۲۲۷۸۷۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

طنز؛ به هدر رفتن سرمایه‌های ملی تا کی؟

سعید هوشیار در روزنامه قانون نوشت:

فضای مجازی فرصتی شده برای عده زیادی از جوانان تا قابلیت‌های نهفته خود را کشف و آن را برای قضاوت عموم به انتشار برسانند. گشت کوتاهی در شبکه‌های اجتماعی این نکته را تایید می‌کند که ایرانی‌ها علاقه زیادی به معروف شدن دارند. در زمان نوجوانی ما افراد بسیاری بودند که اگر نوجوانی‌شان را این روزها می‌گذراندند زندگی‌شان طوری دیگر رقم می‌خورد. مثلا همکلاسی داشتیم که با دهان صدای بز و اسب در می‌آورد! این فرد که کیانوش نام داشت، در زمانی که معلم در حال تدریس در کلاس بود با دهان صدای بز و اسب و در مواقع لزوم خر در می‌آورد و از این طریق فضای کلاس را به نفع ما تغییر می‌داد، کیانوش و امثال او در آن زمان اگر الان بودند، به مدد یوتیوب و اینستاگرام و... می‌توانستند راحت بالای ۱۰۰ هزار فالوئر داشته باشند ولی امروز کیانوش‌ها کجا هستند؟! آیا غیر از هدر رفتن سرمایه‌های ملی اتفاق دیگری برای آنها رخ داده؟ آیا وقت آن نرسیده که از قابلیت‌های جوانان همین مرز و بوم برای رشد فرهنگ عمومی استفاده کنیم؟ کیانوشی که صدای بز در می‌آورد و یا بردیایی که پنجه‌اش بسیار قوی بود، سرمایه‌های ملی ما هستند که به دلیل نبود وسایل ارتباط جمعی تلف شدند.

ولی این روزها به مدد همین تکنولوژی راه‌های روتینی برای شهرت وجود دارد و فرزندان همان کیانوش‌ها راه پدر را پیش گرفته‌اند.

کارشناسان ما ۶ روش را برای شهرت در فضای مجازی انتخاب کرده‌اند که در ادامه می‌خوانید؛
لب رعشه! این حرکت این روزها با استقبال جوانان نیز روبه‌رو شده به این صورت است که لب‌های خود را غنچه کرده و تکان دهید، این حرکت بین 1000 تا 2000 نفر به فالوئرهای شما اضافه خواهد کرد.

ترانه‌ای را انتخاب کرده و سپس آن را پلی کنید و شما به جای خواننده لب بزنید. حتی می‌توانید از ویدیوهای طنز شناخته شده نیز بهره بگیرید، کارشناسان بین 2 تا 3 هزار نفر فالوئر را برای این حرکت تخمین زده‌اند.

اگر قابلیت خاصی دارید از آن استفاده کرده و به نمایش بگذارید. مثلا دوستی از حرکت گوش خود بدون دخالت دست و همچنین بشکن زدن بدون دخالت گوش برای جذب فالوئر استفاده می‌کرد که این موضوع بین 4 تا 5 هزار نفر فالوئر برای او به همراه داشت.

بدون توجه به اینکه چقدر شناخته شده هستید، ویدیوهایی از خود ضبط کرده و از مردم و طرفداران‌تان به خاطر لطف و محبتی که دارند تشکر کنید.

اگر مرد هستید روش ساده‌ای وجود دارد که می‌توانید ویدیوهای بند 4 که توسط دختران ضبط شده‌اند را با صدای مردانه‌تان تقلید کرده و در واقع آنها را مورد تمسخر قرار دهید، این حرکت می‌تواند برگ برنده شما باشد و تا 10 هزار فالوئر برایتان به ارمغان بیاورد.

از همه حرکات و رفتارتان فیلم بگیرید و شیر کنید. کارهایتان در آشپزخانه و پذیرایی و اتاق خواب و علی الخصوص توالت و حمام می‌تواند از شما یک سلبریتی بسازد. گاهی یک حرکت ناب می‌تواند بالای 100 هزار فالوئر برایتان داشته باشد.‌
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج