جاباما
۲۲۷۰۸۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

شکست حمید سوریان در تورنمنت لهستان

حمید سوریان در نخستین مبارزه خود در تورنمنت پیتلاسینسکی مقابل حریف روس شکست خورد و قاسم رضایی نیز حریف آمریکایی را از پیش رو برداشت.

خبرگزاری ایسنا: ر‌قا‌بتهای بین‌المللی کشتی فرنگی جام پیتلاسینسکی در ورشوی لهستان از صبح امروز (شنبه) آغاز شد که در وزن ۵۹ کیلوگرم حمید سوریان، دارنده هفت مدال جهان و المپیک در دور اول استراحت کرد و سپس مقابل ابراگیم لابازانوف از روسیه به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر ۴ شکست خورد.

همچنین قاسم رضایی در وزن ۹۸ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در کشتی دوم به مصاف پاتریک کاوی از آمریکا رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

دیگر نماینده ایران در روز نخست محسن حاجی‌‍ور در وزن ۵۹ کیلوگرم است که پس از استراحت در دور نخست در دور دوم ابتدا به مصاف "البک تاژیف" از بلاروس می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی‌گیر در دور دوم با برنده کشتی "میان هامت رستم" از ترکیه و "الکساندر تریفونوف" از اوکراین مسابقه می‌دهد. حاجی‌پور در گروه مقابل سوریان قرار دارد.

مهدی علیاری نیز در همین وزن پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف "بالاژ کیس" کشتی‌گیر مطرح مجارستانی رفت و ۸ بر صفر به برتری رسید. در دور بعد برنده "جوزف راو" از آمریکا و "پیتر اوهلر" از آلمان حریف علیاری است. دو نماینده کشورمان همانند وزن ۵۹ کیلوگرم در دو طرف جدول قرار دارند و در صورت حضور در دیدار فینال مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

این رقابت ها فردا(یکشنبه) نیز پیگیری خواهد شد و "مهدی زیدوند" و "محمدعلی گرایی" در وزن ۶۶ کیلوگرم و "مهدی نوری" و "شهاب قوره جیلی" در وزن ۱۳۰ کیلوگرم از ایران به مصاف حریفان خود می‌روند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا

      و سپس مقابل ابراگیم لابازانوف از روسیه به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه 4 بر 4 شکست خورد.
      ..........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج