۲۲۸۴۲۲
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

لیگ برتر ۹۴؛ کدام تیم دل هوادارانش را شاد می کند؟

فصل ناز وعشوه ی بازیکنان تمام شد، تیم ها بسته شدند، تکلیف راه آهن و پیکان هم که مشخص شد ،پنجشنبه لیگ آغاز می شود، در این یادداشت حال و هوای ۱۶ تیم لیگ برتری را بررسی کرده ایم .

لیگ برتر 94؛ کدام تیم دل هوادارانش را شاد می کند؟





برترین ها - ایمان عبدلی: فصل ناز وعشوه ی بازیکنان تمام شد، تیم ها بسته شدند، تکلیف راه آهن و پیکان هم که مشخص شد، پنجشنبه لیگ آغاز می شود، در این یادداشت حال و هوای ۱۶ تیم لیگ برتری را بررسی کرده ایم.

سپاهان

لیگ برتر 94؛ کدام تیم دل هوادارانش را شاد می کند؟

موفق می شوند : به خاطر اینکه اسکلت اصلی تیم قهرمان فصل گذشته حفظ شده و تجربه و شخصیت کافی هم برای آقایی کردن در لیگ را دارند ،معدود نقاط ضعف را هم ترمیم کرده اند ؛به طورمثال حاج صفی بدون جانشین حالا حبیب گردانی را پشت سر خودش دارد.

موفق نمی شوند : دروازه بانان مطمئنی ندارند هم گردان و هم احمدی ، دفاع کندی مثل: عقیلی می تواند پاشنه آشیل تیم باشد، همچنین میانگین سنی بالا و کلی بازیکن اشباع شده که انگیزه ی کافی برای درخشش ندارند.

ملوان بندر انزلی

لیگ برتر 94؛ کدام تیم دل هوادارانش را شاد می کند؟

موفق می شوند : قلعه نوعی انگیزه ی زیادی برای اثبات خودش دارد و این مهم ترین عامل انگیزشی تیم ملوان است، همچنین بعد از چند سال ملوان بازیکنان اسمی زیادی دارد از حسین ماهینی تا آرش افشین .

موفق نمی شوند : از رده خارج هایی مثل: پژمان نوری و مازیار زارع پاشنه آشیل ملوان است، بازیکنانی که تحمل نیمکت ندارند در ترکیب هم کارایی لازم را ندارند، اضافه کنید مشکلات مدیریتی تیم را که به احتمال زیاد در اواسط فصل آرامش تیم را به هم خواهد زد و "کم تحملی" تماشاچیان انزلی که از مربی غیر بومی توقعات زیادی خواهند داشت.

استقلال تهران

لیگ برتر 94؛ کدام تیم دل هوادارانش را شاد می کند؟

موفق می شوند : ثبات مدیریتی خوبی که دارند در کنار بازیکنان جوانی که جذب کرده اند، امیدها را برای موفقیت استقلال بالا برده تیمی جوانتر با انگیزه تر و متعادل تر که می تواند ناکامی مطلق فصل گذشته را جبران کند.

موفق نمی شوند : مظلومی کارنامه ی خوبی ندارد و حاشیه ها هم دست بردار نخواهند بود، خصوصا با نگه داشتن بازیکنانی نظیر جاسم کرار و دغدغه ی دو دروازه بان هم قواره (رحمتی و طالب لو)

ذوب آهن

لیگ برتر 94؛ کدام تیم دل هوادارانش را شاد می کند؟

موفق می شوند : تقریبا تمام فاکتور های لازم برای کسب موفقیت را دارند؛ مربی جوان و با دانش، تیمی یکدست و جوان و در عین حال با تجربه، آماده سازی مناسب و فعالیت مختصر و مفید در فصل نقل و انتقالات. به احتمال زیاد از کاندیدای مسلم قهرمانی خواهند بود.

موفق نمی شوند : اتفاقات خاص نظیر: تغییرات مدیریتی ناگهانی یا مصدومیت چند بازیکن کلیدی، فقط نظیر این اتفاقات می تواند ذوب آهن را از جمع مدعیان پایین بکشد.

گسترش فولاد تبریز

لیگ برتر 94؛ کدام تیم دل هوادارانش را شاد می کند؟

موفق می شوند : مطمئنا رتبه ی بهتری از سال قبل خواهند داشت ،تیم متعادل تری دارند جایی میانه ی جدول برای تیم دوم تبریز هدف ایده آلی خواهد بود.

موفق نمی شوند : سیل بازیکنان معمولی می تواند تیم را در سطح پایینی نگه دارد و این برای تیمی که زیر سایه ی تراکتور قرار دارد و کم تماشاچی است اتفاق خوبی نخواهد بود .

راه آهن

لیگ برتر 94؛ کدام تیم دل هوادارانش را شاد می کند؟

موفق می شوند : شاید جوان های تیم کاری کنند و یا فرهاد کاظمی به سالهای اوجش برگردد، میزان موفقیت راه آهن به "شاید" ها بسته است.

موفق نمی شوند : تیمی که تا اخرین لحظات بلاتکلیف بود و آماده سازی مناسبی نداشته، حداقل هفته های ابتدایی را از دست خواهد داد، کار راه آهن خیلی دشوار است؛ همین که سقوط نکنند کار بزرگی انجام داده اند.

استقلال اهواز

لیگ برتر 94؛ کدام تیم دل هوادارانش را شاد می کند؟

موفق می شوند : حمایت "هواداران پر تعداد" و "فوتبال ناب خوزستانی" می تواند از مولفه های امیدوار کننده ی این تیم باشد .

موفق نمی شوند : تیمی خالی ازستاره و تقریبا بدون هدف مندی مشخص، بین رتبه ی دوازدهم تا چهاردهم پرسه خواهند زد.

استقلال خوزستان

لیگ برتر 94؛ کدام تیم دل هوادارانش را شاد می کند؟

موفق می شوند : چیزی شبیه معجزه ! خوش شانسی و اتفاقات فوتبالی می تواند این تیم را در لیگ نگه دارد .

موفق نمی شوند : ۱۶ خروجی داشته اند ، ۱۴ نفر جذب شده اند؛ فوق العاده بی ثبات، با مربی ای که انگار دانشش ته کشیده، از کاندیداهای احتمالی سقوط خواهند بود، بدون شک.

تراکتور سازی

لیگ برتر 94؛ کدام تیم دل هوادارانش را شاد می کند؟

موفق می شوند : یارگیری مناسب و حفظ مربی، آماده سازی در عین آرامش و سرشار از انگیزه برای جبران اتفاقات دراماتیک سال قبل، تراکتور سازی به احتمال زیاد امسال در کنار ذوب آهن و سپاهان از نامزدهای اصلی "قهرمانی" است.

موفق نمی شوند : اگر درگیر حاشیه شوند ، اگر هیجان تماشاچیان متعصب تاثیر منفی بگذارد و اگر تمرکز نداشته باشند ؛ مانند روز آخر لیگ قبل ، "عوامل داخلی" مهم ترین حریف تراکتور است.

نفت تهران

لیگ برتر 94؛ کدام تیم دل هوادارانش را شاد می کند؟

موفق می شوند : هم جوانان خوبی دارند هم باتجربه های کار بلد همان قدر که مهره از دست دادند به همان میزان هم جایگزین کردند اگر اتفاق خاصی نیفتد جزو ۵ تیم اول خواهند بود اتحاد مهم ترین عامل موفقیت تیم علی منصور است.

موفق نمی شوند : درگیری در لیگ قهرمانان و حذف احتمالی روحیه تیم را پایین خواهد آورد، حضور بازیکنانی نظیر؛ پیام صادقیان هم می تواند تیم یکدست سال گذشته را درگیر حاشیه کند.

صبا

لیگ برتر 94؛ کدام تیم دل هوادارانش را شاد می کند؟

موفق می شوند : چون دایی بالای سر تیم است پس حاشیه جایی نخواهد داشت، از طرفی بیگ زاده ،صادقی و بازیکنانی از این دست که خواسته نشدند در صبا جمع شده اند لشکر بازیکنانی که در کنار مربی رانده شده ای چون دایی همه در پی اثبات خود هستند.

موفق نمی شوند : آماده سازی دیرهنگام ، بازیکنان تمام شده ، و "علی دایی" که تیم هایش طراوت تاکتیکی ندارند، البته صبا مطمئنا در حد سهمیه گرفتن نیست و جایی در میانه جدول جا خوش خواهد کرد.

پدیده

لیگ برتر 94؛ کدام تیم دل هوادارانش را شاد می کند؟

موفق می شوند : اگر تیم در لیگ بماند به موفقیت رسیده احتمالا هم چند بازیکن جوان رو خواهد کرد، تا همین حد هم موفق خواهند بود، پدیده از ناشناخته های لیگ امسال است.تنها شناخته شده های تیم میلاد غریبی و حسین بادامکی هستند.

موفق نمی شوند : ثبات مدیریتی ندارند ، تیمی که دیر شروع کرده باید خوش شانس باشد که در لیگ بماند.

فولاد خوزستان

لیگ برتر 94؛ کدام تیم دل هوادارانش را شاد می کند؟

موفق می شوند : مربی خوبی دارند و چند سالی است که در بالای جدول جا خوش کرده اند فولاد از آن دست تیمهایی است که روح تیمی دارد نیاز به بازیکن خاصی ندارد تیمی که زیبا هم بازی می کند.

موفق نمی شوند : جای خالی ستاره هایی که از دست دادند شاید در هفته های ابتدایی تیم را دچار مشکل کند وگرنه یکی از ۵ تیم بالای جدول خواهند بود. البته افت نسبی نسبت به سال گذشته خواهند داشت.

سیاه جامگان

لیگ برتر 94؛ کدام تیم دل هوادارانش را شاد می کند؟

موفق می شوند : خطیبی هنوز هم از شکل برکناری اش در تراکتور دلخور است او در سکوت خبری و بدون حاشیه و جنجال بازکنانش را بر مبنای اهدافش جذب کرده، احتمالا سیاه جامگان موی دماغ تیم های بزرگ خواهند شد.

موفق نمی شوند : تازه به لیگ آمده اند کمی "کمبود تجربه" در این تیم مشهدی به چشم می آید.

سایپا

لیگ برتر 94؛ کدام تیم دل هوادارانش را شاد می کند؟

موفق می شوند: جلالی در تیم مانده و حالا با خیال راحت تری می تواند اهدافش را دنبال کند، چند باتجربه ی نامی هم نظیر؛ نکونام به تیم اضافه شده اند، اگر مابین نیروهای جوان و باتجربه بالانس خوبی ایجاد شود شاید به کسب سهمیه هم امیدوار بشوند.

موفق نمی شوند : از آخرین روزهای درخشش تیم های جلالی کمی دور شده ایم، خصوصا با این خط هافبک مسن کار کمی دشوار هم می شود.

پرسپولیس

لیگ برتر 94؛ کدام تیم دل هوادارانش را شاد می کند؟

موفق می شوند : هفت سال است که قهرمان نشده اند و بعد از چند سال آماده سازی مناسب داشته اند، بازیکن درشتی جذب نکردند اما تیم به نظر یکدست می رسد و تقریبا کامل است شاید امسال دوباره نوبت پرسپولیس باشد .

موفق نمی شوند : بی ثباتی مدیریتی و حاشیه هایی که از سازمان ورزش وارد می شود می تواند کمر تیم را بشکند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط پرسپولیس

    • ممد

      فقط فووووووووووووووووووووووووووولاد

    • بدون نام

      6666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666

    • هوادار تراختور

      یاشاسین تراختور
      به استقلال تو تهران چهار تا زدیم امسال در هر بازی شش تایی می کنیم برای پرسپولیس چهارتا در هر بازی کنار گذاشتیم

    • صادقی

      فقط اسقلال تهران ووووووووو صبای قم

    • بدون نام

      استقلالياش بكوب لايكو

    • پیام

      میخوام سر به تن تیم های لیگ برتر نمونه هفتاد سال سیاه :||

    • بدون نام

      بجای لیگ برتر اگر بگیم سیرک برتر به نظر دوستان بهتر نیست؟؟؟؟

    • امیر

      درنظر هوادار تراکتور بایدبگم استقلال و پرسپولیس از تیم های قدیمی هستن و محبوب ترین تیما های ایران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج