جاباما
۲۲۸۱۳۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

املت اسفناج و پنیر

خیلی وقت ها که می خواهیم یک شام سریع و به اصطلاح حاضری درست کنیم، اولین گزینه ای که به ذهنمان می رسد شاید املت باشد. این بار می خواهیم کمی به املت مان تنوع دهیم. این املت را امتحان کنید. هم سریع درست می‌شود، هم کامل و انرژی زاست.

املت اسفناج و پنیر
مجله سیب سبز: خیلی وقت ها که می خواهیم یک شام سریع و به اصطلاح حاضری درست کنیم، اولین گزینه ای که به ذهنمان می رسد شاید املت باشد. این بار می خواهیم کمی به املت مان تنوع دهیم. این املت را امتحان کنید. هم سریع درست می‌شود، هم کامل و انرژی زاست.

املت اسفناج و پنیر

مواد لازم براي ۲ نفر

  • ۳ عدد گوجه فرنگی
  • ۴ ق س روغن زیتون
  • کمی نمک و فلفل سیاه
  • ۲ عدد نان پیتا
  • ۶ ق س لوبیا قرمز یا چیتی پخته
  • ۱ حبه سیر (له شده)
  • ۳۰ گرم اسفناج تازه
  • ۲ عدد تخم مرغ
  • ۵۰ گرم پنیر فتا (خرد شده)
  • ۲ ق س گشنیز تازه (خرد شده)

طرز تهیه:

1.گوجه فرنگی ها را نصف کرده و آنها را در سینی فر بچینید، طوری که بخش بریده شده بالا قرار گیرد. کمی روغن روی آنها مالیده، نمک و فلفل بپاشید. به مدت 20 دقیقه با حرارت 190 درجه سانتی گراد بگذارید تا بپزند.

2. گوجه ها که کباب شدند، سینی را بیرون آورده و نان پیتا را در فر گرم روی پنجره فلزی قرار دهید تا برشته شوند. نان های برشته را در بشقاب بگذارید.

3. لوبیای پخته را در غذا ساز ریخته و به شکل پوره درآورید یا آنها را با چنگال له کنید. در تابه ای 2 قاشق روغن زیتون ریخته و روی حرارت بگذارید.

4. لوبیاها را به همراه کمی نمک و فلفل تابه افزوده و کمی روی حرارت تفت دهید. بعد از 3-2 دقیقه آنها را از روی حرارت بردارید و روی نان برشته بریزید و خوب پخش کنید.

5. حالا بقیه روغن را در یک تابه نچسب ریخته، حرارت دهید. سیر و اسفناج را در تابه ریخته و با حرارت متوسط به مدت چند دقیقه تفت دهید. تا جایی که اسفناج ها آبشان را از دست بدهند و اصطلاحا جمع شوند.

6. اسفناج ها را به گوشه ای از تابه برانید. دو عدد تخم مرغ را در قسمت خالی تابه بشکنید. صبر کنید تا سفیده ها کاملا سفت شوند. روی تخم مرغ کمی نمک و فلفل بریزید.

7. اسفناج و سپس تخم مرغ های سرخ شده را روی نان گذاشته و روی آنها را با پنیر فتای خرد شده و گشنیز بپوشانید و با بقیه مواد داغ سرو کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج