جاباما
۲۲۸۸۰۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ناجا: ۵۰ درصد سارقان معتادان ولگرد هستند

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در بحث سرقت های خرد آمارها نشان می دهند که حدود ۵۰ درصد سارقان خرد ، معتادان ولگرد هستند که خیلی مواقع دله دزدی می کنند.

خبرآنلاین: فرمانده نیروی انتظامی گفت: در بحث سرقت های خرد آمارها نشان می دهند که حدود ۵۰ درصد سارقان خرد ، معتادان ولگرد هستند که خیلی مواقع دله دزدی می کنند.

سردار حسین اشتری در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: امیدواریم این همدلی و هم زبانی که شعار سال است بیش از پیش در این استان محقق شود.

وی افزود: یکی از آسیب ها و تهدیدات موجود در این استان قاچاق سوخت،کالا و مواد مخدر است که با تلاش مسئولان، جرائم و ناهماهنگی ها کاهش یافته و امروز هرمزگان یکی از استان های امن و خوب کشور است.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: در چهار ماهه اخیر جرائم در استان به طور چشمگیری کاهش یافته و در ارائه خدمات و کشفیات افزایش خوبی داشتیم که البته برخی کارها باید با اراده و جدیت بیشتری انجام شود.

سردار اشتری اضافه کرد: در بحث سرقت های خرد آمارها نشان می دهند که حدود ۵۰ درصد سارقان خرد ، معتادان ولگرد هستند که خیلی مواقع دله دزدی می کنند و اگر بخواهیم این افراد را جمع آوری کنیم باید کمپ و اردوگاه مشخصی برای آنان در نظر گرفته شود که این یاری و همکاری سایر دستگاه ها و نهادهای مسئول را می طلبد.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: در زمینه قرارگاه مبارزه با قاچاق سوخت اقدامات خوبی صورت گرفته است که البته ما باید بیشتر به ریشه ها و سرچشمه ها بپردازیم و مسئولان کشور و استان باید مشکل اشتغال جوانان را در استان حل کنند.

سردار اشتری تاکید کرد: امروز ایران یک کشور امن، آرام و مثال زدنی است که این مهم به برکت خون شهدا ، رهبری خوب و حکیمانه مقام معظم رهبری، همکاری خوب مردم در برقراری نظم و امنیت و رشادت های نیروهای نظامی و انتظامی بدست آمده است.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه عدالت و اقتدار، سرلوحه کار پلیس در انجام ماموریت ها است،بیان داشت: مقتدرانه با کسانی که خلاف قانون و شرع مقدس کار می کنند برخورد خواهد شد و از طرف دیگر با رأفت، عدالت و مهربانی با مردم رفتار می شود.

گفتنی است در این مراسم سردار ملکی به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان هرمزگان منصوب و از تلاش های سردار محمدی یگانه فرمانده سابق استان قدردانی شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج