۲۲۸۸۶۹
۱۰ نظر
۵۰۱۰
۱۰ نظر
۵۰۱۰
پ

ارائه آمار دروغ به ۶۰ میلیون ایرانی در تلویزیون

حجت الاسلام ناصر نقویان در این خصوص افزود که در تلویزیون و مقابل چشمان ۶۰ میلیون انسان آمدند و آمار دروغ دادند و بعد چند سال حقایق در حال آشکار شدن است و در خبرها می خوانیم: اختلاس شده، دزدی شده و حتی کار به دزدیدن دکل نفتی رسیده است.

خبرآنلاین: استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به حوادث روز کشور گفت: متاسفانه برخی با عربده کشی در مجلس، آبروی ملت را می برند.

حجت الاسلام ناصر نقویان در حسینیه علیای سرده تفت واقع در یزد در سخنان خود به صراحت آیات قرآن کریم مبنی بر قطعی بودن مرگ پرداخت و گفت: خبر قطعی در زندگی هر فردی، مرگ است و مابقی اخبار ممکن یا محتمل است.

وی با اشاره به فرموده خداوند خطاب به پیغمبر که تو خواهی مُرد، تصریح کرد: هنگامی که این خبر برای پیامبر قطعی است، ما باید حساب کار خود را داشته باشیم.

این خطیب سرشناس در این میان به بیان مثالی پرداخت و گفت: آقای رئیس جمهور یک ماه قبل انتخابات دنبال من فرستادند و از من خواستند ایشان را در امر انتخابات کمک کنم، من این خواست رو بخاطر حضور در کسوت روحانیت و سیاسی نبودن، نپذیرفتم. ایشان در آن تماس، پیروزی خود را قطعی نمی دانست ولی در نهایت پیروز شد.

نقویان با اشاره به سخنان آیت ا... جوادی آملی مبنی بر اینکه عالم مانند آدم معده دارد و شاخص آن صداقت است، تصریح کرد: اگر غذایی مسموم ولو بهترین و خوشمزه ترین غذا باشد را میل کنیم، معده واکنش عملی نشان می دهد، عالم نیز همینطور است، اگر انسان بخواهد با حقه بازی سر مردم را گرم کند، روزی حقایق آشکار خواهد شد.

وی در این خصوص افزود که در تلویزیون و مقابل چشمان ۶۰ میلیون انسان آمدند و آمار دروغ دادند و بعد چند سال حقایق در حال آشکار شدن است و در خبرها می خوانیم: اختلاس شده، دزدی شده و حتی کار به دزدیدن دکل نفتی رسیده است.

ناصر نقویان گفت: محال است کسی با دروغ گفتن و حقه بازی و کلاه گذاشتن بر سر مردم، بتواند در بین مردم محبوبیت کسب کند.

حجت الاسلام نقویان با اشاره به دلواپسی عده ای نسبت به توافق ایران با ۵+۱ گفت: متاسفانه این عده همه مشکلات کشور از جمله فقر، بیکاری و فحشاف دروغ و چاپلوسی را رها کرده اند و دلواپس مسائل هسته ای شده اند، در حالیکه رهبری شجاع داریم که اوضاع را رصد می کند.

این خطیب شهیر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آنها که ادعای ولایتمداری دارند، آمدند از بنده فیلمی درست کردند و در شبکه مجازی منتشر کردند، در حالیکه بحث من درباره خوردن و بردن های یک عده ای بود، البته بنده اعلام کردم کلیپ جعلی است، نیروهای ما که ریگی را از آسمان به روی زمین آوردند بیایند و عوامل تهیه آن فیلم را شناسایی کنند.

وی همچنین خطاب به این مدعیان ولایتمداری گفت: رهبر انقلاب چندین سال درخصوص فقر و فساد و تبعیض هشدار دادند، حال بیایید و عملکرد خود را در سال های گذشته عنوان کنید.

ناصر نقویان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث روز کشور هم گریزی زد و گفت: متاسفانه برخی با عربده کشی در مجلس آبروی ملت را می برند.

وی در پایان سخنان با اظهار تاسف از اینکه قرآن کتاب راهنمای زندگی و سرور زندگی، به نغمه مرگ تبدیل شده است، گفت: هرگاه از بلندگوهای شهر قرآن پخش شود، اذهان به سمت فوت یک فرد می رود. اگرچه که پیامبر هم مهجوریت قرآن را پس از در اختیار گرفتن مسلمانان، خبر داده بود.

نقویان با اشاره به سخن دکتر شریعتی مبنی بر اینکه خدایا چگونه زندگی را به من بیاموز، من چگونه مردن را خواهم آموخت، گفت: باید چگونه مردن را هم از قرآن آموخت چراکه بسیاری قرآن خوان و مسلمان بودند ولی بد مردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درودبراستادعزیزجناب آقای نقویان...مثل معروفیست : ماه هیچوقت زیرابرنمیماند

      پاسخ ها

      • شیما

        آقای نقویان کدوم یکیه ؟؟

    • بدون نام

      افرین بر تو

    • بدون نام

      حرف حساب جواب ندارد واگر داشته باشد باید گفت درود برانسان فهیم که حرف دل ما را زدند

    • زیبا

      درود بر نقویان درود بر کسانی که چشم بینا دارند هوش بالا و عالی دارند و خوب و بد رو از هم تشخیص میدهند نه مثل بعضی ها هنوز اقایان در دولت گذشته را پاک پاک و مبرا میدانند

    • هاشم

      سلام
      واقعآسیاست دردنیای کنونی چه مضحک ومسخره است .
      چیزی نگویم بهتراست .

    • تو کل

      جانا نفست گرم
      بالاخره حرف اکثریت مردم از زبان این استاد اعلام شد .
      شرمتان باد زبد عهدی خویش !

    • غریبه

      خوبیه سیاسی نیست اگه بود چی میگفت و چکار می کرد؟؟؟

    • هادی

      سلام
      مطمئنی که پیشنهاد شده و رد کردی به قول دوستمون خوبه سیاسی نیستی اگه نه که ...
      شما هم روی واقعی رو نشون بده ...
      اندکی صبر سحر نزدیک است

    • مهدی هاشمی

      چی حقیقت داره که صدا و سیما اخبارش حقیقت داشته باشه!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج