدهیم 10 سال بعدمان چه شرایطی داریم!؟

-ظاهرا سازمان هواشناسی از فرمول ساده‌ای برای پیش بینی وضعیت هوا استفاده می‌کند. این سازمان بعد از طوفان و سیل اخیر تصمیم گرفت هر روز اعلام کند که فردا شب ساعت 8 تا 10 شب طوفان می‌شود! منتها از شانس بد این سازمان در مدت زمان پیش بینی یک تکه ابر هم در آسمان نبود که ما دلمان خوش باشد سازمان هواشناسی حتی نزدیک به واقعیت پیش بینی کرده است.

-اسحاق جهانگیری به رسانه‌ها گفت: «بابک زنجانی متهم ‌میلیارد دلاری، همچنان نمی‌گوید دو میلیارد و ٧٠٠‌میلیون دلار کجاست؛ آن هم با گردن‌کلفتی!» ظاهرا برای حرف کشیدن از بابک زنجانی از روش‌های مختلفی استفاده شده است که یکی از آنها اسحاق جهانگیری بوده. منتها هنوز به نتیجه نهایی در مورد آدرس پول‌ها نرسیده‌اند و بین چند گزینه اختلاف وجود دارد:

1-گاو صندوق دفتر همون یارو تو کمد، رمز گاوصندوق هم *6465#!

2-تو خونه دوستم تو ولنجک زیر تخت تو چمدان سبز رنگ یک کلید هست که قفل یک مغازه تو چهار راه سیروس رو باز می‌کنه، تو مغازه زیر کاشی سوم کنار دیوار رو باید دو متر بکنی میرسی به پول‌ها!

3-تو نارمک!

اسحاق جهانگیری همچنین به خبرنگار ما گفت اگر بابک را 3 روز در اختیار او بگذارند علاوه بر مکان این مبلغ محل اختلاف، آدرس مبالغ دیگر را هم در می‌آورد و در رسانه‌ها منتشر می‌کند، البته این پیشنهاد اسحاق جهانگیری هرگز عملی نخواهد شد چون این میزان خشونت قابل اجرا نیست.‌
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج