جاباما
۲۲۸۸۴۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

۱۱ بازیکن زهر دار ذوب آهن

سبزپوشان اصفهانی پس از اینکه سال گذشته بازهم به اوج برگشتند و توانستند خود را به جمع مدعیان لیگ برتر، برای لیگ پانزدهم اسکلت اصلی تیم خود را حفظ کرده و تنها در یکی دو پست اقدام به گرفتن یار کردند.

ورزش سه: سبزپوشان اصفهانی پس از اینکه سال گذشته بازهم به اوج برگشتند و توانستند خود را به جمع مدعیان لیگ برتر، برای لیگ پانزدهم اسکلت اصلی تیم خود را حفظ کرده و تنها در یکی دو پست اقدام به گرفتن یار کردند. ذوبی ها برای ترکیب اصلی خودشان در دو پست اقدام یارگیری کردند و تقریبا بازهم از اسکلت اصلی تیم سال گذشته شان استفاده خواهند کرد. نگاهی می اندازیم به ترکیب احتمالی اصلی این تیم:

دروازه بان

محمدرشید مظاهری : دروازه بان دوم ذوبی ها که فصل گذشته توانست خود را به یحیی گل محمدی تحمیل کند و در خیلی از بازی این تیم به عنوان دروازه بان اصلی سبزپوشان خود را ثابت کرد. با توجه به آمادگی هر دو دروازه بان ذوبی ها احتمال اینکه بازهم این دروازه بان، گلر فیکس ذوبی ها باشد.

مدافعان

هادی محمدی (دفاع وسط) : مدافع سال پیش ذوبی ها، که در ترکیب ثابت سال قبل این تیم به بازی می پرداخت با ادامه حضور خود در این تیم، در لیگ پانزدهم نیز یکی از دو مدافع میانی ثابت این تیم خواهد بود.

محمد نژادمهدی (دفاع وسط) : مدافع فصل پیش پدیده ای ها که بارها توسط کارلوس کی روش نیز به تیم ملی فوتبال دعوت شده است و می توان گفت یکی از پدیده های لیگ برتر چهاردهم بوده است، وی در فصل نقل و انتقالات راهی ذوب آهن شد تا احتمالا جایگزین سانتوس جدا شده خواهد بود.

مهرداد قنبری (دفاع چپ) : بازیکن جوان ذوبی ها که در فصل قبل و با مصدومیت یکی از بازیکنان این تیم به ترکیب اصلی راه یافت و با عملکرد خوب خود دیگر به راهی نیمکت این تیم نشد. به احتمال زیاد فصل آینده نیز مدافع چپ ثابت ذوبی ها خواهد بود.

علی حمام (دفاع راست) : مدافع لبنانی ذوبی ها که فصل قبل نیز به عنوان دفاع راست این تیم به بازی پرداخت در این تیم ماندگار شد و احتمالا در لیگ پانزدهم نیز دفاع راست ذوبی ها را در سیطره خود خواهد داشت.

هافبک ها

اکبر صادقی (هافبک دفاعی) : بازیکنی که در تیم صبا پدیده شد و خود را به فوتبالی ها شناساند و در فصل قبل در تیم پدیده به عنوانی بازیکنی کارآمد و بدون حاشیه، به پیاده کردن دستورات مربیان در زمین پرداخت و در فصل نقل و انتقالات وی جایگزین قاسم دهنوی در جمع ذوبی ها شد تا پاز این تیم را برای حضور در میان مدعیان تکمیل کند.

قاسم حدادی فر (هافبک دفاعی) : مرد سال فوتبال ایران که این روزها در عرش سیر می کند در فصل های اخیر لیگ برتر به عنوان یکی از موثرترین و کارآمدترین بازیکنان حاضر در فوتبال ایران خود را به اثبات رساند. وی کماکان به ذوبی ها وقادار است و لیگ پانزدهم را نیز سبزپوش می ماند.

احسان پهلوان : هافبک جوان ذوبی ها که در فصل گذشته توانست خود را به یحیی گل محمدی تحمیل کند به احتمال فراوان این فصل نیز به عنوان یکی از بازیکنان اصلی این تیم به میدان خواهد رفت.

دانیال اسماعیلی فر : بازیکنی که می توان گفت بدون شک پدیده ذوبی در لیگ قبلی بود، وی در نیم فصل دوم توسط گل محمدی کشف شد و به این تیم آمد و در بازی های این تیم توانست بازی موثری از خود به نمایش بگذارد و حتی در بازی های بزرگی مانند بازی با استقلال برای سبزپوشان اقدام گلزنی کرد.

مهاجمان

کاوه رضایی : مهاجم سابقا سایپایی که در نیم فصل به جمع ذوبی ها اضافه شد و توانست بازیهای فوق العاده از خود به نمایش بگذارد و یکی از عناصر اصلی خط حمله آتشین ذوبی ها لقب بگیرد.

مسعود حسن زاده : مهاجم گلزن ذوب آهن، بالاخره در این تیم ماند و تصمیم گرفت فصل آینده را نیز با لباس سبز به میدان برود. وی که در بازی های این تیم در لیگ و جام حذفی گل های بسیاری برای تیمش به ثمر رساند و یکی از زهردارترین مهاجمان لیگ لقب گرفت.

علاوه بر بازیکنان فویکنان فوق، ذوبی ها چند بازیکن مهم و تاثیرگذار خود را نیز روی نیمکت خواهند داشت بازیکنانی همچون مهدی رجب زاده، مرتضی تبریزی، محمدباقر صادقی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج